فیلم و سریال

فصل سوم سریال زخم کاری: انتقام (بیوگرافی بازیگران و دانلود)

به گزارش کارمادیو، سریال زخم کاری (انتقام) به کارگردانی محمد حسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان در سال 1403 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال جواد عزتی، رعنا آزادی ور، کامبیز دیرباز، الناز ملک، مهراوه شریفی نیا، سیدجواد هاشمی، الهه حصاری، عرفان ناصری، فاطمه مسعودی فر، مهران غفوریان و پژواک ایمانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

زخم کاری فصل 3

 

خلاصه سریال زخم کاری: انتقام – فصل ۳

مالک که در پی انتقام از طلوعی است، سعی دارد با نقشه ای حساب شده به او نزدیک شود. مالک می داند که تنها راه جلب اعتماد طلوعی از دل مشکلات هلدینگ می گذرد…
شیدا در فصل سوم زخم کاری

بازیگران سریال زخم کاری ۳:

در ادامه به معرفی کامل بازیگران سریال زخم کاری می پردازیم.

جواد عزتی در نقش مالک

جواد عزتی در سریال زخم کاری

جواد عزتی بازیگر نقش مالک، یکی از محبوب‌ترین و پول‌سازترین بازیگران سینما و تلویزیون است. محمدجواد عزتی که با نام جواد عزتی به شهرت رسیده، در بیستم دی ماه سال ۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی تئاتر از دانشگاه سوره است.

جواد عزتی فعالیتش را از تئاتر آغاز کرد و در سال 1381 با ایفای نقش در سریال قصه‌های شبانه به کارگردانی سعید آقاخانی وارد قاب تلویزیون شد. وی با بازی در مجموعه طنز کمربندها را ببندیم و سریال باغ مظفر استعدادش را در ژانر کمدی نشان داد.

این بازیگر توانمند با نقش‌آفرینی در مجموعه قهوه تلخ و چاردیواری به بازیگری محبوب و مشهور تبدیل شد. بازی درخشان جواد عزتی در فیلم‌های کمدی هزارپا و آینه بغل او را به پول‌سازترین بازیگر سال 1397 تبدیل کرد.

وی تاکنون در سریال‌ها و فیلم‌های موفق بسیاری نقش‌آفرینی کرده و در مجموعه‌های سه دونگ، سه دونگ، مرد هزارچهره، لطفاً دور نزنیم، دست بالای دست، و دردسرهای عظیم به ایفای نقش پرداخته است.

محمدجواد عزتی در سال ۱۳۸۵ با مه‌لقا باقری که او نیز بازیگر است، ازدواج کرد. آن‌ها در چندین پروژه مشترک، در تلویزیون و سینما همکار بوده‌اند.

جواد عزتی در سال ۱۴۰۲ فیلم سینمایی تمساح خونی را کارگردانی کرد. این فیلم در چهل و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نمایش درآمد و نامزد سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم فجر شد. جواد عزتی سیمرغ بلورین بهترین کارگردان بخش نگاه نو جشنواره را دریافت کرد. او پیش از این نیز سه بار نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده‌ بود.

رعنا آزادی‌ور در نقش سمیرا

رعنا آزادی ور در سریال زخم کاری

عنا آزادی‌ور متولد هفدهم فروردین ماه سال ۱۳۶۲ در تهران اسـت. او در 19 سالگی در موسسه کارنامه یک دوره شش ماهه بازیگری را گذراند و از کلاس بازیگری به سینما رفت.

آزادی‌ور با بازی در فیلم مارمولک کمال تبریزی، فعالیت در سینما را آغاز کرد و پس از یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال ۱۳۸۴ موقعیت خود را در سینما به اثبات رساند. این بازیگر توانمند با ایفای نقش در فیلم پارک وی ساخته‌ی فریدون جیرانی برای نخستین بار بازی در نقش اول را در کنار نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد.

رعنا آزادی‌ور در بیست و یکمین جشن حافظ برنده تندیس بهترین بازیگر زن درام برای بازی در سریال زخم کاری شد. او در سال 1399 با مهدی پاکدل ازدواج کرد.

آزادی ور و همسرش مهدی پاکدل قبل از ازدواج در چندین فیلم همکاری مشترک داشته‌اند که از میان آن‌ها می‌توان فیلم «آمین»، «چهارراه استانبول»، «محمد رسول الله» و سریال «جیران» را نام برد.

الناز ملک در نقش سیما

الناز ملک در سریال زخم کاری

الناز ملک یکی دیگر از بازیگران فصل سوم زخم کاری است که نقش سیما را ایفا می‌کند. الناز ملک در نوزدهم آذر ماه سال 1374 در تهران به دنیا آمد. این بازیگر خوش‌آتیه از هنرجویان موسسه آزاد بازیگری زنده یاد امین تارخ و فرزاد موتمن نیز بوده و یک دوره‌ی بازیگری را به طور کامل گذرانده است. همچنین ملک از شاگردان امیر دژاکام بوده و بازیگری را با اجرای تئاتر آغاز کرده است.

الناز ملک پس از هنرنمایی در دو فیلم کوتاه به نام‌های کافه فراموشی و چاه سرخ، در دو تئاتر به نام‌های مکبث و ایوب‌خان نقش آفرینی کرد.

ملک از بازیگران سریال سقوط به کارگردانی نیما جاویدی بود. این سریال پرمخاطب نیز از شبکه خانگی فیلیمو منتشر شده است. الناز ملک با بازی در همین سریال به شهرت رسید.

الناز ملک به زبان ترکی مسلط است. او علاوه بر بازیگری به موسیقی علاقه دارد و نوازندگی هم می‌‌کند.

مهراوه شریفی‌نیا در نقش پانته‌آ

مهراوه شریفی نیا در سریال زخم کاری

مهراوه شریفی‌نیا در بیست‌و‌نهم فروردین ماه سال ۱۳۶۰در تهران به دنیا آمد. پدر او محمدرضا شریفی‌نیا از هنرمندان مشهور بوده و مادرش آزیتا حاجیان یکی از بهترین بازیگران سینما و تلویزیون است.

این بازیگر توانمند فارغ‌التحصیل رشته‌ی موسیقی کلاسیک از دانشگاه هنر تهران است. ساز تخصصی مهراوه شریفی‌نیا پیانو است. وی از 8 سالگی با بازی در فیلم دزد عروسک‌ها وارد سینما شد. مهراوه شریفی‌نیا با بازی در نقش فریده در سریال روز حسرت به شهرت رسید.

دریافت تندیس بهترین و دومین بازیگر زن تلویزیون برای سریال «کیمیا» از برنامه سه ستاره صدا و سیما در اسفند ماه سال 1394، کسب جایزه بهترین بازیگر جشن حافظ در سال 1396 و دریافت جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم دیاموند ایتالیا برای فیلم کوتاه «پیاده» در سال 1398 برخی از افتخارات هنری مهراوه شریفی‌نیا هستند.

او به آشپزی علاقه دارد و در این‌باره در یکی از مصاحبه‌هایش گفته بود: «وقتی زیاد سرکار هستم، دوست دارم زودتر برگردم خانه و به گل‌هایم برسم و آشپزی کنم، زندگی نرمال واقعی فارغ از مثلث قدرت، ثروت و شهرت را دوست دارم.»

مهراوه شریفی‌نیا با توانایی و استعدادش در موسیقی توانست در سال 1400 از داوران مسابقه استعداد یابی موسیقی بنام «بندی بازی» در ژانر پاپ در شبکه خانگی فیلم نت شود.

الهه حصاری در نقش کیمیا

الهه حصاری در سریال زخم کاری

الهه حصاری در هجدهم مرداد ماه سال ۱۳۶۹ در تهران به دنیا آمد. او دو خواهر به نام‌های المیرا و ملیکا دارد. الهه حصاری فارغ التحصیل کاردانی رشته تربیت بدنی و لیسانس زبان انگلیسی است.

در نوجوانی بازیگری را با گروه تئاتر مدرسه شروع کرد. او پس از مدتی در کلاس‌های بازیگری موسسه فرهنگی هنری «چهره های ماندگار» شرکت کرد و با ابراهیم وحیدزاده (کارگردان) آشنا شد.

الهه حصاری در 18 سالگی برای اولین بار با ایفای نقش در فیلم تاکسی نارنجی به کارگردانی ابراهیم وحیدزاده جلوی دوربین رفت. در سال ۱۳۹۱ در سریال قلب یخی به کارگردانی سامان مقدم خوش درخشید و سال بعد در مجموعه‌ی شوخی کردم مهران مدیری بازی کرد. حصاری در ۲۶ سالگی با حضور در سریال هشت و نیم دقیقه در نقش یلدا به شهرت رسید.

حصاری علاوه بر بازیگری، مربی یوگا است. او در این باره می‌گوید: «رشته تحصیلی من تربیت بدنی بود و از همان کودکی عاشق ورزش کردن بودم و دنبالش کردم که بعد از مدتی، ماجرا برایم جدی‌تر شد و دنبال مدارک فیتنس و بدنسازی رفتم. زمانی که ورزش یوگا در کشورمان مطرح شد، خیلی به آن علاقمند شدم که بعدها متوجه شدم ورزش آسانی هم نیست. من استاد خوبی داشتم و دوره های کامل این رشته را گذراندم و مدرکم را در این زمینه هم گرفتم.»

کامبیز دیرباز در نقش مسعود طلوعی

کامبیز دیرباز در سریال زخم کاری

کامبیز دیرباز متولد 1354/6/12 در تهران است. او که دانش آموخته رشته بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی بوده، بازیگری را از سال 76 در سالن‌های تئاتر آغاز کرده است.

دیرباز در سال 1378 با ایفای یک نقش فرعی در سریال آژانس دوستی وارد قاب تلویزیون شد. یک سال بعد در سریال همسر و پس از آن در مجموعه رستوران خانوادگی بازی کرد.

او در سال 1383 با نقش‌آفرینی در سریال تب سرد در کنار شهاب حسینی به چهره‌ای شناخته شده تبدیل شد. دیرباز دو سال بعد با بازی در نقش مجید سوزوکی در فیلم اخراجی‌ها ساخته مسعود ده‌نمکی، به اوج شهرت رسید.

این بازیگر پرکار تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌های موفق بسیاری به نقش‌آفرینی پرداخته است؛ فیلم‌های تک تیرانداز، آینده، قفس طلایی، شرط اول و سریال‌های آقا و خانم سنگی، میکائیل، پشت بام تهران و زیر پای مادر برخی از کارهای او در عرصه بازیگری هستند.

کامبیز دیرباز در سال 1387 ازدواج کرد و حاصل این ازدواج موفق یک دختر به نام نیاز است. او درباره نحوه آشنایی با همسرش گفته است: «همسرم را در رشته ادبیات نمایشی در همان دانشکده‌ای که درس می‌خواندم دیدم، چندسالی است که همسرم ترجیح داده است به عنوان معلم فعالیت کند. ایشان یکی از مهم‌ترین منتقدان بنده است و همیشه در انتخاب نقش به من مشورت می‌دهد.»

دانلود سریال زخم کاری: انتقام (خرید و دانلود قانونی فصل سوم)

شما می توانید فصل سوم سریال زخم کاری را به صورت قانونی خریداری و دانلود نمایید و از تماشای این سریال لذت ببرید.

دانلود قسمت اول

دانلود قسمت دوم

دانلود قسمت سوم

دانلود قسمت چهارم

دانلود قسمت پنجم

دانلود قسمت ششم

دانلود قسمت هفتم

دانلود قسمت هشتم

دانلود قسمت نهم

دانلود قسمت دهم

دانلود قسمت یازدهم

دانلود قسمت دوازدهم

 

کارگردان سریال زخم کاری

محمدحسین مهدویان کارگردان زخم کازی

محمدحسین مهدویان کارگردان سریال زخم کاری، زاده‌ی 1360/2/23 در بابل است. او فارغ‌التحصیل هنرستان روایت فتح و دارای مدرک کارشناسی سینما از دانشگاه سوره و نیز کارشناسی ارشد تهیه‌کنندگی از دانشگاه صدا و سیما است.

مستند سریالی آخرین روزهای زمستان نخستین ساخته‌ی مهدویان برای تلویزیون بود که با استقبال بسیار خوب بینندگان روبه‌رو شد. وی با ساخت فیلم ایستاده در غبار با حمایت موسسه اوج و سرمایه‌گذاری حبیب‌الله والی نژاد، مدیر مرکز فیلم و سریال این موسسه، به طور حرفه‌ای وارد سینما شد. این فیلم سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۴ را برای او به ارمغان آورد.

از فیلم‌های کارنامه هنری محمدحسین مهدویان می‌توان ماجرای نیمروز، ماجرای نیمروز: ردخون، لاتاری، زخم کاری، شیشلیک، درخت گردو و مرد بازنده را نام برد.

مهدویان برای فیلم ماجرای نیمروز برای دومین بار سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۵ را دریافت کرد. او در هنگام کسب جایزه سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، این جایزه را مهم‌ترین جایزه‌ی جشنواره نامید.

محمدحسین مهدویان زمانی که سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی را برای فیلم درخت گردو از جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۸ دریافت کرد، این جایزه را به «پدران داغ‌دیده ایران» تقدیم کرد.

زخم کاری 3

سریال زخم کاری 3

عوامل سریال زخم کاری

  • کارگردان: محمدحسین مهدویان
  • سرپرست نویسندگان: محمدحسین مهدویان
  • نویسندگان: میلاد اکبرنژاد، محسن جعفرزاده، میلاد نجفی و اعظم بهروز
  • بازنویسی نهایی دیالوگ‌ها: با حسین حسنی
  • تهیه‌کننده: محمدرضا تخت کشیان
  • فیلمبرداری: هادی بهروز
  • تدوین: مهدی سعدی
  • موسیقی: حبیب خزایی‌فر
  • صدا: مهرشاد ملکوتی و هادی ساعدمحکم
  • مجری طرح و مدیر برنامه‌ریزی: علی مردانه
  • طراح صحنه: محمدحسین کرمی
  • لباس: مریم محمدپور
  • گریم: شهرام خلج
  • مدیر پست پروداکشن: زهرا تخت‌کشیان
  • مدیر تولید: محمدرضا دلنوازی
  • جلوه‌های ویژه بصری: امین پهلوان‌زاده
  • جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان
  • تیتراژ: محراب مشهدی
  • منشی صحنه: گل کوشان
  • عکاس: فتاح ذی‌نوری

پشت صحنه سریال زخم کاری فصل 3

پشت صحنه سریال زخم کاری

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال زخم کاری ۳؛ انتقام نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این سریال جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، کامبیز دیرباز، الناز ملک، مهراوه شریفی‌نیا، الهه حصاری، سیدجواد هاشمی، عرفان ناصری، پژواک ایمانی، فاطمه مسعودی‌فر، کیومرث مرادی، پانته‌آ قدیریان، علیرضا زمانی‌نسب، حسن میرباقری، مجید پتکی، یونس حران‌اف، مهران غفوریان نقش‌آفرینی می‌کنند.

سریال زخم کاری ۳؛ انتقام چند قسمتی است؟

به نظر می‌رسد فصل سوم زخم کاری همچون دو فصل قبلی آن در 13 تا 15 ساخته شده است.

نظر شما درباره‌ی بازیگران سریال زخم کاری 3 چیست؟ آیا از تماشای سریال‌های درام و جنایی ایرانی لذت می‌برید؟ نظرات خود را با کارمادیو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا