فیلم و سریال

فصل دوم سریال ونزدی چه زمانی پخش می شود؟ نتفلیکس جواب داد

به گزارش کارمادیو، بعد از چندین ماه همه چیز به حالت عادی برگشته است. اعتصابات نویسندگان و بازیگران پایان یافت و بالاخره هالیوود روال همیشگی خود را از سر گرفت. این بدان معناست که بیش از همه، نتفلیکس با سریال ها و فیلم هایش به بازی بازگشته است و به آنها اولویت می دهد تا خدماتی را که شایسته کاربران هستند ارائه دهند.

نتفلیکس در میان تمام اولویت‌هایش مشخص بود که دو سریال وجود دارد که باید در اسرع وقت به نمایش درآید: «چیزهای عجیب» و «ونزدی Wednesday». با توجه به فصل اول، آنها در حال حاضر با فصل پنجم و آخرین آن در حال اجرا هستند، و تلاش می کنند تا آن را در سریع ترین زمان ممکن به پایان برسانند تا از انتظار تا سال 2025 خودداری کنند. با این حال، این مورد برای «Wednesday» نیست، که وضعیت بسیار پیچیده تری دارد.

از فصل دوم Wednesday فعلا خبری نیست

علیرغم اینکه ونزدی اولویت دوم نتفلیکس است، با توجه به موفقیت چشمگیر فصل اول، فیلمبرداری تا اواخر آوریل 2024 شروع نمی شود. دلایل مختلفی برای این تاخیر وجود دارد، از درگیری های برنامه ریزی بین بازیگران و همچنین جنا اورتگا بازیگر نقش ونزدی نیاز به ایجاد تعادل در مشارکت خود در این سریال با پروژه‌های دیگری مانند Beetlejuice 2 دارد به تغییر مکان فیلم‌برداری، انتقال از رومانی به ایرلند برای این مجموعه دوم.

این بدان معناست که، متأسفانه، تا سال 2025 بیشتر از Wednesday را نخواهیم دید. در حالی که منطقی بود که فصل دوم در سال 2024 را انتظار داشته باشیم، رویدادهای مربوط به اعتصابات منجر به این وضعیت شده است که به طور بالقوه بر سریال و نتفلیکس در طولانی مدت تأثیر می گذارد. اجرا کن. با این حال، پلتفرم ممکن است از این به عنوان فرصتی برای فیلمبرداری پشت سر هم چندین فصل استفاده کند و به ما این امکان را می دهد که فصل دوم و سوم را بسیار نزدیکتر از فصل اول و دوم آینده ببینیم.

3/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا