سفر و گردشگری

معرفی بهترین هتل‌ های نزدیک ساحل در آنتالیا

معرفی بهترین هتل‌ های آنتالیا کار ساده‌ای نیست؛ زیرا هتل های زیادی در این شهر وجود دارند که هرکدام دارای امکانات رفاهی فوق‌العاده‌ای بوده و به‌تنهایی می‌توانند لقب بهترین را در اختیار داشته باشند. بااین‌حال، درنظرگرفتن چند فاکتور می‌تواند به انتخاب بهترین هتل های این شهر کمک کند که یکی از آن‌ها فاصله نزدیک تا دریا است. در این مطلب، به معرفی چند مورد از بهترین هتل های ساحلی آنتالیا که هتل ایمپریال سان لند آنتالیا یکی از آن‌ها است می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

هتل ایمپریال سان لند آنتالیا

یکی از هتل های ساحلی آنتالیا واقع در کمر که تنها 200 متر تا ساحل اختصاصی متصل به دریای مدیترانه فاصله دارد، هتل ایمپریال سان لند آنتالیا است. این هتل دارای مرکز ماساژ و اتاق‌هایی کامل و مجهز است. در تمام فضای ساختمان از لابی گرفته تا اتاق‌ها می‌توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید. این هتل 263 واحد اقامتی دارد که تمام آن‌ها مجهز به امکاناتی مانند تلویزیون LED، مبلمان، گاوصندوق، کتری برقی، سرویس خواب، پک بهداشتی شامل حوله، شامپو و… هستند.

این هتل 5 ستاره امکانات بسیاری خوبی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد که ازجمله آن‌ها می‌توان به خدمات خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی، سالن برگزاری جلسات برای مسافرانی که با هدف کار به آنتالیا سفر کرده‌اند، باربیکیو، سالن و خدمات اسپا، مبلمان در فضای باز، سالن فیلم و تلویزیون، اتاق سیگار، سالن ورزشی، استخر روباز، رستوران و کافی‌شاپ اشاره کرد.

هتل رگنوم کاریا

از دیگر هتل های آنتالیا که در منطقه ساحلی این شهر یعنی منطقه بلک قرار دارد، می‌توان هتل رگنوم کاریا را نام برد. این هتل که دارای 530 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت‌های لوکس است، امکاناتی کامل برای اقامتی راحت دارد. تمام اتاق‌های این هتل مجهز به تراس اختصاصی و اینترنت پرسرعت‌اند و چشم‌انداز بیشتر آن‌ها رو به دریای مدیترانه است.

ساحل اختصاصی، مراکز مدرن خرید در نزدیکی هتل، سونا، جکوزی، سالن‌های ورزشی و بدنسازی، استخرهای روباز و سرپوشیده، 7 رستوران و کافی‌شاپ ازجمله امکانات این هتل هستند. پذیرش هتل رگنوم به‌صورت 24ساعته است و هر زمان که قصد خروج از هتل را داشته باشید، امکان استفاده از خدماتی مانند تاکسی هتل و… برای شما وجود دارد.

برای اقامت در این هتل، باید رزرو خود را به‌موقع انجام دهید، به‌خصوص در فصل بهار و تابستان، پیدا کردن ظرفیت خالی در این هتل کمی دشوار می‌شود.

معرفی بهترین هتل‌ های نزدیک ساحل در آنتالیا

هتل مکس رویال

از دیگر هتل های ساحلی شهر آنتالیا می‌توان به هتل مکس رویال اشاره کرد. این هتل نیز جزو هتل های 5 ستاره شهر محسوب می‌شود و یکی از مشهورترین هتل های ترکیه است که از معماری خیره‌کننده‌ای برخوردار بوده و در میان گردشگران محبوبیت زیادی دارد. فضای اطراف آن استخر، کانال پر آب و دریای مدیترانه است که آب‌وهوایی عالی برای این منطقه ایجاد کرده‌اند.

به‌جز امکانات داخلی اتاق‌ها، امکانات عمومی هتل نیز در بالاترین سطح کیفی قرار دارند. ازجمله این امکانات می‌توان به رستوران، بار و کافی‌شاپ، استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، سالن بازی‌های کامپیوتری و… اشاره کرد. ضمن این‌که اتاق‌های لوکس این هتل تمام امکاناتی که مسافران برای رفاه و آسایش به آن‌ها نیاز دارند را دارا هستند.

از مزایای این هتل می‌توان به وجود فضای نگه‌داری کودک اشاره کرد که شامل اتاق بازی کودکان و کلوب کودک است و می‌تواند فرزندان دلبند شما را تا ساعت‌ها سرگرم نگه دارد. همچنین این هتل برای معلولین امکانات ویژه‌ای داشته و فضایی را برای رفت‌وآمد راحت آن‌ها اختصاص داده است. در استخر این هتل می‌توانید آب‌درمانی را زیر نظر مربی مجرب انجام دهید.

هتل رکسوس پریمیوم

اگر به‌دنبال رزرو هتل آنتالیا در منطقه‌ای دنج و آرام هستید، هتل رکسوس پریمیوم را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل در 5کیلومتری بلک قرار دارد و از یک‌سو به جنگل‌های کاج و از سوی دیگر به دریای مدیترانه ختم می‌شود و در هر سمت آن که اقامت داشته باشید، منظره‌ای خیره‌کننده پیش‌روی شما خواهد بود. گفتنی است که این هتل دارای یک ساحل اختصاصی به وسعت 1000 متر است و ده‌ها سوئیت و ویلای اختصاصی در اطراف آن قرار دارند.

باغ، زمین‌های ورزشی مجهز، رستوران، کافی‌شاپ، سالن ورزشی، استخر روباز و سرپوشیده، پارک آبی، چشمه‌های آب گرم معدنی و… ازجمله امکانات این هتل زیبا هستند. هتل رکسوس مناسب خانواده‌ها است و اگر با فرزند کوچک خود به آن سفر کنید هم می‌توانید از امکانات مخصوص کودک استفاده نمایید.

این هتل در بهشت گردشگری آنتالیا قرار دارد؛ بنابراین در بیشتر ایام سال ظرفیت آن تکمیل است. اگر قصد رزرو و اقامت در این هتل را دارید، باید از چند هفته قبل برای این کار اقدام کنید تا به‌محض خالی‌شدن ظرفیت، امکان رزرو اتاق را داشته باشید.

معرفی بهترین هتل‌ های نزدیک ساحل در آنتالیا

رزرو بهترین هتل های ساحلی آنتالیا با فلای تودی

سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای رزرو هتل آنتالیا، استفاده از سایت یا اپلیکیشن «فلای تودی» است. تمام هتل های این شهر مانند هتل ایمپریال سان لند آنتالیا در فلای تودی با جزئیاتی مانند امکانات و خدمات رفاهی معرفی شده‌اند تا براساس سلیقه و بودجه خود قادر به انتخاب یکی از آن‌ها باشید.

علاوه‌بر رزرو هتل، امکان تهیه بلیط هواپیما آنتالیا هم در فلای تودی وجود دارد. این کار نیز تنها در چند مرحله انجام شده و در مدت‌زمانی کوتاه و به‌راحتی می‌توانید هواپیمای مناسب در تاریخ موردنظر خود را انتخاب کرده و بلیط آن را خریداری کنید. آیا تابه‌حال به آنتالیا سفر کرده‌اید؟ شما کدام روش را برای رزرو هتل و تهیه بلیط هواپیمای این شهر انتخاب می‌کنید؟

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا