تکنولوژی

معرفی کامل AirPods 4 و دیگر محصولات جدید اپل

به گزارش کارمادیو، مجموعه جدید AirPods شامل طراحی کاملاً جدید برای AirPods 4، مجموعه‌ای از رنگ‌های جدید برای AirPods Max و ویژگی‌های انقلابی محافظت از شنوایی، تست شنوایی و سمعک برای AirPods Pro 2 است.

مجموعه جدید AirPods دارای طراحی صنعتی برای AirPods 4، رنگ‌های جدید AirPods Max و اولین تجربه سلامت شنوایی همه‌جانبه در جهان با AirPods Pro 2 است.

AirPods 4 جدید پیشرفته‌ترین و راحت‌ترین هدفون‌هایی هستند که اپل تا به حال با طراحی گوش باز ساخته است و امروزه مشتریان می‌توانند بین دو مدل متمایز یکی را انتخاب کنند: AirPods 4 و AirPods 4 با قابلیت حذف نویز فعال (ANC). AirPods Max اکنون در نیمه‌شب، نور ستاره، آبی، بنفش و نارنجی عرضه می‌شود و شارژ USB-C را برای راحتی بیشتر ارائه می‌کند.

پاییز امسال، AirPods Pro 2 اولین تجربه سلامت شنوایی سرتاسر جهان را معرفی می‌کند که محافظ شنوایی فعال، 1 یک تست شنوایی معتبر علمی و یک ویژگی سمعک درجه بالینی را ارائه می‌کند.

جان ترنوس، معاون ارشد مهندسی سخت‌افزار اپل گفت:

با AirPods 4، مشتریان می‌توانند از حذف نویز فعال و پیشرفته‌ترین تجربه صوتی تا کنون در طراحی گوش باز لذت ببرند و با به‌روزرسانی انقلابی برای پرفروش‌ترین هدفون جهان، AirPods Pro قابلیت‌های جدید پیشگامانه، از جمله ویژگی‌های تست شنوایی و سمعک – را برای کمک به بیش از یک میلیارد نفر که از کم شنوایی آسیب دیده‌اند، ارائه می‌کند.

طراحی خیره‌کننده AirPods 4

Apple AirPods 4ایرپادهای اصلی AirPods 4 با کیفیت صدای باورنکردنی، عمر باتری تا 24 ساعت با قاب شارژ و طراحی نمادین، راحتی بی سیم و جفت شدن یکپارچه با اکوسیستم محصولات اپل را ارائه می دهند. این تجربه با AirPods 4 و AirPods 4 با ANC حتی بهتر می شود و تناسب کاملاً جدید و مجموعه ای از ویژگی ها و قابلیت های قدرتمند را ارائه می دهد.

AirPods 4 دارای یک حسگر نیروی جدید بر روی پایه است تا رسانه ها را پخش یا متوقف کند و با یک فشار سریع تماس ها را قطع یا قطع کند. AirPods 4 بهترین هدفونی است که اپل با طراحی گوش باز ساخته است و معیاری کاملاً جدید برای تناسب اندام و راحتی ایجاد می کند.

طراحی جدید با مجموعه داده های بی نظیری ساخته شده است که از ابزارهای مدل سازی پیشرفته مانند فتوگرامتری سه بعدی و توپوگرافی لیزری برای نقشه برداری و تجزیه و تحلیل دقیق هزاران شکل گوش و در مجموع بیش از 50 میلیون نقطه داده فردی استفاده می کند. این فرآیند به اصلاح طراحی کمک کرد تا راحت‌ترین AirPods را با یک شکل ارائه کند که به طور طبیعی برای کاربران بیشتری در سراسر جهان مناسب باشد.

AirPods 4 با بهبودی گسترده در کیفیت صدا، دارای معماری آکوستیک کاملاً جدید، درایور کم اعوجاج و تقویت‌کننده دامنه دینامیکی بالا است و صدای فضایی شخصی شده با ردیابی سر پویا را برای همه‌جانبه‌ترین تجربه رسانه اضافه می‌کند.

با تراشه H2، AirPods 4 تجربه‌های صوتی هوشمندی را که فقط سیلیکون اپل می‌تواند ارائه دهد، باز می‌کند، مانند Voice Isolation، کیفیت تماس واضح‌تر بدون توجه به شرایط محیطی، و Siri Interactions، که به کاربران این امکان را می‌دهد که به سادگی سر خود را به علامت بله تکان دهند یا به آرامی سر خود را نه تکان دهند.

برای پاسخ به اطلاعیه های سیری برای کنترل بیشتر، AirPods 4 همچنین دارای یک حسگر نیروی جدید بر روی پایه است تا رسانه ها را پخش یا متوقف کند و با یک فشار سریع تماس ها را قطع یا قطع کند. به لطف تراشه H2، AirPods 4 برای بازی نیز عالی هستند، تأخیر صدای بی‌سیم کم و کیفیت صدای عالی هنگام گپ زدن با هم تیمی‌ها و سایر بازیکنان، از جمله پشتیبانی از صدای 16 بیتی 48 کیلوهرتز را ارائه می‌دهند.

با تراشه H2، AirPods 4 تجربه‌های صوتی هوشمند مانند Voice Isolation و Siri Interactions را باز می‌کند. برای راحتی بیشتر، کیس شارژ اکنون شارژ USB-C را ارائه می دهد و از نظر حجم بیش از 10 درصد کمتر از مدل قبلی خود است، همه اینها در حالیست که هنوز تا 30 ساعت عمر باتری دارد.

3 علاوه بر کابل شارژ USB-C، مشتریانی که AirPods 4 با ANC را انتخاب می‌کنند، می‌توانند با استفاده از شارژر Apple Watch یا شارژر دارای گواهی Qi شارژ کنند و با عرض 50 میلی‌متر، کیس شارژ کوچک‌ترین مورد در صنعت با قابلیت شارژ بی‌سیم است.

تناسب AirPods 4 ANC

AirPods 4 ANC برای اولین بار، AirPods 4 ANC را با یک مدل اضافی به یک طراحی گوش باز می آورد. با میکروفون های ارتقا یافته، قدرت تراشه H2 و صدای محاسباتی پیشرفته، AirPods 4 با ANC به کاهش نویزهای محیطی مانند موتور هواپیما، ترافیک شهری و موارد دیگر کمک می کند.

AirPods 4 با ANC با کار بر روی سخت‌افزار و نرم‌افزار برای ارائه طبیعی‌ترین تجربه شنیداری، ویژگی‌های هوشمندی مانند حالت شفافیت را نیز معرفی می‌کند تا کاربران از محیط خود آگاه شوند. صدای تطبیقی، که به صورت پویا حالت شفافیت و ANC را بر اساس شرایط محیط کاربر ترکیب می‌کند. و Conversation Awareness که صدای رسانه کاربر را زمانی که شروع به صحبت با شخصی در نزدیکی خود می کند کاهش می دهد. AirPods Max پنج رنگ جدید دریافت می کند.

AirPods Max در پنج رنگ جدید زیبا، از جمله نیمه‌شب، نور ستاره، آبی، نارنجی و بنفش موجود است و در کنار سایر محصولات اپل مانند مک و آی‌پد، پوشش‌های تکمیلی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، AirPods Max اکنون دارای قابلیت شارژ USB-C است که باعث می‌شود شارژ آن در خانه یا در حال حرکت راحت‌تر از همیشه باشد.

AirPods Max دارای یک سایبان توری قابل تنفس است که وزن را برای کاهش فشار روی سر توزیع می کند. دکمه کنترل نویز به راحتی بین حالت حذف نویز فعال و شفافیت جابجا می شود. AirPods Pro 2 اولین تجربه سلامت شنوایی یکپارچه جهان را معرفی کرد.
طبق گزارش سازمان جهانی بهداشت، تقریباً 1.5 میلیارد نفر در سراسر جهان با کم شنوایی زندگی می کنند. با تکیه بر سال‌ها کار در زمینه سلامت شنوایی، از جمله برنامه نویز در اپل واچ، سطوح صدای هدفون با آیفون، ویژگی‌های دسترسی به شنوایی، و مطالعه شنوایی اپل، اپل تجربه‌ای تمام عیار را با تمرکز بر پیشگیری، آگاهی، و کمک در بر می‌گیرد.

پیشگیری از آسیب شنوایی

AirPods 4  بر اساس مطالعه شنوایی اپل، از هر سه نفر یک نفر به طور مرتب در معرض نویزهای بلند محیطی قرار می گیرد که می تواند بر شنوایی آنها تأثیر بگذارد. این مساله می تواند شامل حالات رایجی مانند سوار شدن به مترو در حین رفت و آمد، چمن زنی در خانه، شرکت در یک رویداد ورزشی و بسیاری موارد دیگر باشد.

به منظور کمک به کاربران برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض صدای بلند محیطی و در عین حال حفظ امضای صوتی آنچه که به آن گوش می‌دهند، Hearing Protection به AirPods Pro می‌آید. نوک گوش به کاهش غیرفعال نویز کمک می کند، در حالی که تراشه H2 به کاهش فعال صدای بلندتر و متناوب تر در 48000 بار در ثانیه کمک می کند.

به طور پیش‌فرض در تمام حالت‌های گوش دادن روشن است، محافظت از شنوایی در تنظیمات مختلف با صدای بلند مفید است. به‌علاوه، با یک الگوریتم کاملاً جدید با دامنه دینامیکی بالا چند باند، صداها در رویدادهای زنده مانند کنسرت‌ها طبیعی و پر جنب و جوش باقی می‌مانند تا کاربران هیچ صدایی را از دست ندهند.

اپل همچنین یک ویژگی تست شنوایی تایید شده علمی را با AirPods Pro و یک آیفون یا آی‌پد سازگار معرفی می‌کند و این قابلیت را برای کاربران افزایش می‌دهد که در عرض چند دقیقه شنوایی خود را از راحتی خانه خود بررسی کنند. انجام این تست ساده است، از یک رویکرد بالینی استاندارد به نام شنوایی سنجی خالص استفاده می کند، از علم آکوستیک پیشرفته بهره می برد و تجربه ای تعاملی را برای کاربران فراهم می کند.

هنگامی که کاربر آزمایش را کامل کرد، خلاصه ای آسان از نتایج خود را در یک نمایه شنوایی شخصی برای AirPods Pro مشاهده می کند که به صورت خصوصی و ایمن در برنامه Health آنها ذخیره می شود. کاربران همچنین می توانند این نتایج را با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی خود برای مکالمات آگاهانه تر به اشتراک بگذارند.

قیمت AirPods 4

قیمت انواع ایرپادمشتریان اکنون می توانند AirPods 4 را با قیمت 129 دلار (ایالات متحده) از apple.com/store و در برنامه Apple Store در ایالات متحده و بیش از 58 کشور و منطقه دیگر پیش خرید کنند و از روز جمعه، 20 سپتامبر در دسترس خواهد بود.

مشتریان اکنون می‌توانند AirPods 4 با قابلیت حذف نویز فعال را به قیمت 179 دلار (آمریکا) از apple.com/store و در برنامه Apple Store در ایالات متحده و بیش از 58 کشور و منطقه دیگر پیش‌سفارش دهند که از جمعه، 20 سپتامبر در دسترس خواهد بود.

ویژگی‌های جدید سلامت شنوایی در پاییز امسال برای مشتریان AirPods Pro 2 در یک به‌روزرسانی نرم‌افزار رایگان در صورت جفت شدن با iPhone یا iPad دارای iOS 18 یا iPadOS 18 در دسترس خواهد بود.

AirPods Pro 2 با قیمت 249 دلار (ایالات متحده) از apple.com/store و در برنامه Apple Store در دسترس است.
مشتریان اکنون می‌توانند AirPods Max با شارژ USB-C را به قیمت 549 دلار (آمریکا) از apple.com/store و در برنامه Apple Store در ایالات متحده و بیش از 60 کشور و منطقه دیگر پیش‌سفارش دهند و از روز جمعه، 20 سپتامبر در دسترس خواهد بود.
مشترکین جدید می توانند با خرید هر ایرپاد، ایرپاد پرو، یا ایرپاد مکس، به مدت سه ماه اپل موزیک را رایگان دریافت کنند.

برای عملکرد کامل، از AirPods 4، AirPods Pro 2 و AirPods Max جفت شده با دستگاه اپل که دارای آخرین نرم افزار سیستم عامل است استفاده کنید. AppleCare+ for Headphones خدمات و پشتیبانی بی نظیری را ارائه می دهد. این شامل حوادث نامحدود آسیب تصادفی، پوشش سرویس باتری، و پشتیبانی اولویت‌دار از سوی افرادی است که AirPods را بهتر می‌شناسند. امیدواریم این مقاله از کارمادیو برای شما مفید بوده باشد.

امتیاز بدهید

منبع
Appleکارمادیو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا