خواندنی

صرافی توبیت برای ایرانیان

امروزه، ارزهای دیجیتال به‌سرعت درحال گسترش هستند و صرافی‌های مختلفی در این زمینه فعالیت می‌کنند؛ ازاین‌رو، فعالیت در یک صرافی‌ که بتواند اعتماد تمام کاربران را جلب کند و با وجود تمام امکاناتی که دارد، برای کاربران ایرانی نیز محدودیت استفاده نداشته باشد، قطعاً برای معامله‌گران ایرانی بسیار ایده‌آل خواهد بود. در میان تمام صرافی‌هایی که اسم آن‌ها به گوش شما خورده است، صرافی توبیت یکی از پلتفرم‌های پیشرو در حوزه ارزهای دیجیتال است که اتفاقاً کاربران ایرانی بدون نگرانی از تحریم‌های بین‌المللی و انواع محدودیت‌ها می‌توانند در آن به معامله ارز دیجیتال بپردازند. اگر هنوز به‌درستی با این صرافی و امکانات فوق‌العاده‌ آن آشنایی ندارید، در ادامه به‌طور کامل به معرفی توبیت خواهیم پرداخت.

صرافی توبیت؛ بهترین صرافی 2024 برای ایرانی‌ها

Toobit با قرار گرفتن در میان ۲۰ صرافی برتر جهان و حجم بالای معاملات، توجه بسیاری از کاربران را در سراسر دنیا به خود جلب کرده است. از دیگر مزایای این صرافی می‌توان به عدم نیاز به احراز هویت اجباری، کارمزدهای بسیار پایین‌تر نسبت‌به سایر صرافی‌ها و امکان انجام معاملات تا اهرم ۱۵۰ اشاره کرد. این ویژگی‌ها باعث شده‌اند تا صرافی toobit در مدت زمان کوتاهی جایگاه خود را در میان برترین صرافی‌های جهان پیدا کند.

در همین راستا، مهم‌ترین دلایلی که سبب شده‌اند این صرافی به یکی بهترین‌ها در سال 2024 برای ایرانیان تبدیل شود عبارتند از:

  • تنها با داشتن یک ایمیل فعال می‌توانید به‌راحتی در صرافی توبیت ثبت‌نام کرده و فعالیت نمایید.

  • این صرافی در بخش فیوچرز جایگاه بیستم را به خود اختصاص داده است.

  • کاربران ایرانی بدون محدودیت و با استفاده از آی‌پی ایران نیز می‌توانند در این صرافی به فعالیت بپردازند.

  • امکان احراز هویت با کارت ملی ایرانی در کمتر از 5 دقیقه وجود دارد.

  • این صرافی به‌منظور سهولت کار کاربران ایرانی خود منوی فارسی هم دارد.

تمام این برتری‌ها در کنار امنیت بالا و ارائه خدمات کامل به ایرانی‌ها باعث شده است تا تریدرهای ایرانی بیشتر به این صرافی اعتماد کنند و معاملات خود را در بستر توبیت به انجام برسانند.

خدمات صرافی توبیت

در سال‌های اخیر، با توجه به رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال و نیاز به پلتفرم‌های امن و قابل‌اعتماد، صرافی toobit تأسیس شده است. این صرافی از همان ابتدا با هدف ارائه خدمات متنوع و کارآمد به کاربران تلاش کرده است با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین و تیمی متخصص، محیطی امن و مطمئن برای تبادل ارزهای دیجیتال فراهم کند.

ازجمله خدمات و امکاناتی که توبیت به معامله‌گران در سرتاسر دنیا ارائه می‌دهد، می‌توان به معاملات اسپات، معاملات فیوچرز بدون سررسید، کپی تریدینگ، خرید ارزهای دیجیتال، بونوس خوش‌آمدگویی و امکان استفاده از ربات‌های معاملاتی اشاره کرد.

معاملات اسپات

معاملات نقدی در صرافی توبیت این امکان را به کاربران می‌دهد که بیش از ۱۵۰ نماد معاملاتی را با سرعت و نقدینگی بالا خرید و فروش کنند.

معاملات فیوچرز

این نوع معاملات به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از اهرمی تا ۱۵۰ برابر در بازارهای فیوچرز فعالیت کنند. اهرم بالا شرایطی را ایجاد می‌کند که با سرمایه کمتر بتوان معاملات بزرگی انجام داد و از نوسانات بازار نیز بهره‌مند شد.

کپی تریدینگ

مزیت کپی تریدینگ در صرافی توبیت در این است که کاربران به‌ویژه مبتدی‌ها می‌توانند تریدرهای حرفه‌ای را دنبال کنند و حتی معاملات ارز دیجیتال آن‌ها را کپی کنند. چنین قابلیتی به کاربران مبتدی کمک خواهد کرد تا از دانش و تجربه معامله‌گران حرفه‌ای نیز بهره‌مند شوند.

خرید ارز دیجیتال

توبیت امکان خرید سریع و آسان رمزارزهایی مانند بیت‌کوین و اتریوم را با استفاده از ارزهای فیات فراهم کرده است. کاربران می‌توانند از روش‌های پرداخت مختلفی همچون ویزاکارت و مسترکارت برای خرید ارزهای دیجیتال استفاده کنند؛ این امر فرآیند خرید را برای آن‌ها بسیار آسان کرده است.

صرافی توبیت برای ایرانیان

ربات‌های معاملاتی

ربات‌های معاملاتی که در صرافی توبیت وجود دارند این شرایط را برای کاربران فراهم می‌کنند تا به‌صورت خودکار و با استراتژی‌های از پیش مشخص‌شده، معاملات خود را به انجام برسانند.

بونوس خوش‌آمدگویی

افرادی که با استفاده از کد دعوت اختصاصی در این صرافی ثبت‌نام می‌کنند شانس دریافت پاداش تا سقف 9210 دلار را دارند.

مراحل ثبت نام در صرافی Toobit

ثبت‌نام در این صرافی به‌سادگی قابل‌انجام است و حتی الزامی برای احراز هویت وجود ندارد. کافی است با یک ایمیل فعال طبق مراحل زیر پیش بروید:

  1. وارد سایت toobit شوید و روی گزینه ثبت‌نام در بالا و سمت راست صفحه کلیک کنید.

  2. ایمیل خود را وارد و یک رمز عبور قوی با 8 کاراکتر انتخاب کنید.

  3. تیک سه عبارتی که پایین کادرها قرار گرفته است را بزنید تا بتوانید وارد مرحله بعدی شوید.

  4. گزینه ایجاد حساب کاربری را انتخاب کنید و شرایط و قوانین را بپذیرید.

  5. با تائید ایمیل خود با کد 6 رقمی که توسط صرافی توبیت ارسال می‌شود، ثبت‌نام شما تکمیل می‌شود.

توجه داشته باشید که ممکن است هنگام خواندن شرایط خدمات با این جملات روبه‌رو شوید که توبیت به برخی کشورها، مثل ایران، خدمات ارائه نمی‌دهد؛ اما اصلاً نگران نباشید! با خیال راحت می‌توانید با ip ایران در این صرافی ثبت‌نام کنید و فعالیت نمایید و هیچ‌گونه محدودیتی نداشته باشید.

آیا Toobit برای ایرانی‌ها امن است؟

پس از ثبت‌نام، باید تنظیمات امنیتی حساب کاربری خود را فعال کنید تا از امنیت دارایی‌های خود در این صرافی مطمئن شوید. بعد از اتمام ثبت‌نام، صفحه امنیتی زیر نمایش داده می‌شود:

صرافی توبیت برای ایرانیان

با کلیک بر روی هر یک از گزینه‌های بالا، به بخش فعال‌سازی مربوطه هدایت می‌شوید. برای فعال‌سازی Google Authenticator، ابتدا باید این اپلیکیشن را دانلود کنید و سپس آن را به حساب کاربری توبیت متصل کنید. در بخش شماره تلفن می‌توانید شماره همراه خود را به صرافی اضافه کنید. توبیت امکان افزودن شماره تلفن‌های داخل ایران را برای کاربران فراهم کرده است.

توبیت فارسی؛ مرجع مورد اعتماد آموزش توبیت

آینده صرافی توبیت بسیار درخشان است و انتظار می‌رود که بتواند نقش مهمی در بازار ارزهای دیجیتال ایفا کند. توبیت در همان ابتدای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال توانست با ارائه امکانات متنوع و خدمات کاربرپسند، به‌ویژه اجباری‌نبودن احراز هویت برای کاربران ایرانی، جایگاه ویژه‌ای بین تریدرها به‌دست آورد.

طبیعی است که برای کار با این صرافی و انجام برخی معاملات، علی‌رغم رابط کاربری ساده‌ای که دارد، به مشکل بخورید یا برای تحلیل نوسانات بازار، نیاز به راهنمایی کارشناسان مجرب داشته باشید؛ از این جهت، توبیت فارسی به نشانی toobitfarsi.io، یک مرجع ساده و کامل آموزش توبیت به زبان فارسی است که از مبتدی تا حرفه‌ای بدون شک به آن نیاز پیدا خواهند کرد.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا