اخبارخودرو

سامانه یکپارچه برای ثبت‌نام خودروهای وارداتی باز شد + لیست خودروها / مهر 1402

به گزارش کارمادیو، بالاخره پس از هشت ماه انتظار، سامانه یکپارچه برای متقاضیان خودروهای وارداتی باز شد. این گروه از مشتریان اکنون می‌توانند نسبت به ثبت نام خودروهای وارداتی در قالب سامانه یکپارچه اقدام کنند.

درحال‌حاضر ثبت نام خودروهای وارداتی از بین مدل‌های زیر امکان‌پذیر است:

تویوتا کرولا از شرکت معین‌خودرو

تویوتا کرولا (Toyota Corolla) نام مجموعه‌ای از خودروهای کامپکت است که در ۱۹۶۶ میلادی توسط تویوتا معرفی شد و همچنان تولید می‌شود. بیش از ۵۰ میلیون کرولا در مدل‌هایی متفاوت تا سال ۲۰۲۱ به فروش رسیده‌اند و هنوز فروش این خودرو ادامه دارد.

کیا سلتوس از شرکت کوشا‌خودرو

کیا سلتوس (Kia Seltos) خودرویی کراس اوور محصول شرکت کیا موتورز می‌باشد. این خودرو در سال ۲۰۱۹ در دهلی نو هند رونمایی شد و به بازار عرضه گردید.

هیوندای النترا از شرکت کرمان‌موتور

هیوندای الانترا (Hyundai Elantra) خودرویی سدان کامپکت است که از سال ۱۹۹۰ تاکنون تولید می‌شود. طراحی آن، به صورت خودروهای موتور جلو-محور جلو بوده‌است.

این خودرو در کشورهای کره جنوبی، مالزی و ایران با نام هیوندای آوانته شناخته می‌شود. امروزه این مدل مورد توجه بخش بزرگی از بازار قرار دارد تا جایی که در سال ۲۰۱۱ عنوان خودروی سال آمریکای شمالی را از آن خود کرد و هم‌اکنون مدل‌های کوپه GT و استیشن (آی ۳۰) آن به بازار آمده‌است. از رقبای الانترا می‌توان به شورلت کروز، مزدا۳، فولکس جتا و… اشاره کرد که در سال‌های اخیر همگی مغلوب رقیب نسبتاً جوان خود شده‌اند.

جتا VS7 از شرکت ماموت خودرو

زوتی DL5‌ از شرکت پارس‌خودرو

همچنین قرار است در روزهای آینده چند خودروی دیگر نیز به این لیست اضافه شوند. هیوندای کنا، هیوندای کرتا، چانگان CS55 پلاس و فیات ۵۰۰ ازجمله این خودروها هستند.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا