فیلم و سریال

بهترین فیلم های عاشقانه ۲۰۲۳ که حتما باید ببینید

فیلم ‌های رمانتیک که در سراسر دنیا داستان ‌های عاشقانه مختلف را روایت می‌ کنند مورد علاقه بسیاری از مخاطبان هستند. در سال ۲۰۲۳ نیز مانند هر سال فیلم‌های عاشقانه‌ای در سراسر دنیا ساخته شده است که در این مقاله از سایت کارمادیو تصمیم گرفته‌ایم چند مورد از آنها را به شما معرفی کنیم تا از تماشای این فیلم‌ها لذت ببرید.

۱: فیلم دوباره عشق Love Again

فیلم دوباره عشق Love Again

یکی از فیلم‌های جذاب سال ۲۰۲۳ که ژانری عاشقانه دارد فیلم دوباره عشق می‌باشد. این فیلم با هنرمندی بازیگرانی مانند پریانکا چوپرا و راسل توی تولید شده و کارگردانی آن بر عهده جیمز سی. استروس می باشد.

فیلم دوباره عشق درباره شخصی به نام میرا ری است که در یک اتفاق عشق خود را از دست داده و برای اینکه آرام بگیرد به شماره او پیام‌ های دلتنگی می‌فرستد.

میرا اطلاع ندارد که گوشی نامزدش نزد کسی به نام راب است که یک روزنامه نگار معروف می ‌باشد‌. راب تحت تاثیر پیام‌ های عاشقانه میرا قرار می ‌گیرد و تلاش می‌ کند هر طور که شده با او ارتباط برقرار کند.

 

۲: فیلم سینمایی عروسی شات گان Shotgun Wedding (ازدواج ناگزیر)

فیلم سینمایی عروسی شات گان

یکی از بهترین فیلم‌های عاشقانه که در سال جاری تولید شده است عروسی شادگان می باشد که بازیگران اصلی آن جنیفر لوپز و جاش دوهامل هستند. عروسی شادگان به کارگردانی جیسون مور در مدت زمان خیلی کوتاهی توانست توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

این فیلم داستان زوجی به نام ‌های تام و دارسی را روایت می‌ کند که آماده برقراری جشن ازدواج خود به صورت خانوادگی هستند، اما متاسفانه در جریان عروسی گروگانگیرها آنها را به گروگان می گیرند و در خلال این اتفاقات دارسی و تام به علاقه واقعی یکدیگر بیشتر پی می‌برند.

۳: فیلم سینمایی دور

یکی از جالب‌ترین فیلم‌ های عاشقانه که در عین حال ژانری علمی تخیلی و کمدی نیز دارد فیلم دور می‌ باشد. این فیلم در زمان کرونا تولید شد و اکنون بر روی پرده سینما رفته است. کارگردانان این فیلم جاش گوردون، ویل اسپک هستند که سابقه درخشانی دارند.

از بازیگران اصلی این فیلم می ‌توان به آنتونی راموس، زکری کینتو و نائومی اسکات اشاره کرد.فیلم سینمایی دور روایتگر فضانوردی به نام اندی می‌باشد که با همکار خود به فضا رفته و در این بین همکار او در کپسول فرار گرفتار می‌شود.

برای اینکه اندی و دوستش بتوانند از این شرایط خلاص شوند با یکدیگر تماس برقرار می‌کنند و صحنه‌ های فوق العاده‌ای رقم می‌ خورد که فیلم دور را به یکی از بهترین فیلم‌ های سال ۲۰۲۳ تبدیل کرده است.

 

۴: فیلم عاشقانه پری دریایی کوچک The Little Mermaid

فیلم عاشقانه پری دریایی کوچک The Little Mermaid

یکی از لایو اکشن‌ های بسیار متفاوت و زیبا در سال ۲۰۲۳ فیلم پری دریایی کوچک می ‌باشد که توانست به خوبی نظر مخاطبان مخصوصاً کودکان و نوجوانان را به خود جلب کند.

پری دریایی کوچک به کارگردانی راب مارشال تهیه شده است و روایت عشق آریل دختر شاه تریتون به پرنس اریک می‌باشد که برای ملاقات با عشق خود مسیر پر چالشی را طی می‌کند.

 

۵: فیلم سینمایی پیمان پرام

فیلم سینمایی پیمان پرام از فیلم‌ های بسیار جذاب و عاشقانه سال ۲۰۲۳ به شمار می‌ رود که  روایتگر زندگی دختری فمینیست است. این دختر  گرفتار عشقی آتشین شده است و نمی‌ داند چگونه از آن رهایی یابد‌.

پیمان پرام توسط آنیا آدامز کارگردانی شده است و هنرمندانی مانند وندی مک لندن کوی، چیلا هورسدال و میلو نهیم  در آن ایفای نقش می کنند.

۶:  فیلم عاشقانه جای  تو یا من

فیلم سینمایی جای تو یا من روایتگر داستان دو دوست از راه دور است. کارگردان این فیلم الاین براش مک کنا می باشد و در کشور آمریکا تولید شده است.

دبی و پیتر که در دو نقطه از آمریکا زندگی می‌ کنند ابتدا گمان می‌ کردند که اهداف متفاوتی دارند اما پس از اینکه بین آنها فاصله افتاد متوجه شدند آنچه از زندگی شان می ‌خواهند این نیست.

۷: فیلم رمانتیک فاجعه زیبا

فیلم رمانتیک و عاشقانه فاجعه زیبا با بازی هنرمندانه دیل اسپروس تولید گردیده است. این فیلم برگرفته از کتاب فاجعه زیبا اثر جیمی مک گوایر می ‌باشد. کارگردان فاجعه زیبا راجر کامبل است و محصول کشور آمریکا می باشد.

این فیلم داستان  بچه ای وحشتناک را روایت می‌ کند که به دنبال یک دختر خوب است اما نمی داند که پیشینه آشفته او به او بازگشته است.

 

۸: فیلم شما مردم You People 2023

یکی از بهترین فیلم ‌های رمانتیک که در سال ۲۰۲۳ مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است فیلم سینمایی شما مردم می‌ باشد. کارگردان آن کنیا باریس است و محصول کشور آمریکا می باشد.

این فیلم ژانر طنز دارد و بازیگران مشهوری مانند جونا هیل و ادی مورفی در آن ایفای نقش می‌ کنند.

فیلم شما مردم درباره زندگی زوج جوانی است که کنار خانواده خود می ‌خواهند تجربه‌ های جدیدتری به دست بیاورند . لازم به ذکر است فیلم شما مردم اکران نشده است اما از عاشقانه‌ ترین فیلم‌های سال ۲۰۲۳ به شمار می‌ رود‌.

۹: فیلم شاید انجامش بدم Maybe I Do

فیلم شاید انجامش بدم Maybe I Do

فیلم رمانتیک شاید انجامش بدم به کارگردانی مایکل جیکوبز از فیلم‌ های عاشقانه پرمخاطب ساخت کشور آمریکا در سال ۲۰۲۳ است که از بازیگران معروف آن می ‌توان به اما رابرتز  و دایان کیتون اشاره کرد.

فیلم شاید انجامش بدم داستان زندگی زوجی به نام‌ های آلن و میشل را روایت می‌ کند که می‌ خواهند با هم ازدواج کنند. آلن و میشل تصمیم می ‌گیرند برای انجام مقدمات عروسی خانواده ‌های یکدیگر را دعوت کنند که اتفاقاً خانواده‌ های این زوج یکدیگر را می‌شناسند.

 

۱۰: فیلم عاشقانه پس عشق چی Whats Love Got to Do with It

یکی از فیلم‌های کاملاً رمانتیک و عاشقانه سال ۲۰۲۳ فیلم پس عشق چی می باشد. در این فیلم هنرمندان معروفی مانند شارون استون و اندی گارسیا ایفای نقش می‌نمایند. کارگردان فیلم پس عشق چی کلاوس منزل است که از کارگردانان مطرح می باشد.

فیلم پس عشق چی درباره زندگی زوج جوانی است که به دلیل تاثیری که از پدر و مادرهای خود می‌پذیرند سعی می‌کنند دید تازه‌ای نسبت به جهان پیدا کنند.

 

جمع بندی

در این مقاله به معرفی بهترین فیلم های عاشقانه ۲۰۲۳ پرداختیم و امیدواریم از دیدن این سریال ها لذت ببرید. شما می توانید در سایت کارمادیو درباره بهترین سریال های ایرانی ۱۴۰۲ و همچنین سریال زخم کاری ۲ نیز بخوانید.

 

 

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا