عکس و ویدیو

گوریل پشت نقره‌ای متفکر،‌ برگزیده مسابقه عکاسی حیات وحش آفریقایی در سال 2022

جوایز عکاسی حیات وحش آفریقایی بنجامین امکاپا که از سوی بنیاد حیات‌وحش آفریقا (AWF) و Nature’s Best Photography برگزار می‌شود، سال گذشته در سال ۲۰۲۱ آغاز شد. نام این جایزه از رئیس‌جمهور سابق تانزانیا گرفته شده که منابعی را به آموزش حفاظت از محیط زیست در آفریقا اختصاص داده است.

در رویداد امسال میشل کرانز، عکاس آمریکایی، پس از ثبت عکس شگفت‌انگیزی از یک گوریل با دوربین Nikon D850 خود در رواندا، مقام اول را به خود اختصاص داد. از دیگر برندگان می‌توان به آنتونی اوچینگ اونیانگو اشاره کرد که دوربین Canon R برای ثبت لحظه‌های تأثیرگذار در پناهگاه فیل‌ها به‌کار برد.

برگزارکنندگان می‌خواهند ازطریق مسابقه عکاسی بنجامین امکاپا، حیوانات و طبیعت را به شکلی متفاوت و مثبت‌تر به آفریقایی‌ها نشان دهند. این رویداد چیزی بیشتر از عکاسی و یک برنامه آموزشی است.

در ادامه تصاویر این مسابقه رو مشاهده می نمایید.

گوریل پشت نقره‌ای متفکر،‌ برگزیده مسابقه عکاسی حیات وحش آفریقایی در سال 2022

گوریل پشت نقره‌ای متفکر،‌ برگزیده مسابقه عکاسی حیات وحش آفریقایی در سال 2022 گوریل پشت نقره‌ای متفکر،‌ برگزیده مسابقه عکاسی حیات وحش آفریقایی در سال 2022 گوریل پشت نقره‌ای متفکر،‌ برگزیده مسابقه عکاسی حیات وحش آفریقایی در سال 2022 گوریل پشت نقره‌ای متفکر،‌ برگزیده مسابقه عکاسی حیات وحش آفریقایی در سال 2022 گوریل پشت نقره‌ای متفکر،‌ برگزیده مسابقه عکاسی حیات وحش آفریقایی در سال 2022 گوریل پشت نقره‌ای متفکر،‌ برگزیده مسابقه عکاسی حیات وحش آفریقایی در سال 2022 گوریل پشت نقره‌ای متفکر،‌ برگزیده مسابقه عکاسی حیات وحش آفریقایی در سال 2022

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا