فیلم و سریال

معرفی کامل سریال مرداب، بیوگرافی و تصاویر بازیگران + خلاصه داستان

مرداب به کارگردانی برزو نیک نژاد از جدید ترین مجموعه های شبکه نمایش خانگی است که به زودی منتشر خواهد شد. در ادامه این مقاله از سایت کارمادیو این سریال را به شما بیشتر معرفی خواهیم کرد با ما همراه باشید.

درباره سریال مرداب

سریال مرداب به کارگردانی برزو نیک نژاد و نویسندگی افشین صادقی و پدرام افشار در ژانر معمایی، درام، جنایی و هیجان انگیز ساخته شده است. تهیه کننده این اثر محمد شایسته می باشد. بازیگرانی چون شهرام حقیقت دوست، پانته آ پناهی ها، حامد کمیلی، امیر جعفری، ستاره پسیانی، صفر محمدی، الیکا ناصری، آرش ظلی پور و مهدی هاشمی در این سریال ایفای نقش کرده اند.

اعلام شده است سریال مرداب در ۱۲ تا ۱۵ قسمت در تاریخ ۱۲ مهرماه ۱۴۰۲ بر روی پلتفرم فیلم نت قرار خواهد گرفت.

بازیگران سریال مرداب

خلاصه داستان سریال مرداب

آدم‌های كوچيک
رد پاشون هم كوچيكه
براي همين راحت‌تر پاك ميشه

معرفی بازیگران سریال مرداب

شهرام حقیقت دوست بازیگر سریال مرداب

شهرام حقیقت دوست در ۲۷ اسفند ۱۳۵۱ در شهر رشت متولد شد و بازیگری را از سال ۷۳ از طریق تئاتری به نام پسر کارون آغاز کرد. او با بازی در سریال مهر خوبان محصول سال ۷۴ به تلویزیون آمد. اولین فیلم سینمایی که تجربه ایفای نقش در آن را داشت، فیلم درخت گلابی از داریوش مهرجویی در سال ۷۶ بود.

بازی در سریال خط قرمز در سال ۷۹ اولین حضور پررنگ او در تلویزیون بود. از فیلم‌های شهرام حقیقت دوست می توان عطش محصول سال ۸۱ به کارگردانی محمد حسین فرهنگ، جنایت محصول سال ۸۲ به کارگردانی محمدعلی سجادی ( که برای این فیلم نامزد جایزه بهترین بازی کره نقش اول مرد در هفتمین جشن خانه سینما شد )، فیلم چند می‌ گیری گریه کنی محصول سال ۸۴ به کارگردانی شاهد احمدلو و کلاشینکف محصول سال ۹۲ به کارگردانی سعید سهیلی می‌ توان نام برد.

همچنین سریال خط قرمز (سال ۱۳۷۹) به کارگردانی قاسم جعفری، طلسم شدگان (سال ۱۳۸۳) به کارگردانی داریوش فرهنگ، مختارنامه (سال ۱۳۸۳-۱۳۸۹) به کارگردانی داوود میرباقری، شوق پرواز (سال ۱۳۹۰) به کارگردانی یدالله صمدی و خداحافظ بچه به کارگردانی منوچهر هادی از جمله سریال هایی هستند که حقیقت دوست در آن‌ ها بازی کرده است.

پانته آ پناهی‌ ها بازیگر سریال مرداب

پانته آ پناهی‌ ها بازیگر سریال مرداب

پانته آ پناهی ها متولد نهم آذر ۱۳۵۶ در تهران می باشد. او لیسانس کارگردانی سینما دارد و از سال ۸۰ فعالیت هنری خود را آغاز کرد و اولین حضور او به عنوان بازیگر در فیلم آن مرد را نکشید ( سال ۱۳۸۲ ) به کارگردانی محمد اربابیان بود. البته او بعد ها با سریال شهرزاد بیشتر شناخته شد.

از جمله فیلم‌ های سینمایی پانته آ پناهی ها آن مرد را نکشید ( سال ۱۳۸۲) به کارگردانی محمد اربابیان، خانوم ( سال ۱۳۹۲) به کارگردانی تینا پاکروان و کت چرمی ( سال ۱۴۰۱ ) به کارگردانی حسین میرزا محمدی می باشند. شهرزاد ( سال ۹۴-۹۶ ) به کارگردانی حسن فتحی، کرگدن (سال ۹۸ ) به کارگردانی کیارش اسدی زاده، خاتون (سال ۱۴۰۰ ) به کارگردانی تینا پاکرو ان و بازیگر ( سال ۱۴۰۱ ) به کارگردانی بهرام توکلی، مجموعه های نمایش خانگی هستند که پناهی ها در آن ها حضور داشته است.

حامد کمیلی بازیگر سریال مرداب

حامد کمیلی بازیگر سریال مرداب

حامد کمیلی در ۱۴ تیر ۱۳۶۱ در شهر اصفهان متولد شد. او دارای مدرک ارشد مدیریت بازرگانی است و ۱۰ سال تجربه فعالیت در تئاتر را دارد. در تئاتر از شاگردان گلاب آدینه و فریدون خسروی بود. کمیلی فعالیت خود را با بازی در سریال پای پیاده که توسط اصغر توسلی کارگردانی شد در سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را شروع کرد.

از جمله سریال‌ های تلویزیونی با بازی حامد کمیلی پرواز در حباب (سال ۱۳۸۵) به کارگردانی سیروس مقدم، اغما (سال ۱۳۸۶) به کارگردانی سیروس مقدم، پیامک از دیار باقی (سال ۱۳۸۶) به کارگردانی سیروس مقدم، پروانه (سال ۱۳۹۲) به کارگردانی جلیل سامان و پرده‌ نشین (سال ۱۳۹۳) به کارگردانی بهروز شعیبی است. او در فیلم‌ های پسر آدم دختر حوا (سال ۱۳۸۷) به کارگردانی رامبد جوان، اخلاقتو خوب کن (سال ۱۳۸۹) به کارگردانی مسعود اطیابی، گیلدا (سال ۱۳۹۵) به کارگردانی کیوان علیمحمدی و امید بنکدار، جوجه تیغی (سال ۱۳۹۹) به کارگردانی مستانه مهاجر و روایت ناتمام سیما (سال ۱۴۰۱) به کارگردانی علیرضا صمدی ایفای نقش کرده است.

امیر جعفری بازیگر سریال مرداب

امیر جعفری بازیگر سریال مرداب

امیر جعفری زاده ۱۰ شهریور ۱۳۵۳ در زنجان می‌ باشد.او با ریما رامین فر بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرده است و یک فرزند دارند. امیر جعفری دارای لیسانس مدیریت است و دوره ۲ ساله بازیگری اش را زیر نظر حمید سمندریان گذراند. فعالیت خود را در سینما با بازی در فیلم نان عشق و موتور۱۰۰۰ در سال ۱۳۸۰ به کارگردانی ابوالحسن داوودی آغاز کرد.

از جمله فیلم‌ های او می‌توان سگ بند (سال ۱۳۹۸) به کارگردانی مهران احمدی، گشت ۳ (سال ۹۹) به کارگردانی سعید سهیلی و رقصنده (سال ۱۳۹۹) به کارگردانی بهمن گودرزی اشاره کرد.

جعفری در سریال‌ هایی همچون میوه ممنوعه (سال ۱۳۸۶) به کارگردانی حسن فتحی، چک برگشتی (سال ۱۳۹۰) به کارگردانی سیروس مقدم و تعبیر وارونه یک رویا (سال ۱۳۹۴) به کارگردانی فریدون جیرانی ایفای نقش کرده است.

سریال شهرزاد، ممنوعه، سریال جیران، یاغی و سریال قهوه ترک نیز از مجموعه‌ های نمایش خانگی با بازی امیر جعفری می‌ باشند.

مهدی هاشمی بازیگر سریال مرداب

میر مهدی هاشمی قرمزی ۱۶ آذر ۱۳۲۵ در لنگرود به دنیا آمد. او همسر سابق گلاب آدینه، پدر نورا هاشمی و برادر ناصر هاشمی کارگردان و بازیگر سینما است. وی در سال ۱۳۵۲ در رشتهٔ هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد. فعالیت در تئاتر را به عنوان بازیگر به همراه داریوش فرهنگ در سال ۱۳۴۸ با تشکیل گروه تئاتر «پیاده» آغاز نمود.

داریوش فرهنگ و سوسن تسلیمی، از همکلاسی‌های دوره دانشکده مهدی هاشمی محسوب می‌شوند که اوج همکاری داریوش فرهنگ و مهدی هاشمی در ساخت سریال سلطان و شبان بود.

ستاره پسیانی بازیگر سریال مرداب

ستاره پسیانی ۱۷ شهریور ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمد. پدرش آتیلا پسیانی و مادرش فاطمه نقوی هر دو بازیگر و هنرمند هستند. مادربزرگ وی جمیله شیخی است. ستاره برنده تندیس بهترین بازیگر زن در سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در بخش مسابقه ایران (ب) برای بازی در نمایش «صد در صد» به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی شد.

تیزر سریال مرداب

 

نقد سریال مرداب

طبیعتا نقد سریالی که هنوز منتشر نشده و داستان آن مشخص نیست، غیر ممکن است. اما از انتخاب بازیگران مشخص است که سازندگان آن قصد جذب مخاطب را دارند. چرا که از بازیگرانی استفاده کرده اند که در سال‌ های اخیر درخشش زیادی داشتند. اگر این سریال همانند سریال پوست شیر که تقریباً چنین ژانری داشت بتواند مخاطبان را جذب کند، سریال پرطرفداری خواهد بود.

برزو نیک نژاد به عنوان کارگردان این سریال در کارنامه هنری خود، آثار موفقیت آمیزی دارد و در کل انتظار می‌ رود نمرات سریال مرداب بسیار عالی شود.

دانلود سریال مرداب

دانلود قسمت اول سریال مرداب

دانلود قسمت دوم سریال مرداب

دانلود قسمت سوم سریال مرداب

دانلود قسمت چهارم سریال مرداب

 

جمع‌بندی

در مقاله بالا از سایت کارمادیو با معرفی و بررسی بازیگران سریال مرداب به کارگردانی برزو نیک نژاد همراه شما بودیم و همانطور که گفتیم در ماه آینده پخش می‌ شود. اگر علاقمند باشید می‌توانید به مقاله سریال زخم کاری ۲ بازگشت فصل دوم سر بزنید و از معرفی فصل دوم این سریال لذت ببرید.

3.5/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا