فیلم و سریال

بهترین فیلم های عاشقانه 2024 ؛ معرفی 10 فیلم برتر که حتما باید ببینید

افراد زیادی هر ساله به دنبال بهترین فیلم‌ های عاشقانه هستند. ژانر رمانتیک یا عاشقانه معمولا از پرطرفدارترین ژانرهای سینمایی بوده که در تمام سالیان گذشته مخاطبان و طرفداران زیادی داشته است. پس اگر می ‌خواهید بدانید بهترین فیلم های عاشقانه 2024 کدامند، با ما در کارمادیو همراه باشید.

1-  لیزا فرانکشتاین (Lisa Frankenstein)

  • کارگردان: زلدا ویلیامز
  • تاریخ اکران: 20 بهمن 1402( 9 فوریه 2024)

این فیلم از لیست بهترین فیلم های عاشقانه 2024 آمده است.

در طی رخ دادن یک تصادف عجیب، در قبرستان متروکه ‌ای که لیزا در آن ‌جا زمان خود را سپری می‌کرده یک جسد زنده بیرون می‌آید. حالا لیزا باید ورود این فرد مرده‌ زنده‌ شده را از خانواده خود و همچنین همکلاسی ‌هایش مخفی نگه دارد؛ همه‌ی این ‌ها حوادث در حالی رخ می‌ دهد که او باید تصمیم بگیرد که چقدر می‌خواهد به این فرد زنده شده کمک کند و به چه قیمتی حاضر است این کارها را انجام دهد. اگر شما از علاقمندان به آثار تیم برتون هستید، این فیلم گزینه‌ خیلی خوبی برای تماشا کردن شما می باشد؛ برای اینکه همان حال و هوا را دارد. همچنین دیابلو کودی، کسی که فیلمنامه‌ فیلم Jennifer’s Body )بدن جنیفر (را هم  نوشته بود، بیان کرده بود که داستانِ لیزا فرانکشتاین، در همان دنیای ساختگی و داستانی اتفاق می افتد.

از جمله ستارگان این فیلم که به ‌عنوان یکی از بهترین فیلم های عاشقانه 2024 شناخته می ‌شود، می‌توان به کاترین نیوتون، کول اسپراوس، ، لیزا سوبرانو، کارلا گوجینو، جو کرست و هنری ایکنبری اشاره کرد.

جالب است که بدانید این نخستین تجربه کارگردانی زلدا ویلیامز به حساب می آید و فیلمنامه کار را هم دیابلو کودی، نویسنده برند جایزه اسکار برای فیلم جونو تهیه کرده است. همچنین کودی و میسون نویک تهیه‌ کنندگان فیلم محسوب می ‌شوند و جف لمپرت به عنوان تهیه ‌کننده اجرایی فعالیت می ‌کند.

2- بازیکنان (Players)

  • کارگردان: تریش سی
  • بازیگران: جینا رودریگز، دیمون وینس جونیور، تام الیس
  • تاریخ اکران: 25 بهمن 1403 (14 فوریه 2024)

فیلم عاشقانه جذاب دیگری که در لیست جدید ترین فیلم های عاشقانه 2024 قرار می‌ گیرد، Players است که بازیگران محبوبی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

 

این فیلم درباره یک ژورنالیست ورزشی است که طی سالیان متوالی در رابطه ‌های کوتاه‌‌ مدت و غیرجدی بوده و تجربه رابطه ‌ی طولانی مدت را نداشته است. او بعد از سال ها با فردی آشنا می‌شود، به او دل می ‌بندد و حالا باید تلاش زیادی کند تا او را در زندگی خود نگه‌ دارد.

3- عشق دروغ خونین (love lies bleeding)

  • کارگردان: رز گلس
  • بازیگران: کریستین استوارت، کیتی اوبراین، جنا مالون،
  • تاریخ اکران: 18 اسفند 1402 (8 مارس 2024)

فیلم عاشقانه Love Lies Bleeding که در فارسی به عشق دروغ خونین و عشق زخم می‌زند ترجمه شده، از بهترین فیلم های عاشقانه 2024 است این فیلم توانسته امتیاز 7 از 10 را در IMDB دریافت کند. رز گلس فیلم ‌نامه این اثر را نوشته و خودش هم آن را کارگردانی کرده است.

داستان این فیلم درباره مدیر باشگاهی است که عاشق یک بدنساز می‌شود؛ این بدنساز که برای شرکت در یک مسابقه به لاس ‌و گاس رفته و از اهالی آن شهر نیست. داستان این فیلم در سال 1989 روایت می ‌شود و تا حالا نقدهای مثبتی را دریافت کرده است.

4- تصور تو (The Idea of You)

تصور تو (The Idea of You)

  • کارگردان: مایکل شوالتر
  • بازیگران:‌ آن هاتاوی، نیکلاس گالیتزین، پری متفلد
  • تاریخ اکران: 26 اسفند 1403 (16 مارس 2024)

فیلم تصور تو نیز از جمله فیلم ‌هایی است که می ‌تواند لقب برترین فیلم رمانتیک 2024 را به خود اختصاص دهد. داستان این اثر که در لیست فیلم های جدید 2024 عاشقانه قرار گرفته، ان هتوی را در نقش یک مادر مطلقه 40 ساله به نام سوفی به تصویر می‌ کشد که همسرش به خاطر زنی جوان‌ تر به او خیانت کرده و او را ترک کرده است.

در این زمان سوفی با دختر نوجوان 15 ساله خود به یک فستیوال موسیقی می ‌رود و آن‌ جا با  یکی از معروف ‌ترین خواننده‌ های معاصر دنیا  هیز کمبل آشنا می ‌شود و بعد از مدت بسیار کوتاهی، زندگی او کاملا دگرگون می‌ شود.

بهتر است بدانید این اثر به عنوان یکی از بهترین فیلم های عاشقانه 2024 با الهام از کتابی به همین اسم ساخته شده است. پیش از این نویسنده کتاب نیز اعلام کرده بود که برای شخصیت اصلی مرد داستان خود از هری استایلز، خواننده معروف معاصر الهام گرفته است.

5- چالشگران (Challengers)

  • کارگردان: لوکا گوادانینو
  • بازیگران: زندیا، مایک فیست و جاش اکانر
  • تاریخ اکران: 7 اردیبهشت 1403 (26 آوریل 2024)

بدون شک یکی از بهترین فیلم های رمانتیک 2024 فیلم پرسر و صدای چالشگران با حضور زندایا است که این روزها نقش معشوقه را زیاد بازی می ‌کند.

 

پیش از این کارگردان فیلم در آثاری چون Call Me By Your Name و Bones And All  تواناییش  را در به نمایش گذاشتن صحنه‌ های عاشقانه را نشان داده است و در سال 2024 یکی از بهترین فیلم های عاشقانه سال را ساخته است.

 

این کارگردان در فیلم جدید خود از زندایا و جاش اوکانر، دو بازیگر مشهور و جوان هالیوودی استفاده کرده است. داستان این فیلم با محوریت شخصیت تاشی دانکن با بازی زندیا روایت می ‌شود که در این فیلم یک تنیسور نابغه سابق است و با کناره‌ گیری از زمین تنیس، به مربیگری روی آورده است.

اما همسر تاشی دانکن هنوز به بازی تنیس خود ادامه می ‌دهد؛ اما مدتی است که با بدشانسی هایی مواجه شده و برای تغییر اوضاع هرکاری می ‌کند. نقطه عطف این فیلم جدید عاشقانه به جایی مربوط می ‌شود که همسر فعلی تاشی با پاتریک، دوست صمیمی سابق و دوست ‌پسر سابق تاشی مواجه می ‌شود. این اتفاق تاثیر بسیار زیادی بر روابط و زندگی این سه نفر دارد.

 

6- با ما تمام می ‌شود (It Ends with Us)

با ما تمام می ‌شود (It Ends with Us)

  • کارگردان: جاستین بالدونی
  • بازیگران:‌ بلیک لایولی، جنی اسلیت، برندون اسکلنار
  • تاریخ اکران: 9 اوت 2024 (19 مرداد 1403)

فیلم با ما تمام می شود یکی از بهترین فیلم های عاشقانه 2024 به کارگردانی جاستین بالدونی است. این فیلم براساس رمانی از کالین هوور چاپ 2016 و با همین نام ساخته شده است. این رمان در زمان انتشارش به یکی از محبوبترین آثار عاشقانه در دسته نوجوان و جوان بدل شد و فروش بسیار زیادی داشت.

رمان با ما تمام می شود حتی در سال 2022 هم توانست در لیست پرفروش ‌ترین آثار سال نیویورک تایمز، جایگاه نخست را به خود اختصاص دهد و تمام این موفقیت ‌ها باعث شد تا اثر کالین هوور به منبع الهامی برای ساخت برترین فیلم عاشقانه 2024 تبدیل شود.

داستان فیلم رمان با ما تمام می شود که احتمالا برترین فیلم رمانتیک 2024 خواهد بود درباره دختری است به نام لیلی که بعد از اتمام دوران تحصیلات دانشگاهی خود را آماده می کند تا برگ جدید و دوران دیگری از زندگی خود را آغاز کند. لیلی بعد از نقل مکانش به خانه جدید خود با فردی به نام رایل آشنا می ‌شود و در این زمان بین این دو نفر نوعی ارتباط و صمیمت عاشقانه شکل می‌ گیرد.

اوضاع بین این دو بسیار خوب و عاشقانه پیش می ‌رود که ناگهان عشق قدیمی لیلی وارد ماجرا می ‌شود و اوضاع را دستخوش تغییرات می ‌کند.

7- جوکر: جنون مشترک (Joker: Folie à Deux)

  • کارگردان‌: تاد فیلیپس
  • بازیگران: واکین فینیکس، لیدی گاگا، ززی بیتز
  • تاریخ اکران: 13 مهر 1403 (4 اکتبر 2024)

اگر قصد دارید یکی از بهترین فیلم های رمانتیک 2024 را ببینید، جوکر: جنون دو نفر یا جنون مشترک به کارگردانی تاد فیلیپس را از هرگز دست ندهید. البته باید در نظر داشته باشید که داستان عاشقانه ‌ای که در این فیلم تماشا می ‌‌کنید، کاملا با فیلم ‌های عاشقانه معمولی که تا الان مشاهده کرده اید تفاوت دارد؛ اگر شما فیلم جوکر محصول سال 2019 را دیده باشید، قطعاً متوجه می ‌شوید که با یک فیلم عاشقانه متفاوت رو به ‌رو هستید.

 

فیلم جوکر قرار نبود اصلاً دنباله ‌ای داشته باشد؛ اما تاد فیلیپس با توجه به نظر واکین فینیکس و بازخوردهای فیلمش در سال 2019 تصمیم گرفت تا دنباله‌ ی فیلم موفق خود را بسازد. Joker: Folie à Deux  یکی از بهترین فیلم های عاشقانه 2024 خواهد بود که بی ‌صبرانه منتظر آن هستم و متاسفانه تا مهر ماه باید منتظر آن بمانم.

8- یک امر خانوادگی (A Family Affair)

  • کارگردان: ریچارد لاگراونیس
  • بازیگران:‌ نیکول کیدمن، اولیویا مکلین، ایان گرگ، جوئی کینگ، زک افران، ژیست والنتین، شری کولا، کتی بیتس، لیزا کوشی
  • تاریخ اکران: زمانی نامشخص در سال 2024

با اینکه وعده اکران یک اثر خانوادگی به ‌عنوان یکی از بهترین فیلم های عاشقانه 2024 داده شده، اما هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای اکران آن مشخص نشده و صرفا می‌ دانیم این فیلم عاشقانه جدید در طی سال 2024 پخش می ‌شود.

داستان این اثر که از برترین فیلم های عاشقانه در سال 2024 است درباره یک زن جوان، مادر او و رئیسش در محل کار می باشد که یک رمان عاشقانه تاثیرات عجیب و بعضا خنده‌ آوری بر زندگی آن‌ ها ایجاد می ‌کند. و هر سه نفرشان با مشکلاتی در زمینه عشق و مسائل هویتی دست و پنجه نرم می‌ کنند.

این فیلم را کارگردانی شناخته شده به نام ریچارد لاگراونیس برعهده دارد و از جمله ستارگان این فیلم می ‌توان به نیکول کیدمن، جویی کینگ و زک افران اشاره کرد.

 

9- آرزوی ایرلندی (Irish Wish)

آرزوی ایرلندی (Irish Wish)

  • کارگردان: جین دامیان
  • بازیگران:‌ اد اسپلرز، لیندزی لوهان، الکساندر ولاهوس
  • تاریخ اکران: 25 اسفند 1403 (15 مارس 2024)

یکی از بهترین فیلم های عاشقانه 2024 فیلم آرزوی ایرلندی است که داستانش درباره فردی به نام مدی است که با وجود اینکه بهترین دوستش نامزد کرده و هنوز نتوانسته از نظر احساسی با این موضوع کنار بیاید، اما حاضر می ‌شود تا در ایرلند ساقدوش او باشد.

 

فیلم آروزی ایرلندی به عنوان یکی از بهترین فیلم های عاشقانه جدید 2024 محصول آمریکا و به کارگردانی جین دامیان است. این فیلم عاشقانه جدید و زیبا براساس فیلمنامه ‌ای از کرستن هانسن ساخته شده و از بازیگران آن می‌ توان به اد اسپلرز اشاره کرد.

10- کریسمس مبارک (Merry Christmas)

  • کارگردان: سریرام راغوان
  • بازیگران:‌ کاترینا کایف، ویجی ستوپانی، سانجای کاپور، وینای پاتاک
  • تاریخ اکران: 22 دی 1402 (12 ژانویه 2024)

وقتی بحث بر سر بهترین فیلم های عاشقانه 2024 باشد حتما باید نیم‌ نگاهی هم به دنیای بزرگ بالیوود داشته باشیم چرا که بعضی از شاهکارهای عاشقانه سالیان اخیر، حاصل کار هندی ‌ها بوده است. اتفاقا یکی از جدیدترین فیلم های عاشقانه 2024 با نام کریسمس مبارک محصول کشور هند است که توانسته امتیاز 7 از 10 را در IMDB دریافت کند.

فیلم کریسمس مبارک به کارگردانی سریرام راغوان بوده و فیلمنامه آن با همکاری گروهی راغوان در کنار آریجیت بیسواس، پوجا لادا سورتی و آنوکریتی پاندی تهیه شده است. تهیه ‌کنندگی این فیلم هم که از بهترین فیلم های عاشقانه امسال محسوب می‌شود بر عهده جایا تورانی، سانجی روتری و گیوال گارگ بوده است.

از جمله ستارگان فیلم کریسمس مبارک باید به کاترینا کایف، ویجی ستوپانی، سانجای کاپور و وینای پاتاک اشاره کرد. جالب است بدانید کریسمس مبارک همزمان به زبان‌ های هندی و تامیلی فیلمبرداری می‌ شود. تامیلی زبانی رایج در مناطق جنوبی کشور هند و برخی از کشورهای حوزه اقیانوس هند مانند سریلانکا می باشد.

در سال پیش رو منتظر آثار محبوب و عاشقانه های جدید باشید. سال ۲۰۲۴ سالی است که برای علاقمندان به فیلم های رمانتیک هیجان انگیز خواهد بود. در این مقاله از کارمادیو ۱۰ تا از بهترین فیلم های عاشقانه سال ۲۰۲۴ را به شما دوستداران و علاقه مندان به ژانر عاشقانه و رمانتیک معرفی کردیم. شما عزیزان همچنین می توانید با مطالعه ۱۰ فیلم اکشن خارجی سال ۲۰۲۴ ، آشنا شوید.

 

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا