خواندنی

بهترین سرویس خواب چوبی مدرن متناسب با سبک چیدمان

خرید انواع مختلف سرویس خواب چوبی شامل سرویس خواب دو نفره، سرویس خواب نوزاد دختر، سرویس خواب کودک، سرویس خواب نوزاد پسر، سرویس خواب مینیمال، سرویس خواب سلطنتی، سرویس خواب مدرن، تخت خواب عروس و … و استفاده از اون‌ها توی اتاق خواب می‌تونه نویدبخش یک خواب آروم و راحت باشه. سرویس‌های خواب چوبی به‌عنوان زیباترین و قدیمی‌ترین نوع این محصول، از سال‌ها پیش تا به امروز طرفدارهای زیادی دارند. این محصولات بادوام و مقاوم با سبک چیدمان دکوراسیون داخلی منازل متناسب هستند. قیمت اونها به نسبت محصولات دیگه بالاتر هستش ولی با خرید مستقیم از تولید کننده محصولات چوبی می تونید با هزینه کمتر محصولات چوبی با کیفیت تهیه کنید. هدف ما از نوشتن این مطلب صحبت درباره ویژگی‌های بهترین سرویس‌های خواب چوبی و نکات مهم خرید این محصولات است.

آشنایی با ویژگی‌های بهترین سرویس خواب چوبی
سرویس‌های خواب چوبی، به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین انواع سرویس‌های خواب موجود در بازار سبک خاصی دارند. این محصولات از سال‌ها پیش تا به امروز در بین مردم از محبوبیت زیادی برخوردار هستند و استفاده از مدل‌های مناسب اون تاثیر خیلی زیادی در زیباتر شدن دکوراسیون داخلی منازل داره. هماهنگی و تناسب سرویس خواب با سبک دکوراسیون، زیبایی منزل شما را به‌میزان زیادی افزایش می‌ده.
این محصولات توی رنگ‌های متنوعی تولید می‌شن‌؛ به‌طوری‌که به‌راحتی می‌تونیم رنگ اون‌ها را با رنگ سایر وسایل و لوازم موجود توی دکوراسیون ست کنیم؛ اگر سایز اتاق خوابتون کوچیک است، بهتر است سرویس خوابی بخرید که رنگ چوب‌های اون روشن باشه تا اتاق بزرگ‌تر به‌نظر بیاد. برای اتاق‌خواب‌های کوچیک لازم نیست که همه وسایل سرویس خواب اعم از تخت‌خواب، پاتختی، میز آرایش با آینه، صندلی عسلی میز آرایش، فایل یا دراور، آینه قدی،‌ کمد و پاف را خریداری کنید. بهتره که فقط تیکه‌های خیلی ضروری مثل تخت و کمد و میز آرایش را بخرید تا فضای اتاق خیلی به‌هم ریخته و شلوغ به نظر نیاد.
از ویژگی‌های دیگر این نوع سرویس خواب می‌تونیم به مواردی مثل دوام و ماندگاری بیشتر، مقاومت خیلی زیاد در مقابل عوامل آسیب‌زننده، طول عمر بالا، قیمت مقرون‌به‌صرفه، طرح‌های زیبا و متنوع، حالت‌پذیری چوب به شکل دلخواه و… اشاره کنیم.
برای ساخت انواع سرویس خواب چوبی از چه چوب‌هایی استفاده می‌شه؟
برای ساخت سرویس خواب مینیمال چوبی، سرویس خواب مدرن چوبی، سرویس خواب کودک، سرویس خواب دخترانه چوبی، سرویس خواب پسرانه چوبی، سرویس خواب سلطنتی چوبی، سرویس خواب نوزاد دختر و سرویس خواب نوزاد پسر، سرویس خواب ارزان و شیک چوبی، تخت خواب عروس و … از چوب‌های زیر استفاده می‌شه.
چوب سندروس
چوب سندروس طرفداران زیادی داره و برای تولید سرویس خواب ازش استفاده می‌شه. نرمی و شکل‌پذیری بالا، قابلیت ساختن سرویس‌های خواب در طرح‌های مختلف و رنگ سفید از ویژگی‌های مهم این نوع چوب محسوب می‌شن‌.
چوب بلوط
چوب بلوط مقاومت و سختی زیادی داره؛ به‌خاطر همین از این چوب بیشتر برای ساخت قطعات سنگین سرویس خواب مثل کمد و تخت استفاده می‌شه.
چوب سرو
چوب سرو هم جزو چوب‌هایی است که رنگ‌بندی متنوعی داره و با استفاده ازش می‌شه سرویس‌های خواب چوبی در طرح‌های مختلفی تولید کرد.
چوب کاج
چوب کاج هم مثل چوب بلوط مقاومت بالایی داره و برای ساخت تخت و کمد ازش استفاده می‌کنند. رنگ طبیعی چوب کاج باعث شده که سرویس‌های خواب این نوع طرفداران خاص خودشون را داشته باشند.
چوب درخت گردو
چوب درخت گردو از بین تمام چوب‌هایی که تا اینجا معرفی کردیم، استقامت، استحکام و طول عمر بیشتری داره. طرح‌های متنوع و رنگ تیره از مهم‌ترین ویژگی‌های چوب گردو محسوب می‌شه. قیمت سرویس خواب دو نفره و تک نفره‌ای که با این چوب تولید می‌شن، نسبت‌به سایر سرویس‌های خواب چوبی گرون‌تر است.
چوب راش
چوب راش به‌خاطر داشتن ویژگی‌هایی مثل مقاومت و استحکام بی‌نظیر، تراکم بالا، حالت‌پذیری و قیمت ارزان یکی از چوب‌های محبوب برای ساخت سرویس خواب محسوب می‌شه. اگر قصد خرید یک سرویس خواب ارزان و شیک را دارید، سرویس‌های خوابی که با چوب راش درست شدند، گزینه مناسبی هستند.

انواع چوب طبیعی قابل استفاده در ساخت مبلمان

بررسی سرویس خواب چوبی مدرن و سرویس خواب چوبی کلاسیک
قبل از انتخاب مدل سرویس خواب چوبی جدید باید تفاوت‌های بین مدل‌های مدرن و کلاسیک را مورد بررسی قرار بدید. سرویس خواب‌های مدرن تعداد اجزای متنوع و گسترده‌ای دارند؛ اما اجزای سرویس خواب کلاسیک خیلی تنوع نداره و به تخت‌خواب، میزآرایش، آینه و گاهی وقت‌ها یک مبل کلاسیک محدود می‌شه. مدل‌های مدرن با چوب‌های سبک درست شدند و جابه‌جایی‌شون خیلی راحته؛ ولی مدل‌های کلاسیک خیلی سنگین‌تر هستند. تنوع طرح‌ها و رنگ‌های مدل‌های مدرن بیشتر از مدل‌های کلاسیک است و تمام سلایق را پوشش می‌ده.
سادگی طرح‌ها و جدید بودن مدل‌های مدرن باعث‌شده اکثر افراد خرید این محصولات را به مدل‌های کلاسیک با طرح‌های شلوغ ترجیح بدن. ساختار ظریف و ساده سرویس‌های خواب مدرن، استفاده از اون‌ها را توی اتاق خواب‌های کوچیک راحت‌تر کرده‌. زوج‌های جوان برای خرید سرویس خواب دو نفره جدید بیشتر سراغ مدل‌های مدرن می‌رن. سرویس خواب دو نفره مدرن علاوه‌بر این‌که زیباتر است، به‌عنوان یک سرویس خواب ارزان و شیک، قیمت مناسب‌تری داره و با هر بودجه‌ای می‌شه اون‌ را خرید.
موقع خرید سرویس خواب چوبی به چه نکاتی باید توجه بشه؟
نکاتی که موقع خرید سرویس خواب جدید و مدرن باید در نظر داشته باشید، شامل موارد زیر است:
دانستن اندازه اتاق خواب
اولین نکته‌ای که قبل از خرید سرویس خواب دو نفره جدید یا سرویس خواب نوزاد باید بهش توجه ویژه‌ای داشته‌ باشید، دانستن اندازه و متراژ اتاق خواب است. این آگاهی بهتون کمک می‌کنه که بتونید تصمیم بگیرید که چندتا اجزای سرویس خواب توی اتاق‌تون جا می‌شه و کدوم مدل مناسب‌تر است. به‌‌عنوان مثال سرویس خواب سلطنتی و سرویس خواب طرح کلاسیک ابعاد بزرگی دارند و برای اتاق خواب‌هایی با متراژ بزرگ مناسب‌ترند. برای اتاق‌ خواب‌های کوچک سرویس خواب مینیمال و مدرن انتخاب بهتر و هوشمندانه‌تری هستن‌.
جنس سرویس خواب
همونطور که گفتیم برای تولید سرویس خواب جدید چوبی و سرویس خواب نوزاد از چوب‌های مختلفی استفاده می‌شه. جنس چوب قیمت سرویس خواب را تحت‌تاثیر قرار می‌ده‌. اگر مبلغ پرداختی براتون مهم نیست، جنس چوب گردو از همه چوب‌ها بهتر است. اگر دنبال جنس ارزون هستید، چوب راش ارزون‌ترین چوب است.
توجه به رنگ سرویس خواب
سرویس خوابی را برای اتاق خوابتون انتخاب کنید که رنگش با سایر وسایل موجود در دکوراسیون داخلی متناسب باشه. خوشبختانه سرویس‌های خواب چوبی رنگ‌بندی متنوعی دارند، همه سلایق را پوشش می‌دن و میشه اون‌ها را با تموم سبک‌های دکوراسیون‌های داخلی ست کرد.

انواع سرویس خواب چوبی مناسب برای فضای اتاق خواب

خرید آنلاین بهترین سرویس خواب چوبی جدید از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر
در این مقاله درباره ویژگی‌ها، انواع سرویس‌های خواب چوبی و تناسبشون با دکوراسیون اتاق خواب، همچنین عوامل قیمت‌گذاری سرویس خواب دو نفره و تک نفره توضیح داده‌ایم. این روزها اکثر مردم به‌خاطر مشغله‌های کاری زیاد و برای صرفه‌جویی در هزینه‌های رفت‌وآمد ترجیح می‌دن‌ که سرویس خواب مورد نظرشون را به‌صورت آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر خریداری کنند. فروشگاه‌های معتبر  باکیفیت‌ترین سرویس‌های خواب چوبی در سبک‌های مدرن، کلاسیک، سلطنتی و مینیمال را با تضمین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریاشون قرار می‌دن و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آدرسشون ارسال می‌کنند. همچنین صنایع چوبی هیرکان تولید کننده انواع محصولات چوبی هستش که می تونید مستقیماً ازشون خرید کنید، محصولات مورد نظرتون رو به سلیقه خودتون سفارش بدید تا براتون ساخته بشه، مشاوره دریافت کنید و حتی از صفحه بلاگ وبسایتشون کلی اطلاعات کاربردی در مورد انواع محصولات چوبی، روشهای دکوراسیون، نگهداری و … بدست بیارید.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا