خواندنی

بهترین عطرهای مردانه برای فصول سرد سال / ۱۱ عطر زمستانی مردانه

بهترین عطرهای مردانه برای استفاده در فصول سرد سال باید علاوه بر ماندگاری بالا و رایحه گرم باید بوی خوشی نیز داشته باشند. عطرهای مردانه در رایحه های متنوعی برای تمام سنین تولید می شوند تا همه افراد بتوانند محصول مورد نظر خود را فراهم کنند.

عطرها باید متناسب با گرما یا سرمای هوا و یا محیطی که می خواهید در آن حضور پیدا کنید، انتخاب شوند تا دیگران هم از بوی عطر شما لذت ببرند و اذیت نشوند. در این مقاله از کارمادیو قصد داریم تا بهترین عطرهای مردانه برای فصول سرد سال را به شما معرفی کنیم بنابراین تا پایان مقاله همراه ما باشید.

ویژگی های عطر زمستانی مردانه

از مهم‌ترین ویژگی‌های عطر زمستانی مردانه، گرم بودن رایحه آن می باشد. عطرهای گرم مردانه در گروه بویایی آروماتیک قرار دارند. از نت های گلی کمتری برخوردار هستند و حاوی نت های چوبی یا چرمی و یا نت های سنگین تری مانند عود، توتون و بنزین هستند.

نت پایه عطرهای گرم باید قوی و گرم باشد و شیرین بودن این عطرها جذابیت شما را دو چندان می کند. عطرهای شرقی و تند با پیچیدگی های خود، در فصل پاییز و زمستان مورد توجه آقایان قرار دارند.

بهترین برند عطر مردانه برای پاییز و زمستان

با آنکه رایحه عطرهای پاییز و زمستان خیلی به یکدیگر نزدیک هستند ولی در جزئیات کوچکی با هم تفاوت دارند. برای مثال عطرهای پاییزی گرمای کمتری دارند ولی عطرهای زمستانی تقریبا تندتر و گرم تر هستند.

برندهای خارجی و داخلی گوناگونی بهترین عطرهای مردانه را برای فصول مختلف سال تولید می کنند که تهیه آنها به بودجه و سلیقه شما بستگی دارد.

بهترین عطرهای پاییزی مردانه

در این قسمت چند نوع از عطرهای پاییزی مردانه را به شما معرفی می کنیم که در چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

  • ادو تویلت مردانه لالیک مدل Encre Noire

ادو تویلت مردانه لالیک مدل Encre Noire

یکی از بهترین انتخاب ها برای فصل پاییز عطر ادو تویلت مردانه لالیک مدل Encre Noire است. رایحه آروماتیک و پخش بوی متوسط، گرم و چوبی عطر لالیک و ماندگاری بالا از دلایلی هستند که توجه افراد به سمت شما جلب می شود و گرمای بسیار لذت بخشی به شما می دهد.

  • ادو پرفیوم مردانه دولچه اند گابانا مدل The One

ادو پرفیوم مردانه دولچه اند گابانا مدل The One

از میان بهترین عطرهای گرم مردانه پاییزی نمی توان به آسانی از ادو پرفیوم the one گذشت. این عطر مردانه پاییزی بی نظیر از برند لوکس و محبوب دولچه اند گابانا رایحه زمین و خاک، گیاهان و مرکبات را برای شما به خوبی تداعی می کند و تلخی و گرمی دلنشینی دارد.

  • ادو پرفیوم مردانه فراگرانس ورد مدل GOdolphin

چنانچه قصد خرید یک عطر مردانه گرم و با کیفیت و با قیمت مناسب دارید این محصول اماراتی را حتما امتحان کنید. عطر فراگرانس ورد با رایحه گرم و تند خود و با ساختاری متشکل از میوه، چوب، گل و گیاهان، ادویه و وانیل پخش بوی زیاد و همچنین ماندگاری بالایی دارد.

  • پرفیوم مردانه دیور مدل Homme

پرفیوم مردانه دیور مدل Homme

یکی دیگر از بهترین عطرهای مردانه برای فصل پاییز، این محصول بی نظیر از برند دیور می باشد. عطر دیور مدل هوم رایحه ای گرم، شیرین و چوبی دارد‌ و به دلیل دارا بودن غلظت پرفیوم از پخش بوی خوب و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است. این محصول سال ۲۰۱۴ معرفی شده است و تا به حال یکی از پرفروش ترین عطرهای مردانه پاییزی است.

  • ادو تویلت مردانه لیلا حاتمی مدل Tehran

ادو تویلت مردانه لیلا حاتمی مدل Tehran

عطر مردانه پاییزی برند لیلا حاتمی با رایحه گرم و تلخ خود انتخابی مطلوب برای مردان با سلیقه است. این عطر مردانه پاییزی رایحه چوبی دارد. و با اینکه از غلظت ادو تویلت برخوردار است پخش بوی مناسب و ماندگاری بالایی دارد.

بهترین عطرهای زمستانی مردانه

بیشتر عطرهای زمستانی و پاییزی مشترک هستند ولی با این وجود عطرهای هم وجود دارند که به صورت اختصاصی برای فصل زمستان و هوای بسیار سرد طراحی و تولید می شوند که بعضی از آن ها عبارتند از:

  • ادو پرفیوم مردانه آمواج مدل Interlude

ادو پرفیوم مردانه آمواج مدل Interlude

عطر اینترلود از برند سلطنتی و لوکس آمواج با قیمت نسبتا بالا ماندگاری بالا و پخش بوی عالی دارد. این عطر زمستانی مردانه با رایحه تند، گرم و شرقی یادآور رایحه اسموکی و چوبی می شود که مورد پسند خیلی از مردان است.

  • ادو تویلت مردانه ژیوانشی مدل Gentleman

عطر مردانه زمستانی جنتلمن از برند فرانسوی ژیوانشی یکی از محبوب ترین انواع عطرهای زمستانی مردانه است که رایحه ای شیرین، گرم و تند دارد. این عطر مردانه با نت پایه چرم فرموله شده، پخش بوی عالی و ماندگاری بالایی دارد و به دلیل قیمت مناسب آن انتخاب خوبی برای مردان با سلیقه است.

  • ادو پرفیوم مردانه تام فورد مدل Tuscan Leather

ادو پرفیوم مردانه تام فورد مدل Tuscan Leather

این محصول یکی از کامل ترین و رمزآلود ترین عطرهای مردانه زمستانی به شمار می آید و به عنوان بهترین عطر جهان شناخته شده است. عطر توسکان لدر با رایحه چرمی و گرم خود علاوه بر مردان، برای زنان نیز قابل استفاده است و هیچ وجه بوی آن تند نیست.

  • ادو پرفیوم مردانه ایوسن لورن مدل L’Homme Parfum Intense

این ادو پرفیوم مردانه زمستانی با رایحه گرم، شیرین و تند خود به عنوان یکی از بهترین عطرهای مردانه در فصل زمستان با خط بوی بالا به شمار می آید. عطر ایو سن لورن لهوم پرفیوم اینتنس ساختار چوبی و شرقی دارد که نمایانگر جذابیت و اقتدار مردانه است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می توان به پخش بوی قوی و ماندگاری بالا اشاره کرد.

  • ادو تویلت مردانه آزارو مدل Azzaro Pour Homme

اگر جز کسانی هستید که به رایحه تلخ، تند و گرم علاقه دارید حتما این عطر شگفت انگیز برند آزارو را تست کنید. ادو تویلت آزارو پور هوم ساختاری متشکل از مرکبات، چوب، گیاهان معطر، گل ، زمین و خاک و ادویه بهترین عطر مردانه برای روزهای برفی در فصل زمستان است.

  • ادو تویلت مردانه کارولینا هررا مدل CH Men Prive

ادو تویلت مردانه کارولینا هررا مدل CH Men Prive

برند آمریکایی کارولینا عطر ادو تویلت سی اچ من پرایو را با رایحه ای پرشور، گرم و اغواگرانه جهت قرارهای عاشقانه مردان جوان تولید کرد. این عطر با طبع گرم و رایحه چرمی خیلی سریع به یکی از پرفروش ترین عطرهای مردانه زمستانی در تمام جهان تبدیل گشت.

سخن آخر

از آنجایی که در فصول سرد سال بیشتر افراد به حالت کرختی دچار میشوند بهتر است عطرهای با رایحه تند و گرم در این فصل استفاده نمایند تا سبب ایجاد حرارت در بدن خود شوند و پخش بوی بالاتری داشته باشند.

ما در این مقاله از کارمادیو بهترین عطرهای مردانه برای فصل های  پاییز و زمستان را به شما معرفی کردیم تا با توجه به سلیقه و همچنین قدرت خرید خودتان مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید و از بوی آن نهایت لذت را ببرید. مقاله معرفی ۱۰ عطر و ادکلن مردانه که از نظر خانم ها خوشبوتر و جذاب تر می باشد را نیز می توانید از سایت کارمادیو مطالعه کنید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با انتخاب عطر و ادکلن بدست آورید.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا