فیلم و سریال

سریال حس سوم، همراه با عکس بازیگران و خلاصه داستان

سریال حس سوم در ژانر پلیسی به همت گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه و تولید شده است. داستان این سریال درباره شخصی به نام ایرج است که به وصول چک‌های برگشتی مشغول است، وی در حین انجام یکی از کارهایش به همراه همسرش سیما دچار حادثه‌ای می‌شود. بروز این حادثه باعث دگرگونی در زندگی ایرج و سیما می‌شود. این اتفاقات همچنین باعث می‌شود که آنها با تبهکاران و قاچاقچیان مواد مخدر روبه رو شده و پای پلیس و ماموران مبارزه با موادمخدر به ماجرا کشیده شود و … با کارمادیو همراه باشید تا درباره این سریال بیشتر بدانید.

زمان پخش سریال حس سوم از شبکه تماشا

حس سوم مجموعه تلویزیونی است به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده که در سال ۱۳۸۴ از شبکه ۲ سیما به روی آنتن رفت. و هم اکنون نیز از شبکه تماشا به صورت مجدد در حال پخش می باشد. این فیلم ساعت 20:00 از شبکه تماشا پخش می شود و تکرار آن ساعت 2 صبح و 8 صبح و 2 ظهر پخش می گردد.

بازیگران سریال حس سوم

مهدی فخیم‌زاده در نقش ایرج

مهدی فخیم‌زاده در نقش ایرج در سریال حس سوم

مهدی فخیم زاده (زادهٔ ۲۰ تیر ۱۳۲١) بازیگر، کارگردان فیلم، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده فیلم اهل ایران است. فخیم‌زاده متولد ۱۳۲۱ محله درخونگاه تهران است. وی فعالیت‌های هنری خود را با تئاتر در سال ۱۳۴۹، و فعالیت سینمایی را با بازی در فیلم تپلی، ساختهٔ رضا میرلوحی آغاز کرد. او همچنین لیسانس زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه تهران دارد و فارغ‌التحصیل دانشکدهٔ هنرهای دراماتیک تهران است. او در سریال مختارنامه نقش عمر ابن سعد را بازی کرد. سریال های حس سوم، خواب و بیدار و مختارنامه از آثار ماندگار وی می باشد.

نسرین مقانلو در نقش سیما، همسر ایرج

نسرین مقانلو در نقش سیما، همسر ایرج در سریال حس سوم

نسرین مقانلو (زادهٔ ۱ تیر ۱۳۴۷) هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است که از سال ۱۳۷۰ کار حرفه‌ای خود را آغاز کرده‌است. او پس از ایفای نقش در سریال مسافری از هند به شهرت رسید. وی فعالیت خود را با نقش کوتاهی در فیلم دو نیمه سیب به کارگردانی کیانوش عیاری در سال ۱۳۶۹ آغاز کرد ولی در واقع با فیلم سینمایی امید به سینمای ایران معرفی شد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت. وی پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را در خارج از کشور گذراند. سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. بازی در فیلم مهمان مامان وی را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد.

لیلا برخورداری بازیگر نقش فریبا، دختر ایرج در سریال حس سوم

لیلا برخورداری بازیگر نقش فریبا، دختر ایرج در سریال حس سوم

لیلا برخورداری (زاده ۲۰ اردیبهشت ۱۳۵۷) بازیگر اهل ایران است. وی در زمینه گویندگی هم فعالیت دارد و خوانش چند کتاب را انجام داده است. لیلا فارغ‌التحصیل انجمن سینمای جوان؛ ۱۳۷۶ لیسانس بازیگری، دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران؛ دارای مدرک فوق‌لیسانس کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا، دانشگاه تهران است. وی در سریال های ولایت عشق، حس سوم، خواب و بیدار، کلانتر ۳ و ساختمای ۸۵ ایفای نقش کرده است.

حبیب دهقان‌نسب در نقش سهراب

حبیب دهقان نسب (متولد ۱۷ تیر ۱۳۲۸ در شیراز) هنرپیشه اهل ایران است. او به خاطر عشق به بازیگری تحصیلات خود را در همین رشته انتخاب کرد، او فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است در سال ۱۳۴۶ فعالیت‌های هنری خود را آغاز کرد.

در نمایش‌های رادیو شیراز از سال۱۳۴۶ تا ۱۳۵۲ و هچنین نمایش‌های تئاتر را تجربه کرد. اولین حضور او در سینما فیلم شرایط عینی (۱۳۶۶) بود. اما در تلویزیون با سریال در پناه تو چهره شد، فیلم سفر به چزابه و نسل سوخته مورد توجه منتقدین سینما قرار گرفت.

سیروس ابراهیم‌زاده در نقش بیژن

سیروس ابراهیم‌زاده (زاده ۱۳۱۶ در اردبیل) نویسنده، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او دارای کارشناسی ارشد تئاتر از انگلستان است. وی در سال ۱۳۱۶ در اردبیل متولد شد. پس از تحصیلات مقدماتی در ایران در رشته زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران جهت تحصیل در رشته تئاتر عازم انگلستان گردید؛ و همزمان در رشته موسیقی دانشگاه بیرمنگام فارغ‌التحصیل گردید. در شهریور ۱۳۹۶ در مراسم نکوداشت‌های نوزدهمین جشن سینمای ایران در تالار ایوان شمس، از سیروس ابراهیم زاده تجلیل شد.

کامران تفتی در نقش سروان حسینی

کامران تفتی در نقش سروان حسینی

کامران تفتی (زادهٔ ۱۹ فروردین ۱۳۵۸) هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر، خواننده و مجری ایرانی است. کامران فارغ‌التحصیل رشته بازیگری تئاتر بوده و پدرش اردشیر تفتی نیز از بازیگران سریال‌های مهدی فخیم زاده بوده‌است. به دلیل شغل پدرش که از کارکنان نیروی هوایی ارتش بوده دوران کودکی و نوجوانی خود را در شهرک قصر فیروزه گذرانده‌است. کامران یک برادر کوچکتر از خود به نام کیوان دارد که متولد ۶۳ است و در رشته موسیقی فعالیت می‌کند. کامران تفتی علاوه بر بازیگری در حوزه موسیقی نیز دستی بر آتش دارد و علاوه بر تسلط بر نواختن چندین ساز به انتشار یک آلبوم موسیقی به نام عکس زمستونی تهران و چندین تک آهنگ پرداخته‌است. او اخیراً اقدام به انتشار یک اثر عاشقانه با نام ۴۴/۴/۴ به تهیه کنندگی ساغر بیدمشکی کرده‌است.

اردشیر تفتی در نقش رحمت، برادر سیما

اردشیر تفتی در نقش رحمت، برادر سیما در سریال حس سوم

اردشیر تفتی بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون ایران است. وی پدر کامران تفتی بازیگر سینما و تلویزیون است. او در سال ۱۳۸۶ دورهٔ پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده‌است. اثر مهم اردشیر تفتی در این سال، بازیگری در سریال بی صدا فریاد کن به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده محسوب می‌شود.

زندگی حرفه‌ای و بازیگری اردشیر تفتی را باید مدیون اعتماد مهدی فخیم زاده باشیم. چرا که اگر مهدی فخیم‌زاده به عنوان کارگردان به اردشیر تفتی برای بازیگری در سریالش اعتماد نکرده بود، شاید اردشیر تفتی مسیر سخت‌تری را باید برای دنیای بازیگری خود انتخاب می‌نمود. از اردشیر تفتی نقل قول شده‌است که برای بازی خود در سریال بی صدا فریاد کن و همکاریش با مهدی فخیم‌زاده به‌عنوان کارگردان ابراز رضایت کرده‌ است.

عوامل سریال حس سوم

تهیه کننده: حبیب اسماعیلی

نویسنده و کارگردان: مهدی فخیم زاده

مدیر تصویربرداری: ابراهیم غفوری

طراح چهره پردازی: عبدالله اسکندری

تدوینگر: حمید قربانی

آهنگساز: کامبیز روشن روان

طراح صحنه و لباس: آتوسا قلمفرسایی

صدابردار: جواد مقدس

طراح جلوه های ویژه: عباس شوقی

طراح جلوه های ویژه رایانه ای: بابک احمدی

مدیر تولید: عبدالرضا شهباززاده

بازیگران: حبیب دهقان نسب , مهدی فخیم زاده، نسرین مقانلو، لیلا برخورداری، سیروس ابراهیم‌زاده، انوشیروان فاطمی، شمسی فضل‌الهی، محسن قاضی مرادی، پرویز بزرگی، بهروز قادری و …

 

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا