فیلم و سریال

معرفی کامل بازیگران سریال امپراطور افسانه ها (جومونگ 3)

به گزارش کارمادیو، سریال امپراطور افسانه ها یا همان جومونگ ۳ (The King of Legend) به زندگی مهمترین شاه باکجه، یعنی شاه گیونچوگو خواهد پرداخت. داستان جومونگ ۳ از آنجایی شروع می‌شود که قرار است شاه باکجه شاه گوگوریو بر سر زمینهای دایفانگ اختلاف دارد و بعد از مدتی ارباب قصر ویریه،شاه باکجه را میکشد و خودش به سلطنت میرسد،شاه گوگوریو دختر شاه باکجه را به همسری میگیرد و او را به عنوان گروگان در قصر نگه میدارد تا باکجه به جنگ با گوگوریو نپردازد.

البته باید توجه داشته باشید که جومونگ ۳ در اصل سریال جامیونگ گو می باشد که متاسفانه از تلویزیون پخش نشده است و جایگزین اون امپراطور افسانه ها پخش شده که جومونگ ۴ می باشد ولی در تلویزیون به نام جومونگ ۳ در حال پخش است.

معرفی سریال امپراطور افسانه ها / جومونگ ۳

امتیازی که این سریال در IMBD دریافت کرد، ۷.۷ از ۱۰ بود، البته با آرا بسیار پایین. اگر علاقه مند به تماشای سریال امپراطور افسانه ها The King of Legend هستید می‌توانید این سریال را از ۲ دی ۱۴۰۲ در شبکه تماشا هر شب در ساعت ۱۹ دنبال کنید. این سریال که برای نخستین بار دوبله شده است و صداوسیما پخش می‌شود.

خلاصه سریال امپراطور افسانه ها / جومونگ 3

همانطور که در پایان سریال افسانه جومونگ مشاهده کردید، سوسانو بعد از جدا شدن از جومونگ، یک کشور به نام باکجه (بکجه) تاسیس می کند و فرزندان او امپراطور آن سرزمین می شوند. جومونگ نیز گوگوریو را تاسیس می کند. داستان سریال امپراطور افسانه ها جنگ بین کشور بکجه (نوادگان سوسانو) با گوگوریو (نوادگان جومونگ) می باشد. داستان این سریال تقریبا بین ۱۰ تا ۱۵ امپراطور بعد از جومونگ را روایت می کند.

در حالی که شاه گئونچوگو King Geunchogo به شدت با پادشاهی شمالی گوگوریو می جنگید، او به دنبال بهبود روابط با سایر کشورهای همسایه بود. باکجه در سال ۳۶۶ با پادشاهی سیلا در جنوب شرقی کره متحد شد و در سال ۳۶۷ با ژاپن روابط دیپلماتیک برقرار کرد. پادشاه به عنوان اولین پادشاه باکجه شناخته می شود که نامش در کتاب تاریخ چین ثبت شده است.

بر اساس کتاب جین، گئونچوگو در سال ۳۷۲ فرستاده‌ای به سلسله جین چین فرستاد. گمان می‌رود که این اولین تماس دیپلماتیک بین دو پادشاهی بوده است. در همان سال جین مأموریتی را به باکجه فرستاد. در دوران پادشاهی، بکجه رهبری تجارت موسوم به مثلث با چین و ژاپن را به عهده گرفت و به عنوان یک مرکز تجاری جدید در شرق آسیا ظاهر شد.

معرفی بازیگران سریال امپراطور افسانه ها – جومونگ ۳

این سریال (King Geunchogo) با حضور بازیگرانی مثل کام وو سونگ، کیم جی سو، لی سه یون، لی جونگ وون، لی جی هون، لی این، آن جائه مو، هان جونگ سو، لی جونگ سو و کیم ته هون در این سریال بازی کرده اند.

بازیگر نقش شاهزاده بویو گو؛ کام وو سونگ

بازیگر نقش شاهزاده بویو گو؛ کام وو سونگ در سریال امپراطور افسانه ها یا جومونگ ۳

کام وو سونگ Kam Woo-seong در ۱ اکتبر ۱۹۷۰ در شهرستان اوکچئون، چونگ چئونگ شمالی، کره جنوبی به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم‌ شاه و دلقک در سال ۲۰۰۵ بازی کرده است و با همین فیلم به معروفیت رسید. او در فیلم جنگل عنکبوتی در سال ۲۰۰۴ نیز به محبوبیت دست یافت. آخرین فیلمی که او در سال ۲۰۲۱ بازی کرده است، سریال چوسون جن گیر در نقش کیم ته جونگ می باشد. او در سریال امپراطور افسانه ها نقش یکی از فرزندان امپراطوری بکجه (نوادگان سوسانو) را بازی میکند.

هنرپیشه نقش بویوهوا؛ کیم جی سو

هنرپیشه نقش بویوهوا؛ کیم جی سو در سریال امپراطور افسانه ها

کیم Kim Ji-Soo که فارغ التحصیل دبیرستان هنرهای کیوون است، اولین بازیگری خود را در سال ۱۹۹۲ انجام داد. او قبل از اینکه وارد عرصه سینما شود، بیش از یک دهه به عنوان بازیگر تلویزیون کار کرد و در مصاحبه ای گفت: “یک ثانیه بزرگتر می شدم، و از خود راضی شدن متنفر بودم.

بازیگر نقش شاه گوگوکوون؛ لی جونگ وون

بازیگر نقش شاه گوگوکوون؛ لی جونگ وون در سریال جومونگ ۳

لی جونگ وون Lee Jong-won (زاده ۴ نوامبر ۱۹۶۹) یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. آخرین سریال لی جونگ وون، خانواده بامپی (۲۰۲۳–۲۰۲۴) است. او در سریال امپراطور افسانه ها، نقش امپراطور گوگوریو (نوادگان جومونگ) را بازی می کند.

بازیگر نقش هائه گان؛ لی جی هون

بازیگر نقش هائه گان؛ لی جی هون

لی جی هون Lee Ji-hoon (کره‌ای: 이지훈؛ زادهٔ ۲۹ اکتبر ۱۹۸۸) بازیگر اهل کره جنوبی است. او حرفهٔ بازیگری خود را در مجموعهٔ نوجوانانهٔ مدرسه ۲۰۱۳ آغاز کرد و نقش‌های مکمل در درام‌های خانوادگی تو بهترینی و رنگین‌کمان طلایی ایفا کرده‌است.

در آوریل ۲۰۲۱، لی در اینستاگرام خود اعلام کرد که با دوست دختر غیر مشهور خود ازدواج خواهد کرد. عروسی در اکتبر ۲۰۲۱ برگزار می شود. اما به دلیل COVID-19، عروسی مجبور شد به نوامبر ۲۰۲۱ به تعویق بیفتد. و عروسی در ۸ نوامبر ۲۰۲۱ برگزار می شود.

بازیگر نقش شاه گی؛ هان جین هی

بازیگر نقش شاه گی؛ هان جین هی در سریال امپراطور افسانه ها

هان جین هی Han Jin-hee (زاده ۱۴ مارس ۱۹۴۹) یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. او اولین بازیگری خود را در سال ۱۹۶۹ انجام داد و همچنان در تلویزیون و سینما فعال بوده است. او همچنین در سال ۱۹۹۰ به عنوان رئیس انجمن بازیگران صدا و سیما خدمت کرد. در سریال امپراطور باد ها (جومونگ ۲) در نقش امپراطور بویو، نقش حاکم تسو را ایفا می‌کرد.

بازیگر نقش شاهزاده بو یئو جین؛ لی جی هیون

بازیگر نقش شاهزاده بو یئو جین؛ لی جی هیون در سریال امپراطور افسانه ها

لی جی هیون Lee Ji-hyun ( به کره‌ای :  이지현 ؛ زاده ۱۲ دسامبر ۱۹۸۶، که بیشتر با نام هنری خود Qri شناخته می‌شود، یک خواننده و بازیگر اهل کره جنوبی است. او در ژوئیه ۲۰۰۹ به عنوان عضوی از گروه دخترانه T-ara شروع به کار کرد . از سال ۲۰۰۹، Qri در صنعت سرگرمی از بازیگری و نمایش های متنوع گرفته تا موسیقی تا مدلینگ فعال بوده است. برجسته‌ترین آثار او شامل نقش مکمل او در درام موفق ملکه سئوندوک است ، نمایشی که تقریباً مورد تحسین جهانی قرار گرفت.

Qri در سال ۲۰۱۸ علاقه زیادی به طراحی مد نشان داد و در نهایت به طراحی چندین محصول تجاری پرداخت. Qri برند جواهرات خود “Qriel” را در سال ۲۰۲۱ راه اندازی کرد.

کیم دو هیون بازیگر نقش بو یو مونگ

کیم دو هیون بازیگر نقش بو یو مونگ در سریال امپراطور افسانه ها

کیم دو هون Kim Do-hoon (کره‌ای: 김도훈؛ زادهٔ ۱۵ سپتامبر ۱۹۹۸) بازیگر اهل کره جنوبی است. کیم دو هون پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان هنر که‌وون، در دانشگاه چونگ آنگ در دپارتمان تئاتر و فیلم ثبت نام کرد.

دیگر بازیگران سریال امپراطور افسانه ها:

هوانگ دونگ جو – بو یو مون
کیم کی بوک – هاه نیونگ
کیم جو یانگ – اون جو
جئون بیونگ اوک – کو نو جا
هونگ این یانگ – همسر ملکه جینگ
Won Seok-Yeon – – سو وو
هام یون جونگ – جین آه آی
ها نا کیونگ – بانوی دادگاه در گوگوریو
جئون سونگ بین – سا کی
جئون هیون – گانگون من شین
کیم یونگ کی – کوک نا هو
سئو دونگ هیون – بو یو مونگ (جوان)
هیون چول هو
جانگ دئوک جو

 

4.7/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا