فیلم و سریال

دانلود سریال خائن کشی، معرفی فیلم و بیوگرافی بازیگران

سریال خائن کشی جدیدترین سریال مسعود کیمیایی می ‌باشد که با پخش در جشنواره چهلم فیلم فجر در بین منتقدان و مخاطبان واکنش‌ های متفاوتی دریافت کرده است. در این مطلب از کارمادیو ما را همراهی کنید تا به طور کامل شما را با این فیلم و خلاصه‌ای از داستان آن و بازیگران آن آشنا کنیم.

معرفی سریال خائن کشی

این فیلم یک سریال ایرانی به کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه کنندگی علی اوجی است که در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است و در آن قسمتی از زندگی مهدی بلیغ سارق و کلاهبردار ایرانی به تصویر کشیده شده است و نیز مربوط به نهضت ملی شدن نفت در سال ۱۳۲۹ می‌باشد.

این فیلم در ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده است و مجموعه اول آن در هفته نخست شهریور ۱۴۰۲ در قالب مجموعه کوتاه ۶ قسمتی از طريق نماوا پخش می‌شود.

خلاصه داستان فیلم خائن کشی

خلاصه داستان فیلم خائن کشی

داستان این فیلم در مورد افرادی که تصمیم می‌ گیرند برای کمک به قرضه ملی که توسط دکتر مصدق اعلام شده است از بانک ملی دزدی کنند.

از طرفی سرکرده این گروه که دلباخته زنی است،در درگیری‌ هایی که در جلوی بانک با پلیس بالا می‌ گیرد تیر خورده و ‌تواند با بقیه دزدان فرار کند و دستگیر می‌ شود و…

بیوگرافی برخی از بازیگران سریال خائن کشی

در زیر به بیوگرافی برخی از بازیگران فیلم خائن کشی به همراه نقش آنها می‌ پردازیم

پولاد کیمیایی در نقش شاهرخ در سریال خائن کشی

پولاد کیمیایی در نقش شاهرخ در سریال خائن کشی

پولاد کیمیایی پسر مسعود کیمیایی است که در این فیلم از پدرش در نقش شاهرخ نقش آفرینی می‌ کند. پولاد کیمیایی متولد ۲۳ تیر ۱۳۵۹ می‌ باشد و اولین بازی او در سال ۱۳۶۷ در فیلم سرب ساخته پدرش است.

پولاد کیمیایی تا سال ۱۳۷۷ تنها در آثار پدرش مانند فیلم تجارت فیلم سلطان و فیلم فریاد بازیگری کرد و بعد برای اولین بار در فیلم‌هایی غیر از فیلم‌ های پدرش مانند فیلم خانم درخشنده با نام شمعی در باد نقش بازی کرده است.

امیر آقایی در نقش مهدی بلیغ

امیر آقایی در نقش مهدی بلیغ در سریال خائن کشی

امیر آقایی اهل ارومیه و در ۱۰ مرداد ۱۳۵۴ به دنیا آمده است این بازیگر نخستین بار در سال ۱۳۸۱ در فیلم ارتفاع پست وارد سینما شد. امیر آقایی سپس در نقش پیمان سهرابی در سریال اولین شب آرامش در کنار بازیگرانی مانند مهدی پاکدل و یکتا ناصر بازی کرده است.

امیر آقایی تا حالا دو بار کاندید سیمرغ بلورین و یک بار برای فیلم شنای پروانه برنده آن شده است و جزو بازیگران برتر کشور به حساب می‌آید.

فرهاد آئیش در نقش محمد مصدق

محمد فرهاد حشمتی عقدایی که معروف به نام فرهاد آئیش است در ۲۷ شهریور ۱۳۳۱ در تهران و در شمیران به دنیا آمد. این بازیگر علاوه بر بازیگری دارای حرفه‌ های تهیه کنندگی، نمایشنامه نویسی و کارگردانی تئاتر است.

فرهاد آئیش تا دبیرستان خود را در ایران گذراند و سپس به انگلیس آمریکا و آلمان سفر کرده و در رشته فیلمسازی و عکاسی درس خواند و در سال ۱۳۷۶ به ایران بازگشته و بازیگری خود را در نقش های مختلف شروع کرد.

مهران مدیری در نقش سهراب در سریال خائن کشی

مهران مدیری در نقش سهراب در سریال خائن کشی

مهران مدیری متولد ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ می‌ باشد و بازیگری را از سن ۱۶ سالگی در تئاتر شروع کرده است. این بازیگر در فیلم‌ های مختلفی مانند مجموعه پرواز ۵۷  بازی کرده است و کارگردانی فیلم‌های مختلفی مانند شب‌ های برره را بر عهده داشته است.

مهران مدیری به عنوان یک کمدین موفق و کارگردان حرفه‌ای و خواننده شناخته می‌ شود و در مجله نیوزویک و در یک مقاله او را ۲۰مین مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹ میلادی در ایران معرفی کرده‌اند. مهران مدیری همچنین یک بار نامزد سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شده است.

سارا بهرامی در نقش اطلس

سارا بهرامی در نقش اطلس

سارا بهرامی متولد ۲ بهمن ۱۳۶۱ در اصفهان می‌باشد و بازیگری را از سن کودکی و کلاس‌ های تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرده است.

خانم بهرامی نخستین بار در فیلم پروانه و در نقش پروانه توجه بسیاری از مخاطبان فیلم های ایرانی را به خود جلب کرد و تاکنون در فیلم‌ های مختلفی مانند فیلم ایتالیا ایتالیا، علفزار و فیلم دارکوب نقش بازی کرده است و برای فیلم دارکوب برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر است.

حمیدرضا آذرنگ در نقش ادی

این بازیگر متولد ۲ خرداد ۱۳۵۱ بوده و علاوه بر بازیگری نویسنده و کارگردان است. آذرنگ برای اولین بار در سال ۱۳۷۸ در فیلم گمگشته وارد سینما شد.

حمیدرضا آذرنگ برای فیلم ملکه موفق به کسب جایزه جشن خانه سینما شده است او همچنین ۵ جایزه از جشنواره تئاتر فجر در زمینه‌ های مختلفی مانند نویسندگی و بازیگری کسب نموده است.

از دیگر آثار این بازیگر می‌ توان به سریال نون خ، فیلم‌ های عادت نمی‌ کنم، قاتل اهلی، تنگی ابوغریب اشاره کرد.

سایر بازیگران سریال خائن کشی

علاوه بر بازیگرانی که در بالا به بیوگرافی آنها پرداختیم افرادی مانند زیر در این فیلم نقش بازی می‌ کنند

  • سام درخشانی و امیررضا دلاوری
  • رضا یزدانی و مانی حیدری
  • پانته آ بهرام و اندیشه فولادوند
  • نرگس محمدی و الهام حمیدی
  • نسیم ادبی و مریم عباس‌زاده
  • شایان عیسائیان و بشیر ادریسی
  • امیرحسین هشترودی و شاپور کلهر
  • سوگل خالق و ایلیا کیوان
  • ایوب آقاخانی و امیر کاوه آهنین جان
  • جواد طوسی و سامان سالور
  • شکیب شجره و پردیس پورعابدینی
  • بهرام بهرامیان و علی اوجی
  • شکر خدا گودرزی و سپند امیرسلیمانی
  • سام نوری و سعید پیردوست
  • اکبر معززی و کیانوش گرامی
  • فریبا نادری و نسیم ادبی

 

دانلود سریال خائن کشی

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم (قسمت پایانی)

 

جمع بندی

در این مطلب از کارمادیو، به معرفی فیلم خائن کشی پرداختیم و خلاصه از آن را به همراه بیوگرافی تعدادی از بازیگران ذکر کردیم. در پایان نیز سایر بازیگران را برای شما برشمردیم. حال اگر تمایل دارید می‌ توانید همه مطالب مربوط به سریال رحیل از سایت ما مطالعه کنید.

 

 

 

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا