خودرو

آپشن و امکانات مانیتور ۲۰۶

امروزه کمتر کسی هست که با مانیتورهای اندروید خودرو آشنایی نداشته باشه و مانیتور ۲۰۶ هم از این قاعده مستثنی نیست. کاربردهای متنوع و ظاهر شکیل و حرفه ای، این مانیتورهای فابریک را به یک گجت کاربردی در خودروها تبدیل کرده است. امروز در این مقاله به برخی از برجسته ترین کاربردهای آنها میپردازیم.

آپشن و امکانات شگفت انگیز مانیتور پژو ۲۰۶

مولتی مدیا و مانیتور ۲۰۶ با ارائه آپشن و قابلیت‌های جذاب از محبوب‌ترین پخش‌های تصویری چند سال اخیر شده‌اند. که علاوه‌بر ارائه ویژگی و قابلیت‌های پیشرفته، داشبورد خودرو شما را بیش از پیش جذاب می‌کند. جذابیت ظاهری همراه با کارکرد قوی و بدون هنگی مانیتور اندروید فابریک خودرو از دلایل محبوبیت این مالتی مدیاهای چندکاره‌اند.

داشبوردت رو حرفه ای تر کن

یکی از برجسته‌ترین مزیت‌های مانیتورهای اندرویدی فابریک، ارائه آنها با پنل فابریک خودرو شماست. در واقع یک پنل جدید به جای پنل پیشفرض کارخانه روی داشبورد پژو 206 شما نصب خواهد شد که یک گجت فوق العاده زیبا و کاربردی رو در اختیارتان قرار خواهد داد.

صفحه نمایش لمسی

مانیتور اندروید خودرو پژو 206 مجهز به یک صفحه نمایش لمسی LCD از نوع IPS است که امکان دید بصری و حرکت آسان در منوها و تنظیمات را فراهم می‌کند. عملکرد صفحه لمسی تعامل کاربر و سرنشینان را افزایش می‌دهد و دسترسی به ویژگی‌ها و عملکردهای مختلف را ساده و راحت می‌کند. در همین حال داشبوردی جذاب و اسپورت را با بک‌لایت دید شب برای 206 به شما خواهد داد.

پخش فایل های صوتی و تصویری مختلف

یکی دیگر از آپشن و امکانات مانیتور خودرو در پژو 206 قابلیت‌های چندرسانه‌ای است. این دستگاه از فرمت‌های رسانه‌ای مختلف، از جمله فایل‌های صوتی، تصویری و بالاخص ویدئویی با اکثر فرمت‌ها پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌توانید با اتصال به اینترنت، کانال‌های تلویزیون محلی، فوتبال، برنامه‌های مورد علاقه و شبکه‌های اجتماعی خود را دنبال نمایید. این ویژگی مخصوصا در زمان استراحت یا زمانی که در ماشین منتظر می‌مانید بسیار کاربردی است.

بلوتوث محبوب و دوست داشتنی

ماهیت و کارایی بلوتوث امروز بر کسی پوشیده نیست. اتصال بلوتوث یکی دیگر از ویژگی‌های مانیتورهای خودروی پژو 206 است. بلوتوث اتصال بی‌سیم بین دستگاه‌های تلفن همراه شما و مانیتور خودرو را فعال می‌کند. این امکان برقراری تماس بدون دست یا همان هندزفری، پخش صدا و حتی دسترسی مستقیم به برخی برنامه‌ها را از مانیتور خودرو فراهم می‌کند.

میرورلینک

میرورلینک قابلیتی است که انتقال تصویر و صفحه نمایش تلفن همراه به مانیتور خودرو را میسر می‌کند. همچنین با استفاده از میرورلینک قادر خواهید بود بدون در دست گرفتن گوشی و از طریق مانیتور خودرو، پیام‌های شبکه‌های اجتماعی خود را مرور کرده و به آنها پاسخ دهید.

سیستم مسیریابی

به همراه مانیتور و پنل، آنتن GPS هم به خریداران عرضه می‌شود. از این رو، مانیتورهای پژو 206 مجهز به قابلیت مسیریابی هستند و امکان اتصال به دستگاه‌های GPS خارجی را دارند. این آپشن، مسیریابی دقیق و سریع را ارائه داده و به شما کمک می‌کند از کوتاه‌ترین مسیر به مقصد برسید. اغلب برنامه‌های مسیریابی شامل کنترل صوتی و راهنمای سخنگو، بروزرسانی ترافیک زنده، یافتن پمپ بنزین، هشدار چراغ قرمز، هشدار احتمال وجود پلیس، کروز کنترل و… است که تجربه جهت‌یابی روان و بدون دردسر را تضمین می‌نماید.

پشتیبانی از دوربین دنده عقب

ایمنی در هر خودرویی اولویت اصلی است و مانیتور خودرو با پشتیبانی از دوربین دنده عقب به این امر کمک می‌کند. از این جهت، در حالت دنده عقب یا هنگام پارک، نمای واضحی از نقاط کور خودرو را روی مانیتور اندروید خود خواهید داشت. این ویژگی به رانندگان کمک می‌کند تا با خیال راحت مانور دهند و از موانع یا برخوردهای احتمالی اجتناب کنند.

سفارشی‌سازی نمایشگر

مانیتورهای خودروی پژو 206 گزینه‌های سفارشی‌سازی نمایشگر را ارائه می‌کنند که به شما امکان می‌دهد ظاهر و تنظیمات را مطابق با ترجیحات خود شخصی‌سازی کنید. می‌توانید تنظیمات روشنایی صفحه، تم و رنگ بک لایت کلیدهای لمسی را برای بهینه‌سازی دید و بهبود تجربه کلی مشاهده کنید.

همگام سازی با کلید های کنترلی روی فرمان

یکی دیگر از آپشن‌ها و امکانات مانیتور ۲۰۶ پشتیبانی و ادغام با کنترل فرمان یا همان اینترفیس هستند. این قابلیت امکان کنترل آسان برخی فانکشن‌ها مانند کم و زیاد کردن و قطع صدا و رد کردن آهنگ‌ها و… را از طریق کلیدهای تعبیه‌شده روی فرمان برای شما فراهم می‌کند. البته این قابلیت در مدلهای پایینتر از 93 پژو 206 نیازمند یک قطعه جداگانه به اسم کنباس پژو 206 است که در اتوسول به همراه مانیتور و پنل به خریداران عزیز ارائه می‌شود.

پورت های محبوب USB

مانیتور خودرو پژو 206 مجهز به پورت های USB است که گزینه‌های اتصال به سایر دستگاه‌ها را فراهم می‌نماید. پورت های USB در مانیتورهای اندروید در پشت دستگاه تعبیه شده اند که می‌توانید با استفاده از دو تا کابل که به همراه سایر اقلام عرضه می گردد، به داخل داشبورد و جلو دست خودتان هدایت کنید. مانیتور 8 اینچ ولوم دار با ارائه دو پورت یو اس بی اضافه در جلو دستگاه، کاربری را برای شما آسان‌تر کرده است. یکی از پورت‌های ارائه شده دارای آمپر بیشتر است و مخصوص شارژ تلفن همراه تعبیه شده‌است.

آیا همه مانیتورهای 206 واجد این امکانات و آپشن ها هستند؟

اکثر قابلیت هایی که در این مقاله به آنها اشاره کردیم در همه مانیتورهای پژو 206 موجود هستند. مانیتور ۲۰۶ با صفحه نمایش 7 اینچ فریم چسبیده فابریک اندروید با رم 1 گیگ و حافظه‌داخلی 16 گیگابایت، یکی از پرطرفدارترین مدل‌‌هاست. همچنین مدل‌های پرچم‌دار اندروید فابریک 8 اینچ ولوم دار و 9 اینچ تمام لمسی با چندین مشخصات سخت‌افزاری متفاوت، همگی دارای آپشن‌های مذکور هستند.

همانطور که پیش‌تر هم اشاره کردیم به همراه مانیتور و پنل فابریک 206، همه اقلام مورد نیاز از جمله سوکت برق، آنت GPS، دو عدد کابل USB، کابل ورودی دوربین و کابل خروجی صوتی به خریداران عزیز فروشگاه اتوسول عرضه خواهد شد.

در پایان، مانیتور خودرو پژو 206 طیف وسیعی از ویژگی‌ها را ارائه می‌کند که تجربه لذت‌بخش رانندگی را افزایش می‌دهد. مانیتور ۲۰۶ با صفحه نمایش لمسی، اتصال بلوتوث، مسیریابی، پشتیبانی از دوربین دنده عقب و… را فراهم می‌کند. تا سفرهای شما لذت بخش‌تر و راحت‌تر شود.

مانیتور پژو 206 اندروید فابریک

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا