فیلم و سریال

دانلود سریال لالایی عمو پورنگ: خلاصه داستان + معرفی بازیگران

به گزارش کارمادیو، سریال لالایی ساخته احمد درویشعلی پور از دوشنبه، ۲۹ مرداد ماه ساعت 8 صبح توسط فیلیمو پخش شد.

خلاصه داستان

پاداش حکمت به همراه دستیارش طوفان به قصد تعمیرات وارد موسسه گلشنِ جاوید می شوند. همزمان خانم گلشن، مالک خیریه برای تخلیه موسسه در آنجا حضور پیدا می کند. برو بچه های خیریه با خواهش و اصرار سعی در منصرف کردن گلشن از تصمیمش دارند.این اتفاق پاداش و طوفان را درگیر ماجراهایی غیرقابل پیش بینی می کند.

خرید و دانلود قانونی سریال لالایی

دانلود قسمت اول

دانلود قسمت دوم

 

معرفی بازیگران

سریال لالایی عمو پورنگ

در این سریال از بازیگرانی چون، داریوش فرضیایی، گوهر خیراندیش، نعیمه نظام دوست، کمند امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، هلیا امامی، امیر کربلایی زاده، حامد وکیلی، امیر سهیلی، مرضیه صدرایی، ابراهیم شفیعی و نیما قربان زاده نقش آفرینی می‌کنند که در ادامه به معرفی بازیگران اصلی سریال می‌پردازیم.

داریوش فرضیایی

داریوش فرضیایی عمو پورنگ

داریوش فرضیایی یا همان عمو پورنگ محبوب بچه ها پس از مدتها دوری از تلویزیون یک سریال جدید لالایی به نمایش خانگی آمده. عمو پورنگ، مجری و بازیگر برنامه های کودک است. او در تاریخ اول مرداد 1352 در تهران متولد شده است. تحصیلات وی کارشناسی در رشته گرافیک است. او در یک خانوده 10 نفره بزرگ شده است و 2 خواهر و 5 برادر دارد که یکی از برادرانش فوت شده است. داریوش فرضیایی فرزند هفتم یا به عبارتی آخر خانواده است. اصالت عمو پورنگ ازطرف پدری آذری و ازطرف مادری گیلانی است.

گوهر خیراندیش

بیوگرافی گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش، متولد ۱ شهریور ۱۳۳۳، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. او دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. سال 1364 با بازی در مجموعه آئینه به دنیای تلویزیون راه یافت و در سریال هایی چون مرغ حق، روزی روزگاری، آپارتمان، شلیک نهایی، زیرگنبد کبود، سفر به چذابه، یحیی و گلابتون، همسایه ها، کت جادویی و… به ایفای نقش پرداخته است. او همسر زنده‌یاد جمشیداسماعیل خانی‌ست.

نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست کیست

نعیمه نظام‌دوست بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد ۲۳ آبان ۱۳۵۳ در تهران است. او از سال ۱۳۷۰ کار بازیگری را در گروه‌های آزاد تئاتر آغاز کرد و سپس در مجموعه نوروز ۷۲ بازی کرد. وی به‌طور حرفه‌ای با ساعت خوش در سال ۱۳۷۳ وارد عرصه بازیگری شد. و در فیلم های سینمایی بسیاری از جمله هزارپا، توفیق اجباری و سن پترزبورگ حضور داشته است.

کمند امیرسلیمانی

بیوگرافی کمند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی ۱۶ خردادِ ۱۳۵۲ در تهران متولد شد. وی فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۷۶ است. بازی در نمایش «سنجاب‌ها» در سن ۷ سالگی نخستین فعالیت او در عرصهٔ تئاتر به حساب می‌آید. امیرسلیمانی در سال ۱۳۶۰ به تلویزیون آمد و در سال ۱۳۶۵ در فیلم سینمایی «ترنج» به هنرنمایی پرداخت. وی همچنین دختر سعید امیرسلیمانی و خواهر سپند امیرسلیمانی از بازیگران سینما است.

سپند امیرسلیمانی

سپند امیرسلیمانی

سپند امیرسلیمانی در تاریخ 1356 در تهران و در خانواده ای 4 نفره متولد شد. او عضو خانواده ای کاملا هنرمند است و سپند امیرسلیمانی و خواهرش و پدرش هر سه، در عرصه بازیگری مشغول فعالیت هستند؛ سپند، برادر کمند امیرسلیمانی، پسر سعید امیرسلیمانی و همسرمونا کرمی است.

هلیا امامی

هلیا امامی بیوگرافی

هلیا امامی هنرپیشه متولد سال 1366 در ایران است. دوره بازیگری را زیر نظر استاد حمید سمندریان گذرانده است. اولین حضور حرفه ای او در سینما با فیلم تقدیر نهایی در سال ۱۳۹۲ به کارگردانی محسن توکلی بود.امامی سال ها پیش از طرف استاد سمندریان به چیستا یثربی معرفی شد و در نمایشنامه ای برای جشنواره فجر آماده می شد ایفای نقش کرد و موفق هم بود.

امیدواریم از این مقاله در کارمادیو، لذت برده باشید.

امتیاز بدهید

منبع
کارمادیو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا