خودرو

با خرید این چراغ عقب جذابیت خودروتان را چندین برابر کرده و از دست سوختن و تعویض لامپ ها راحت شوید!!

یکی از قطعات بسیار مهم خودرو ها که علاوه بر زیبایی نمای بیرونی ، بر کاهش تصادفات ناشی از دید کم تاثیر بسیار بالایی دارد؛ چراغ های عقب خودرو بوده که حائز اهمیت میباشد چرا که اکثر تصادفات در اثر گمراهی و مطلع نبودن رانندگان پشت سری میباشد.  برای بررسی مشخصات چراغ های خودرو و همچنین دلایل استفاده از چراغ های LED در خودرو های امروزی با ما همراه باشید.

مشکلات ناشی از کم نوری

امروزه همانطور در خودرو ها میبیند از سیستم روشنایی های متفاوتی استفاده میکنند اما دلیل این کار ها چیست و چرا از لامپ های معمولی استفاده نمیکنند؟

دلیل استفاده از لامپ ها و یا حتی چراغ های متفاوت دارای دو جنبه اساسی و بسیار مهم است که عباربت است از : 1_ اگر دقت کنید قطعه ای که در زیبایی نمای بیرونی خودرو ها بسیار اهمیت بالایی دارد و به همین دلیل هرچه چراغ های یک خودرو از جذابیت بالایی برخوردار باشد مشتری بیشتری جذب میکند. 2_ جنبه دوم هم از نظر روشنایی است که بسیار مسئله مهم و اساسی میباشد چرا که بیشتر تصادفات مربوط به همین مسئله است اما شرکت های تولید کنندگان خودرو حل مشکل را در استفاده از چراغ های عقب LED پیدا کرده اند. به دلیل اینکه لامپ های LED نور بیشتری نسبت به چراغ های فابریک دارند و رانندگان پشت سری به خوبی از حرکت بعدی مطلع شده و به همین دلیل باعث کاهش تصادفات میشود. در اکثر خودرو های ایرانی از چراغ های معمولی یا همان لامپی استفاده میشود اما یکی از این خودرو هایی که مشکل اساسی در روشنایی چراغ های عقب دارد، خودرو 206 میباشد. به دلیل قدیمی بودن تکنولوژی 206 از نظر سیستم روشنایی ، از چراغ هایی با مدار های ضعیف استفاده شده است که نور بسیار کم داشته و مشکل ساز میشود. برای حل این مشکل از چراغ عقب 207 برای 206 استفاده میکنند که به تازگی توسط شرکت انجیکو تولید میشود که تماما LED بوده و نمایی بسیار جذاب ایجاد میکند.

مشخصات

چراغ عقب 207 را شرکت های دیگری نظیر مدرن و کروز تولید میکنند ولی به دلیل معروف بودن برندشان قیمت بسیار بالایی داشته و همه افراد توانایی خرید آن را نداشتند اما امروزه شرکتی به نام انجیکو ، این چراغ عقب را به صورت تماما LED تولید کرده که هم قیمت بسیار پایینی و هم کیفیت بسیار بالایی نیز داشته که جذابیت فوق العاده ای دارد و رنگ پریدگی یا کدر شدن چراغ ها در آن معنی ندارد. و همانطور که میدانید در چراغ های LED از سوختن و خراب شدن لامپ خبری نیست و مانند چراغ های فابریک که لامپی میباشد دیگر نیاز نیست زود به زود لامپ ها را در اثر سوختن تعویض کنید. برند های کروز و مدرن چراغ عقب 207 را به گونه ای تولید کرده اند که طلق چراغ ها پرس میشود و در هنگام شکستگی باید چراغ نو خریداری کنید ولی در چراغ عقب 207 انجیکو با چنین مشکلی مواجه نیستید و در هنگام شکستگی به دلیل استفاده از چسب مخصوص قابلیت جدا کردن طلق وجود دارد که با تعویض طلق مشکل حل میشود و نیازی به تعویض چراغ نیست که صرفه جویی بالایی در هزینه میشود.

همچنین چراغ عقب 207 ngco در چهار رنگ متفاوت میباشد برای همین با هر سلیقه ای سازگار میباشد و میتوانید متناسب با سلیقه خودتان و یا رنگ خودروتان ست کنید. رنگ ها عبارت اند از رنگ قرمز سفید که در عین سادگی جذابیت بسیار بالایی داشته و مخصوص کسانی هستند که نمیخواهند خودروشان اسپرت شود و تمایل به فابریکی دارند در این چراغ قسمت های ترمز و چراغ کوچک به رنگ قرمز و قسمت های راهنما و دنده عقب به رنگ سفید میباشد. رنگ قرمز دودی در عین حال که تفاوت زیادی با قرمز سفید ندارد و تغییر بسیار جزئی میکند ولی بسیار فوق العاده دیده میشود و احساس اسپرت بودن در خودروتان ایجاد میکند در این چراغ قسمت های ترمز و چراغ کوچک به رنگ قرمز و قسمت های راهنما و دنده عقب به رنگ دودی میباشد.

رنگ تمام دودی بسیار متفاوت و خاص میباشد که با خودرو های رنگ نقره ای ، نوک مدادی و مشکی بسیار ترکیب جذابی ایجاد میکند در این چراغ همه قسمت هایش یه رنگ دودی میباشد. رنگ تمام سفید هم یکی از رنگ های بسیار جذاب و متفاوت میباشد که بر روی خودرو های رنگ نقره ای و سفید بسیار ترکیب عالی ایجاد میکند و بر روی خودرو مشکی نیز ست سفید مشکی ایجاد میکند که حرفی برای گفتن ندارد و بی نظیر میباشد.

با خرید این چراغ عقب جذابیت خودروتان را چندین برابر کرده و از دست سوختن و تعویض لامپ ها راحت شوید!!

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا