تکنولوژی

همه چیز درباره گوشی گلکسی A۱۴ سامسونگ که باید بدانید

گوشی گلکسی A۱۴ که نسبت به نسل قبلی خود یعنی گلکسی a۱۳ از امکانات بهتر و بیشتری برخوردار است و در عین حال از مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است را در اینجا به عنوان یکی از گوشی‌ هایی با قیمت مناسب بین رنج ۶ تا ۸ میلیون را به شما معرفی می‌ کنیم.

بررسی ویژگی‌ های گوشی سامسونگ گلکسی A۱۴

در سال‌ های اخیر نسل جدیدی از گوشی‌ های میان‌ رده سامسونگ وارد بازار ایران شده است که یکی از این گوشی‌ ها گوشی گلکسی a۱۴ است و دارای قیمت مناسب زیر ۱۰ میلیون تومان می‌ باشد. این گوشی دارای طراحی زیبا، سخت‌ افزار نسبتاً قدرتمند، نمایشگر با کیفیت و دوربین اصلی است.

گوشی گلکسی a۱۴ دارای کیفیت ساخت بالایی است رضایت مشتریان خود را جلب می‌ کند و بدنه پلاستیکی این گوشی از ضربات احتمالی به آن جلوگیری می‌ کند و از نظر غنای رنگ، کنتراست و زاویه دید راضی کننده است.

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی A14

این گوشی بهترین ترکیب دنیای اندروید شامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.1 را در اختیار کاربران خود قرار می‌ دهد و به شکل روان و کم نقص اجرا شده بنابراین هنگام استفاده عمومی با هیچ مشکلی برای اجرای برنامه‌ ها مواجه نخواهید شد. این گوشی تا حداقل ۲ سال آپدیت‌ های اصلی و امنیتی را دریافت خواهد کرد.

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی A14

  • این گوشی دارای بدنه از جنس پلی‌ کربنات
  • نمایشگر ۶.۶ اینچی PLS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی
  • چیپ مدیاتک هلیو G80
  • ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم
  • ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی
  • دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی
  • مجهز به حسگر اثر انگشت فیزیکی
  • وزن ۲۰۱ گرم
  • قیمت مدل پایه حدود 5 میلیون تومان

دوربین Galaxy A14 سامسونگ

دوربین اصلی گوشی گلکسی a۱۴ در شرایط نوری مناسب عکس‌های بسیار با کیفیتی می‌گیرد که با جزئیات و رنگ مناسب ثابت می‌ شوند هر چقدر هم رنگ سبز در آنها اشباع شود ولی کیفیت کلی عکس‌ ها از نسل قبلی یعنی گلکسی a۱۳ به مراتب بهتر است.

دوربین Galaxy A14 سامسونگ

دوربین سلفی آن نیز عملکرد بسیار خوبی دارد ولی تنها در شرایط نوری ایده آل می‌ تواند روی آن حساب کنید ولی تصاویر سلفی آن با جزئیات مشخص نیست و چهره بیش از حد صاف می‌ باشد. از ایرادهای دیگر این گوشی است که دوربین‌ های اولتراوید و ماکروی آنها کیفیت خوبی ندارد و عکسی با آنها گرفته می‌ شود عکس مناسبی نبوده و بی‌ کیفیتی است.

به طور کلی در بخش دوربین این گوشی نسبت به نسل قبل به جای ۴ لنز از سه لنز ۵۰ مگاپیکسلی اصلی استفاده شده است. از ویژگی‌ های این گوشی طراحی مات آن است که باعث می‌ شود کثیفی و اثر انگشت روی آن باقی نماند و ظاهری تمیز داشته باشد

اسپیکر گوشی گلکسی A۱۴

این گوشی دارای یک اسپیکر مونو با بلندی مناسب و کیفیت صدای متوسط است که بیس خیلی عمیقی هم ندارد و جک آن ۳.۵ میلی‌متر دارد و ورژن بلوتوث آن به نسخه ۵.۱ ارتقا پیدا کرده است.

نمایشگر گوشی A14 سامسونگ

نمایشگر گوشی A14 سامسونگ

در این گوشی سامسونگ از نمایشگر ۶.۶ اینچی فول اچ دی در آن استفاده شده است که مبتنی بر پنل LCD می‌ باشد که این نمایشگر ابعاد بزرگی دارد ولی عیب آن این است که  کیفیت بالایی ندارند و هنگام استفاده در زیر نور مستقیم خورشید تا حدی با مشکل روبرو می‌ شود.

چیپست گوشی گلکسی A۱۴

چیپست این گوشی نسبت به نسل قبلی خود با بهبود ۴۰ درصدی همراه است این یعنی برای انجام کارهای روزمره با مشکل مواجه نخواهید شد و با جدی‌ترین نسخه اندروید یعنی اندروید ۱۳ به دست شما می‌ رسد.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی ویژگی‌ ها و مشخصات فنی گوشی گلکسی A۱۴ به عنوان یکی از گوشی‌ ها با قیمت مناسب زیر ۸ میلیون پرداختیم. شما همچنین می‌ توانید با مطالعه مقاله مقایسه ردمی نوت 12 4G با گلکسی A14 سامسونگ / کدام بهتر است؟ اطلاعات بیشتری در ارتباط با گوشی A۱۴ و تفاوت آن با گوشی ردمی نوت 4G 12 دریافت کنید.

4.7/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا