فیلم و سریال

سریال the last of us + تصاویر بازیگران، داستان فیلم و تریلر

سریال The Last of Us یا آخرین بازمانده از ما، یک مجموعه تلویزیونی درام پسا آخرالزمانی آمریکایی است که توسط کریگ مازین و نیل دراکمن برای HBO ساخته شده است. این سریال بر اساس بازی ویدیویی سال 2013 که توسط Naughty Dog ساخته شده است، جوئل (پدرو پاسکال)، قاچاقچی را دنبال می کند که وظیفه دارد الی نوجوان (بلا رمزی) را در ایالات متحده پسا آخرالزمانی اسکورت کند. بازیگران مکمل شامل گابریل لونا در نقش تامی برادر کوچکتر جوئل، مرل دندریج در نقش مارلین رهبر مقاومت و آنا تورو در نقش تس شریک قاچاقچی جوئل هستند. با کارمادیو همراه باشید تا درباره این سریال بیشتر بدانید.

The Last of Us که گفته می شود بزرگترین تولید تلویزیونی در تاریخ کانادا است، از جولای 2021 تا ژوئن 2022 در آلبرتا فیلمبرداری شد. فصل اول شامل 9 قسمت است که توسط دراکمن، نویسنده و کارگردان بازی اصلی و مازین نوشته شده است. پخش این سریال در 15 ژانویه 2023 (۲۵ دی ۱۴۰۱) آغاز شد.سریال The Last of Us شبکه از HBO امروز به نمایش درآمد و رتبه بینندگان این شبکه به بالاترین حد خود رسید.

در IMDb، امتیاز مخاطبان برای قسمت اول 9.6 از 10 و Rotten Tomatoes – 96٪ است. همچنین، The Last of Us بر اساس رتبه بندی منتقدان، به بالاترین امتیاز اقتباسی در بین فیلم ها و برنامه های تلویزیونی تبدیل شده است

 

بازیگران سریال آخرین بازمانده از ما

  • پدرو پاسکال Pedro Pascal در نقش جوئل Joel

جول یک بازمانده میانسال سرسخت که از آسیب های گذشته اش رنج می برد. جول وظیفه دارد دختر جوانی به نام الی را از یک منطقه قرنطینه و در سراسر ایالات متحده قاچاق کند.

پدرو پاسکال Pedro Pascal در نقش جوئل Joel در سریال the last of us
پدرو پاسکال Pedro Pascal در نقش جوئل Joel (جول)
  • بلا رمزی Bella Ramsey در نقش الی Ellie

دختری 14 ساله که نافرمانی و عصبانیت زیادی از خود نشان می دهد اما نیاز خصوصی به خویشاوندی و تعلق دارد. او نسبت به عفونت کوردیپس مصون است و ممکن است کلید ایجاد واکسن باشد.

بلا رمزی Bella Ramsey در نقش الی Ellie در سریال the last of us
بلا رمزی Bella Ramsey در نقش الی Ellie
  • گابریل لونا Gabriel Luna در نقش تامی Tommy

برادر کوچکتر جوئل و یک سرباز سابق که آرمان گرایی را به امید دنیایی بهتر حفظ می کند.

گابریل لونا Gabriel Luna در نقش تامی Tommy در سریال the last of us
گابریل لونا Gabriel Luna در نقش تامی Tommy

 

  • آنا تورو Anna Torv در نقش تس Tess

یک بازمانده سرسخت و شریک قاچاقچی جوئل. تورو و پاسکال به این نتیجه رسیدند که تس و جوئل مدتی است که عاشق یکدیگر بوده اند، اما، مانند بازی، در مورد رابطه خود ظریف رفتار می کنند.

آنا تورو Anna Torv در نقش تس Tess
آنا تورو Anna Torv در نقش تس Tess
  • نیکو پارکر Nico Parker بازیگر نقش سارا میلر Sarah Miller

نیکو پارکر در اقتباس تلویزیونی The Last of Us نقش سارا، دختر جوئل را بازی خواهد کرد. نیکو پارکر دختر Thandie Newton بازیگر است و در سال 2019 در فیلم Dumbo تیم برتون ظاهر شد.

نیکو پارکر Nico Parker بازیگر نقش سارا میلر Sarah Miller - سایت کارمادیو
نیکو پارکر Nico Parker بازیگر نقش سارا میلر Sarah Miller
  • مرل دندریج Merle Dandridge بازیگر نقش مارلین Marlene

شخصیت مارلین توسط مرل دندریج به تصویر کشیده خواهد شد که در واقع صداپیشگی این شخصیت را در The Last of Us در سال 2013 انجام داد. مارلین رئیس فایرفلایز است، گروهی که به طور برجسته در این بازی ویدیویی حضور دارند.

مرل دندریج Merle Dandridge بازیگر نقش مارلین Marlene
مرل دندریج Merle Dandridge بازیگر نقش مارلین Marlene

موضوع و داستان سریال the last of us

به گزارش کارمادیو، در سال 2003، یک ویروس قارچی که قربانیان خود را تشنه به خون می کند و کسانی را که به آنها حمله می کنند آلوده می کند، جرقه یک بیماری همه گیر جهانی را به وجود آورد. جوئل با دخترش سارا فرار می کند که ویروس شروع به گسترش می کند، اما او توسط سربازی که به آنها حمله می کند کشته می شود، در حالی که جوئل توسط برادرش تامی نجات می یابد.
بیست سال بعد، این ویروس جهان را ویران کرده است. جوئل همراه با شریک خود تس به عنوان قاچاقچی، در منطقه قرنطینه بوستون زندگی می کند که به شدت توسط آژانس فدرال واکنش به بلایای طبیعی (FEDRA) محافظت می شود. وقتی تامی از محل خود در وایومینگ موفق به تماس با آنها نمی شود، آنها سعی می کنند یک باتری ماشین از یک فروشنده محلی بخرند اما در عوض به Fireflies، یک گروه شورشی که مخالف FEDRA هستند، فروخته می شود.
در تلاش برای بازیابی آن، آنها متوجه می شوند که معامله به هم خورده است و مارلین، رهبر مجروح فایرفلایز، از جوئل و تس التماس می کند که الی جوان را به خانه ایالتی ماساچوست ببرند و او را در ازای تأمین به فایرفلایز بسپارند. آنها در حالی که مخفیانه بیرون می‌روند توسط یک سرباز گرفتار می‌شوند و الی قبل از اینکه بتواند او را از نظر عفونت آزمایش کند، او را با چاقو می‌زند، که باعث می‌شود جوئل وقتی می‌خواهد به او شلیک کند او را تا حد مرگ کتک بزند. تس متوجه می شود که الی آلوده شده است، اما به آنها قول می دهد که از سه هفته قبل که آلوده شده است، دیگر برنخورده است. جول، تس و الی وارد یک منطقه آلودگی بیولوژیکی می شوند تا از سربازان تعقیب کننده FEDRA فرار کنند.

تریلر سریال the last of us

تاریخ پخش سریال the last of us (فصل اول)

  • قسمت اول: 15 ژانویه 2023 (۲۵ دی ۱۴۰۱)
  • قسمت دوم: 22 ژانویه 2023 (۲ بهمن ۱۴۰۱)
  • قسمت سوم: 29 ژانویه 2023 (۹ بهمن ۱۴۰۱)
  • قسمت چهارم: 5 فوریه 2023 (۱۶ بهمن ۱۴۰۱)
  • قسمت پنجم: 12 فوریه 2023 (۲۳ بهمن ۱۴۰۱)
  • قسمت ششم: 19 فوریه 2023 (۳۰ بهمن ۱۴۰۱)
  • قسمت هفتم: 26 فوریه 2023 (۷ اسفند ۱۴۰۱)
  • قسمت هشتم: 5 مارس 2023 (۱۴ اسفند ۱۴۰۱)
  • قسمت نهم: 12 مارس 2023 (۲۱ اسفند ۱۴۰۱)
3.9/5 - (20 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا