خودرو

بهترین باربری اینترنتی کشور کدام است ؟

با پیشرفت روز افزون فناوری و همه گیر شدن گوشی های هوشمند ، بسیاری از خدمات مختلف از طریق این بستر در اختیار مردم قرار گرفته اند. این پیشرفت نه تنها برای خدمات عمومی بلکه برای انواع شرکت ها و خدمات نیز در اختیار هموطنان قرار گرفته است. یکی از این مشاغل ، خدمات باربری است . باربری اینترنتی یکی از روش های ثبت سفارش و مدیریت خدمات حمل و نقل بار و کالا می باشد که از طریق یک گوشی هوشمند و یا تماس با سامانه تلفنی انجام میشود .

یکی از باربری های اینترنتی کشور که با سابقه ای طولانی و حدود 35 سال خدمات حمل و نقل و باربری انواع کالا ها را انجام می دهد و امروز به عنوان برترین باربری اینترنتی شناخته می شود باربری آنی بار است.

مجموعه آنی بار به عنوان یکی از برترین باربری های اینترنتی کشور به صورت همه روزه از همه نقاط ایران بهترین و تخصصی ترین خدمات را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار میدهد. اگر قصد دارید محموله های خود را از نقاط مختلف کشور بارگیری نمایید فقط کافیست تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

خدمات باربری اینترنتی آنی بار

آنی بار به عنوان یکی از برترین و حرفه ای ترین شرکت های حمل و نقل بار و کالا امکان انتقال انواع محموله ها را برای شما عزیزان فراهم می نماید.

برخی از محموله هایی که توسط آنی بار بارگیری و ارسال می شوند به صورت زیر می باشد:

  • حمل و نقل اثاثیه و لوازم خانه

  • ارسال کالاهای تجاری و شخص

  • باربری مصالح ساختمانی

  • انتقال خودروهای سواری

  • ارسال مواد غذایی و خوراکی و . . .

در مجموعه آنی بار به دلیل وجود انواع خودروی باری در ابعاد ، تناژ و شرایط مختلف امکان انتقال همه نوع بار و کالا فراهم است . برای مشاوره با کارشناسان فقط کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید

انواع خودروهای باربری اینترنتی آنی بار

یکی از مهمترین ویژگی های باربری اینترنتی آنی بار را می توان در اختیار داشتن بزرگترین ناوگان حمل و نقل بین شهری در کشور دانست که امکان بارگیری و ارسال محموله ها از همه نقاط را برای شما فراهم خواهد نمود. به صورت کلی تمام شهر ها و شهرستان های کشور تحت پوشش کامل خدمات آنی بار می باشند و ارسال محموله ها از همه نقاط انجام خواهد شد .

خودروهای باری مجموعه آنی بار به صورت زیر می باشند :

  • انواع تریلی های ( کفی ، چادری ، کمرشکن )

  • انواع کامیون ها ( کامیون 10 تن ، کامیون 15 تن ، کامیون 911 )

  • انواع ایسوزو ( مسقف و روباز )

  • نیسان وانت

برای حمل و نقل محموله های مختلف بر اساس تناژ و ابعاد آنها مجموعه آنی بار مناسب ترین خودروی باری را در اختیار شما قرار میدهد . فقط کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید و پس از مشاوره با کارشناسان مجموعه بهترین خودروی باری را با کمترین هزینه ثبت سفارش نمایید.

باربری اینترنتی با کامیون

کامیون ها برای انتقال محموله های مختلف مورد استفاده قرار میگیرند و به دلیل توان بالایی که در انتقال محموله ها دارند امکان ارسال محموله ها در اسرع وقت و در حجم زیاد را فراهم می نمایند.در شرکت باربری اینترنتی آنی بار انواع کامیون ها از نقاط مختلف کشور در اختیار شما قرار میگیرند که به صورت زیر هستند :

  • کامیون 10 تن یا کامیون تک

  • کامیون 15 تن یا کامیون جفت

  • کامیون 911 یا کامیون 5/5 تن

باربری اینترنتی آنی بار برای انتقال محموله های شما با استفاده از انواع کامیون ها به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات از همه نقاط کشور می باشد. به عنوان مثال ، برای باربری تبریز به صورت تخصصی از هر نقطه ای از کشور انواع کامیون ها در اختیار شما قرار میگیرند.

مشاوره با کارشناسان و متخصصین آنی بار از طریق شماره 57669-021 در اسرع وقت بهترین خدمات را برای شما فراهم می نماید.

بهترین باربری اینترنتی کشور کدام است ؟

خدمات باربری اینترنتی با انواع تریلی ها

برای حمل و نقل محموله های بزرگ و سنگین یا حجیم می توانید از انواع تریلی به صورت درون شهری و بین شهری استفاده نمایید. باربری اینترنتی آنی بار با در اختیار داشتن تریلی های مختلف در ابعاد و اتاق های متفاوت امکان بارگیری و انتقال محموله های شما را فراهم می نماید.

در اسرع وقت باربری اینترنتی آنی بار بهترین خودروی تریلی برای بارگیری 24 تن محموله برای تمامی مقاصد در کشور را در اختیار شما قرار میدهد. این تریلی ها به صورت زیر می باشند :

  • تریلی کفی

  • تریلی چادری

  • تریلی کمرشکن

  • تریلی یخچالدار

برای حمل و نقل محموله های سنگین و فوق سنگین از تریلی کمرشکن استفاده می شود که امکان بارگیری محموله ها تا 65-70 تن را دارد. این محموله ها با تریلی های عادی قابل انتقال نمی باشند. برای باربری کرمان می توانید از همه شهر ها و شهرستان های کشور درخواست خدمات مورد نیاز خود را ثبت کنید.

بهترین باربری اینترنتی کشور کدام است ؟

باربری اینترنتی معتبر با بهترین بیمه نامه

همانطور که می دانید محموله های مختلف چه کم ارزش و چه پر ارزش باید برای اطمینان از حفظ سلامت و سرمایه صاحبین آنها به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه قرار گیرند تا در صورت بروز حوادث و خسارات امکان جبران آن فراهم باشد.

شرکت حمل و نقل و باربری اینترنتی آنی بار برای انتقال محموله های مختلف از بهترین و تخصصی ترین بیمه نامه استفاده می نماید تا در صورت بروز حادثه صاحبین بار در اسرع وقت خسارات خود را دریافت نمایند.

از آنجایی که حمل و نقل جاده دارای مخاطرات زیادی هستند استفاده از بیمه نامه به یک ضرورت تبدیل شده است و شرکت های معتبر باربری بدون استفاده از بیمه نامه محموله ای را جابجا نمی نمایند.

از همین جهت ، شرکت حمل و نقل و باربری اینترنتی آنی بار از بیمه ایران برای انتقال کالاها استفاده می نماید . به عنوان مثال برای باربری یزد تا 100 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد.

مشاوره تخصصی در باربری اینترنتی آنی بار

آنی بار به عنوان یکی از بهترین و معتبر ترین شرکت های باربری اینترنتی به صورت همه روزه امکان انتقال محموله ها با بهترین کیفیت را برای شما فراهم می نماید. مشاوره تخصصی برای خدمات باربری آنلاین امکان ارسال محموله های مختلف در اسرع وقت و با بهترین کیفیت را برای شما فراهم می نماید.

مشاوره رایگان آنی بار در کاهش هزینه های انتقال بار و همچنین افزایش ایمنی باربری بسیار مهم است . برای ثبت سفارش و استعلام قیمت باربری انواع خودروهای باری فقط کافیست با شماره 5 رقمی 57669-021 در تماس باشید و یا اطلاعات بیشتر را در سایت آنی بار به آدرس anibar.net بیابید.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا