خواندنی

اهمیت استفاده از تیزر تبلیغاتی در بازاریابی دیجیتال

جذب افراد و مشتریان وفادار از طریق تبلیغات موثر انجام می گیرد. با پیشرفت تکنولوژی همچون وجود اینترنت و وسایل ارتباط جمعی و تلویزیون، تبلیغات از روش سنتی خارج شده و با شیوه های بسیار مدرن در رسانه های تصویری به نمایش در می آیند. روش های مدرن تبلیغات موجب می گردد تا محصول و برند مورد نظر به طریق منحصر به فرد به مخاطب عرضه شود، به طوری که بیننده ممکن است تا چندین سال آن را در ذهن خود به همراه داشته باشد.

تبلیغ از طریق تصویر، متن و صدا هر کدام تاثیرات خاص خود را دارد ولی تبلیغات به صورت پویا که ترکیبی از متن، صدا، تصویر و بازیگر باشد که در اصطلاح به آن تیزر گفته می شود، دارای تاثیرگذاری بسیار بالا بر روی مخاطبین در رده های سنی مختلف می باشد. به طور کلی تیزرهای تبلیغاتی نسبت به مواردی همچون عکاسی صنعتی و یا تبلیغاتی به دلیل ارائه آن در رسانه های جمعی همچون تلویزیون، مخاطبین زیادی را می تواند در سریع ترین زمان ممکن به سوی خود جذب نماید.

ساخت تیزرهای تبلیغاتی در نمونه های متنوع که توانمندی حداکثری جذب مخاطب را داشته باشد، پروسه ای مهم و هدفمند است که باید توسط تیمی حرفه ای و خلاق صورت بگیرد. استودیو عکاسی لحظه نگاری با بهره مندی از افراد باتجربه و توانمند در عرصه تبلیغات می تواند به بهترین نحو ممکن در این امر راهنمای شما کارفرمایان و صاحبین کسب و کار باشد. همچنین این استودیو با سابقه ای چندین ساله، انواع و اقسام پروژه های عکاسی را در نمونه های تبلیغاتی و صنعتی به انجام رسانیده و سود قابل توجهی را برای صاحبین برندها به دنبال داشته است.

اهمیت استفاده از تیزر تبلیغاتی در بازاریابی دیجیتال

اهمیت تیزر تبلیغاتی

در دنیای امروز کارفرمایان باید برای رسیدن به اهداف اصلی خود که همان معروف شدن برند و بالا رفتن فروش محصولات خود می باشد، تبلیغات را در امور حرفه ای کاری خود قرار دهند. تبلیغات یکی از امور مهم ارتباط گرفتن موثر و دیده شدن در سطح گسترده و حتی بین المللی می باشد که از طریق آن می توان نظرات مختلف مخاطبین را شنید و سپس با بررسی کردن خطاها و اشکالات سعی در رفع آنها نمود.

از آنجایی که تیزر تبلیغاتی از رسانه هایی همچون بیلبوردها، تلویزیون های شهری، کنفرانس ها و مخصوصا صدا و سیما پخش می شود، توانسته است ارتباط بسیار موثری با مخاطبین بگیرد. بر اساس گزارش های اعلام شده اکثر افراد در اوقات فراغات خود از تلویزیون بهره می برند و به همین دلیل کمپانی ها و شرکت های بزرگ به خوبی می دانند که ارتباط گرفتن با مخاطبین و جذب مشتریان از طریق ویدیو و تیزر تبلیغاتی اهمیت بسیار زیادی دارد. همچنین تیزر تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام نیز بیشترین آمار بازدید را دارد.

اهدافی که تیزر تبلیغاتی دنبال می کند:

به طور کلی می توان اینگونه بیان داشت که تیزر تبلیغاتی به عنوان یکی از اهرم های مهم در بازاریابی دیجیتال می باشد که اهداف زیر را دنبال می کند:

  • معرفی یک محصول یا برند یا آموزش
  • تبلیغ یک محصول و یا خدمات
  • اطلاع ‌رسانی نسبت به برند
  • ایجاد حس کنجکاوی نسبت به فعالیت سازمان یا مجموعه و …

اهمیت استفاده از تیزر تبلیغاتی در بازاریابی دیجیتال

مزایای تیزر تبلیغاتی چیست؟

بر طبق بررسی های انجام شده تیزرهای تبلیغاتی که توسط تیم های استودیو عکاسی حرفه ای همچون استودیو عکاسی لحظه نگاری طراحی و ساخته می شوند، دارای مزایای زیر هستند:

  • تیزر و ویدئوهای تبلیغاتی می‌توانند منجر به افزایش فروش بالا در زمان مناسب شوند.
  • تیزر تبلیغاتی می‌تواند به بینندگان نشان دهد که چگونه محصول‌ و برند بر زندگی‌ آنها تاثیر مثبت می‌گذارد و از کجا می‌توانند آن را تهیه کنند.
  • استفاده از تیزر و یا ویدئوی تبلیغاتی می‌تواند نرخ تبدیل مشتریان را تا 34 درصد بالا ببرد.
  • یک تیزر نمایش دهنده فرهنگ یک برند و کمپانی می باشد.
  • تیزر تبلیغاتی حرفه ای موجب افزایش اعتبار برند و یا محصول بین مردم و همچنین ایجاد تمایز بین رقبا می گردد.

همانطور که می دانید امروزه موتورهای جستجو نقش مهمی در زندگی مردم دارند، نکته جالب توجه این است که بدانید موتورهای جستجو همچون گوگل ویدئوهای تبلیغاتی را نسبت به متن و عکس ترجیح داده و به مخاطب نمایش می دهند.

استودیو عکاسی لحظه نگاری برای انجام انواع پروژه های تبلیغاتی مانند ساخت تیزر و عکاسی آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان می باشد. شما می توانید سوالات خود را از کارشناسان ما بپرسید. خدمات مشاوره ما به صورت حضوری و اینترنتی است که در پیشبرد اهداف شما در زمینه گسترش کسب و کار بسیار موثر واقع می باشد. پس درنگ نکنید و با استفاده از روش های تبلیغاتی خلاق همچون تیزر و عکاسی تبلیغاتی در بین مخاطبین و رقبای خود به خوبی بدرخشید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا