خودرو

چانگان CS35 چه امکانات و آپشن‌هایی دارد

چانگان CS35 یکی از خودرو‌های شاسی بلند از کشور چین است که به محض ورود به بازار، طرفداران بسیاری پیدا کرد. این خودرو در سال ۱۳۹۳ برای اولین بار وارد ایران شد، اما با کمی تاخیر به دست مشتریان ایرانی رسید. طراحی زیبا و مدرن همراه با استهلاک کم، مهم‌ترین مزایای این خودرو‌ هستند. علاوه بر این‌ها، قیمت خودرو چانگان CS35 نسبت به ماشین‌های خارجی بسیار مناسب است. توصیه می‌کنیم قبل از خرید ماشین چانگان CS35، در ابتدا تمامی ویژگی‌های آن را بررسی کرده و سپس آن را خریداری نمایید. در این مطلب تصمیم داریم به بررسی این ویژگی‌ها بپردازیم. همراه کارمادیو باشید!

بررسی ویژگی‌های چانگان CS35

چانگان CS۳۵ یکی از خودرو‌های جمع و جور شهری است که ویژگی‌های نسبتاً مناسبی دارد و به هیچ عنوان شما را ناامید نمی‌کند. با وجود اینکه ظاهر خودرو چانگان CS35 به اندازه ام وی ام جذاب نیست، اما در عین حال می‌تواند شما را راضی نگه دارد. به طور کلی این خودرو یک کراس اوور کم دردسر و کم حاشیه است و ارگونومی قابل قبول آن باعث می‌شود تا زمان رانندگی، احساس خستگی نکنید.

شتاب و هندلینگ این خودرو شرایط متوسطی دارد و در استفاده روزانه هیچ مشکلی برای شما پیش نمی‌آید. این خودرو برای خانواده‌های کم جمعیت، فضای کافی دارد. از دیگر مزایای چانگان CS۳۵ می‌توان به عواملی همچون پشتیبانی از شبکه خدماتی سایپا، فرمان برقی نرم و مصرف سوخت مناسب اشاره کرد. علاوه بر این‌ها، چانگان CS35، ۴ ستاره ایمنی از طرف CNCAP چین گرفته و ایربگ‌های جانبی آن با نسخه فول اتوماتیک به بازار عرضه شده است. در حالیکه برخی از رقبای این خودرو، کیسه هوای جانبی ندارند و این یک نکته مثبت برای چانگان CS35 به شمار می‌رود.

با وجود نکاتی که ذکر کردیم، شاید برایتان جالب باشد بدانید که چرا این خودرو به عنوان یک محصول لوکس به حساب نمی‌آید و در رده متوسط قرار می‌گیرد. جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک این خودرو از نسخه قدیمی است و با وجود هماهنگی و چگالی که با موتور دارد، نمی‌تواند عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. همچنین این خودرو از امکاناتی همچون نمایشگر مرکزی، ESP، تهویه مطبوع اتوماتیک و برخی دیگر از امکانات رفاهی بهره نمی‌برد. نکته دیگری که در این خصوص به چشم می‌آید، استفاده از پلاستیک‌های بی‌کیفیت برای طراحی داخلی است. پلاستیک‌های خشک به کار رفته باعث می‌شود تا این خودرو، ارزان قیمت‌تر به چشم بیاید.

طراحی داخلی (داشبورد) چانگان CS35

طراحان سعی کرده‌اند در طراحی داخلی کابین‌های چانگان CS35، از ترکیب المان‌های قدرتی همراه با شاخصه‌های فانتزی استفاده کنند تا بتوانند تمام مشتریان با سلایق مختلف را راضی نگه دارند. برای مثال از نشانگر‌های اسپرت در پشت آمپر استفاده کرده‌اند که ترکیب آن با فرمان سه شاخه با خطوط مواج، ترکیبی بسیار زیبا و مدرن را به وجود آورده است.طراحی داخلی (داشبورد) چانگان CS35

اگرچه در بخش‌های قبلی گفتیم که از پلاستیک‌های زمخت و درشت برای برخی از قسمت‌های خودرو مانند دستگاه تهویه در کنار کنسول استفاده کرده‌اند، با این حال بخش داخلی خودرو حس قدرت را در ذهن شما ایجاد می‌کند. با توجه به این توصیفات، کاربران رضایت نسبتاً بالایی را از خودرو چانگان CS35 دارند.

فضاسازی این خودرو نسبت به ابعاد بدنه آن قابل قبول است و ۴ سرنشین بزرگسال به راحتی می‌توانند در آن بنشینند. گنجایش راحت افراد در ماشین باعث شده است تا گنجایش فضای صندوق عقب کمی کم‌تر شود.

طراحی خودرو چانگان سی اس 35

با وجود اینکه این خودرو چینی ظاهر نسبتاً ساده‌ای دارد، اما در عین حال هماهنگی بسیار زیادی در اجزاء آن به چشم می‌خورد. طراحان برای ساخت چانگان CS35 از یک طراحی ساده استفاده کرده‌اند و به بهترین شکل، عناصر ساده و شیکی را برای ساخت این خودرو به کار برده‌اند. شما به هیچ عنوان طراحی اغراق‌آمیز و بزک کاری‌های غیر ضروری را در این خودرو نمی‌بینید.

طراحی خودرو چانگان CS35

ابعاد انتخاب شده برای چراغ‌ها، جلو پنجره و سایز قطعات باعث شده تا هماهنگی خاصی بین قطعات به وجود بیاید و تناسب اندام خودرو حفظ گردد.

مشخصات مهم چانگان CS35

موتور این خودرو از یک پیشرانه ۴ سیلندری و ۱۶ سوپاپی DOHC با حجم ۱.۶ لیتری بهره می‌برد. این موتور در بهترین حالت می‌تواند ۱۱۳ اسب بخار یعنی دور موتور ۶۰۰۰ و ۱۶۰ نیوتن با دور موتور ۴۰۰۰ تولید کند. دیگر مشخصات چانگان CS۳۵ به شرح زیر هستند:

  • نام خودرو: چانگان CS۳۵
  • کشور سازنده خودرو: چین
  • سال طراحی: ۲۰۱۳
  • موتور: ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ
  • حجم موتور: ۱۵۹۸ سی سی
  • تنفس موتور: تنفس طبیعی
  • انتقال نیرو: دیفرانسیل جلو
  • حداکثر قدرت: ۱۲۳ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور: ۱۶۰ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه
  • جعبه دنده: ۴ سرعته خودکار
  • شتاب ۰ تا ۱۰۰: ۱۵ ثانیه
  • حداکثر سرعت: ۱۸۰ کیلومتر در ساعت
  • وزن: ۱۲۹۰ کیلوگرم
  • اندازه به میلیمتر: ۴۱۶۰ طول و ۱۶۷۰ ارتفاع
  • دیگر امکانات: سانروف، کروز کنترل، رینگ ۱۷ اینچی آلومینیومی، کامپیوتر اطلاعات سفر، قابلیت تنظیم صندلی راننده، زیر آرنجی مرکزی عقب، سیستم تهویه مطبوع، ریموت کنترل، چراغ مطالعه و…

طراحی خودرو چانگان CS35

جمع‌بندی

چانگان CS35 یکی از خودرو‌های چینی است که در سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه شد و پس از آن کشور چین این خودرو را به داخل ایران صادر کرد. طراحی ظاهری و خارجی این خودرو بسیار زیبا بوده و تناسب بسیار مناسبی در تمامی اجزا آن وجود دارد. خودرو چانگان CS35 از آپشن‌های مختلفی بهره می‌برد که باعث شده کاربران در آن احساس راحتی داشته باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا