خواندنی

خرید آپارتمان در کارتال استانبول ترکیه

خرید آپارتمان در کارتال استانبول ترکیه توسط تیم معتبر بوم ائوی ، فرصت فروش و سرمایه گذاری عالی همراه با شانس اقامت در ترکیه موضوع این مقاله است.

چرا بوم ائوی ؟

تیم بوم ائوی (boomevi)  با سال‌ها تجربه در زمینه فروش آپارتمان در ترکیه معرف مردم عزیز ایران است. مردم ایران کم و پیش با پروژه های طراحی و معاری و ساخت تیم بوم تحت برند بوم استودیو  (boomst) آشنایی دارند. اکنون بوم ائوی در تلاش است بدون واسطه و با بهترین قیمت شما را در ترکیه صاحب خانه کند.

خرید آپارتمان در استانبول ترکیه

خرید آپارتمان در استانبول ترکیه با توجه به این که استانبول پایتخت ترکیه و یک کشور اروپایی است. بسیار مورد توجه مردم دنیا به خصوص ایرانیان است. همچنین شما با خرید ملک در ترکیه شانس دریافت اقامت ترکیه را نیز خواهید داشت.

فروش آپارتمان در کارتال استانبول ترکیه

خرید آپارتمان در کارتال استانبول ترکیه (Kartal) همراه با معرفی این محله و فرصت سرمایه گذاری عالی خرید و شانس ویژه اقامت در ترکیه یک فرصت عالی برای صاحب خانه شدن در ترکیه است.

فروشـآپارتمانـکارتالـاستانبول

سرمایه گذاری در منطقه کارتال استانبول

سرمایه گذاری  و خرید آپارتمان در منطقه کارتال (Kartal) استانبول همانطور که گفته شد. از آنجا که هم در قسمت اروپایی استانبول قرار دارد. و همچنین از نظر سرمایه گذاری با توجه به این که از جمله مناطق رو به رشد با ارزش بالا است یک انتخاب بسیار هوشمندانه برای فروش آپارتمان در کارتال استانبول ترکیه است.

مشاوره سرمایه گذاری ملک در کارتال با بوم ائوی

تیم بوم ائوی بدون واسطه شما را در کارتال استانبول ترکیه با خرید آپارتمان صاحب خانه می‌کند. کافی است از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان بوم ‌ائوی در ارتباط باشید.

بوم ائوی

کدپستی: 5157753714      شماره تلفن: 04133332930

فاکس: 04133332930      شماره موبایل: 09223654069

چرا خرید ملک در کارتال ؟

از آنجا که خرید ملک در منطقه کارتال (Kartal) ترکیه به دلیل وجود مراکز رفاهی و تجاری فرآوان شامل مراکز لوکس خرید ، بیمارستان های مجهز ، مدرسه و دانشگاه های معتبر و … یک فرصت عالی برای سرمایه گذاری در ترکیه است.

 

بهترین منطقه برای خرید خانه در کارتال استانبول

منطقه کارتال (Kartal) استانبول شامل محلات آتالار ، جویزلی ، جمهوریت ، جاووش اوغلو ، اسن تپه ، گوموش پینار ، هوریت ، کارلیک تپه ، اورهان تپه ، اورتا ، پترول ایش ، سوقانلیک ، تاپسلوی ، اوقور مومجو ، یاکاچیک چارشی ، یالی ، یوکاری ، یونوس و … است.

با خرید آپارتمان زندگی در منطقه کارتال بسیار با کیفیت است. اقتصاد این شهر فعال بوده و همچنین بازارهای هفتگی در این منطقه رونق بالایی دارد. با خرید ملک ، آپارتمان  در کارتال استانبول در قسمت آسیایی ترکیه با ارزش بالای اقتصادی آینده را برای خود و خانواده تضمین کنید. ساخت و ساز در این منطقه آسیای بسیار سرعت دارد و بسیاری از مهاجرین این منطقه را برای سکونت انتخاب می‌کنند.

نزدیک به دریا

سواحل کارتال (Kartal) مورد توجه انبوه سازان قرار دارد و شما با خرید ملک در این منطقه در کوتاه مدت سرمایه خود را چند برابر خواهید کرد.

قیمت آپارتمان در کارتال استانبول ترکیه

قیمت آپارتمان در کارتال (Kartal) استانبول ترکیه با توجه به متراژ ، سن بنا ، امکانات و محله کاملا متفاوت است. شما می‌توانید با تماس با کارشناسان بوم ائوی از قیمت آپارتمان و فایل های متنوع مطلع شوید. لازم به ذکر است بوم ائوی بدون واسطه و با پایین‌ترین قیمت شما را صاحب خانه می‌کند.  آپارتمان با چشم انداز دریای مرمره تنها یکی از فایل های بوم ائوی در کارتال است. برای فایل های بیشتر از سایت بازدید و  از طریق راه‌های ارتباطی تماس بگیرید.

خرید آپارتمان سه خوابه در کارتال

خرید آپارتمان سه خوابه در کارتال استانبول ترکیه با امکانات فوق العاده و لوکس با ارزش بالای سرمایه گذاری به خصوص برای خانواده های ایرانی بسیار جذاب است. اگر به دنبال آپارتمان سه خوابه در استانبول هستید حتما با کارشناسان ما در میان بگذارید.

خرید آپارتمان لوکس در کارتال

خرید آپارتمان لوکس کارتال (Kartal) در برج های لوکس و شیک همراه با امکانات رفاهی همانند استخر، بالکن ، سالن ورزشی و … و همچنین لابی امن و جذاب یک رویا نیست. تیم بوم ائوی مفتخر است با پروژه های متنوع در منطقه کارتال استانبول مناسب بودجه های مختلف شما را صاحب خانه کند. کافی است با کارشناسان بوم ائوی در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

آپارتمان-لوکس-کارتال

قوانین خرید ملک در کارتال

متاسفانه در سال‌های اخیر شاهد موسسات و افراد زیادی بودیم که با وعده های جذاب اما در عمل سود جویانه اقدام به کلاهبرداری از هموطنان در زمینه خرید مسکن در ترکیه می‌کنند. تیم بوم ائوی با سال ها تجربه و معرف مردم ایران همچنین با پروژه های معماری بیشمار در ایران تحت تیم بوم استودیو یک مشاور و راهنمای ایمن در این زمینه است.

2/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا