سفر و گردشگری

با 100 دلار دست به خرید تور ژاپن بزنید

اگر دوست دارید تا به پیشرفته‌ترین کشور در آسیا سفر کنید پیشنهاد می‌کنیم تور ژاپن را از دست ندهید. دلایل بسیار زیادی برای سفر به این کشور مدرن وجود دارد. بخش بسیار زیادی از کشور ژاپن را کوهستان‌های فوق العاده زیبا و جذاب موجود در این کشور تشکیل داده است که جزو جاذبه‌های طبیعی آن به حساب می‌آید. به همین دلیل می‌توانید هر زمانی که مایل باشید نسبت به رزرو این تور اقدام نمایید. البته می‌توانید در بعضی از فصل‌ها مانند تابستان، ارزان‌ترین تور کشور ژاپن را خریداری کنید. برای خرید این تور دلایل به هیچ عنوان کم نیست. چرا که این کشور برای جذب هر نوع سلیقه‌ای چیزی برای ارائه دارد. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ژاپن و خرید تور آن هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

مختصری از سرزمین آفتاب

همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم ژاپن یکی از شگفت انگیزترین کشورها در قاره آسیا می‌باشد. با سفر به این کشور تجربه منحصر به فردی را کسب خواهید کرد. قطعاً تجربه‌ای که در کشور ژاپن کسب می‌کنید را در هیچ نقطه‌ای از دنیا کسب نخواهید کرد. فرهنگ این کشور تلفیقی از سنت‌های شرقی و مدرنیته می‌باشد.

شاید برایتان جالب باشد بدانید ژاپن یکی از قدیمی‌ترین و منحصر به فردترین تمدن‌ها را دارد و حفظ تمدن در این کشور غوغا کرده است. اولین دلیل برای سفر به ژاپن و خرید تور این کشور زیبایی بکر این آن می‌باشد. بعضی از افراد ژاپن را کشوری با چراغ‌های نئون و مدرن می‌شناسند. البته فروشگاه‌ها و مراکز خرید نیز در این کشور به وسیله آخرین تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده‌اند و محیطی بی‌نظیر را برای علاقه‌مندان و گردشگران فراهم کرده است.

با ذکر تمامی این موارد لازم است بدانید ژاپن یکی از امن‌ترین کشورها در جهان شناخته شده است و نرخ جنایت و جرم در این کشور دارای رتبه بسیار پایینی است. ژاپنی‌ها معمولاً درهای خانه خود و یا مغازه‌هایشان را بدون قفل باز می‌گذارند. بچه ها می‌توانند بدون بزرگتر و به تنهایی با مترو سفر کنند.

شاید این سوال برای بسیاری از گردشگران ایجاد شود که دلیل پایین بودن نرخ جرم و جنایت در این کشور چه چیزی است؟ در پاسخ باید گفت نرخ پایین جنایت و جرم این کشور به دلیل فرهنگ بی‌نظیر مردم آن می‌باشد.

شهرهای دیدنی ژاپن

همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم کشور ژاپن تلفیقی از مدرنیته و سنت می‌باشد. با حضور در این کشور به راحتی متوجه ارزش‌های سنتی و فرهنگ‌های ژاپنی خواهید شد. در ادامه این مقاله به معرفی بهترین شهرهای ژاپن خواهیم پرداخت.

توکیو

یکی از بهترین شهرها در کشور ژاپن توکیو است. این شهر دارای امکانات مدرن و پیشرفته زیادی می‌باشد و پایتخت کشور ژاپن به حساب می‌آید. قطعاً این مکان بهترین مقصد برای لذت بردن از اصالت ژاپنی و فرهنگ‌های سنتی می‌باشد.

کیوتو

همه این شهر را سرشار از سنت‌های بسیار قدیمی می‌دانند. در این شهر شاهد جنگل‌های بامبو، اماکن مقدس و معابد بسیار زیبایی می‌باشید که با حضور در آنها قطعاً از این همه زیبایی شگفت زده خواهید شد.

اگر به دنبال فرار از مدرنیته هستید شهر کیوتو به شدت پیشنهاد می‌شود. چرا که در این شهر نظاره‌گر کوهستان‌ها، محله‌های بکر و طبیعی خواهید بود که هر کدام از آنها بیانگر سنت‌های اصیل ژاپنی می‌باشد.

تاکایاما

این شهر بسیار کوچک و جذاب می‌باشد که در لبه کوه‌های آلپ ژاپن قرار گرفته است. این شهر یکی از کم بازدید ترین شهرهای کشور ژاپن به حساب می‌آید و با سفر به این شهر می‌توانید در مراکز تاریخی آن حضور پیدا کنید و از خانه‌های سنتی و معابد رنگارنگ آن لذت ببرید.

هاکونه

کوه فوجی که یکی از جاذبه‌های فوق العاده کشور ژاپن به حساب می‌آید در این شهر قرار دارد. این شهر مکانی است که می‌توانید با وسایل نقلیه، نظیر، اتوبوس، قطار و یا کشتی از مناطق فوق العاده آن لذت ببرید و خاطراتی خوش را برای خود رقم بزنید.

تور ژاپن

قیمت تور ژاپن

هزینه تور این کشور وابسته مواردی نظیر نوسان ارز، محل اقامت، فصل سال، نوع پرواز و غیر متفاوت می‌باشد. فصل پاییز و بهار جزو گران‌ترین فصل‌ها برای خرید تور ژاپن هستند. بهار به دلیل باز شدن شکوفه‌ها و فصل پاییز به دلیل هوای مطبوع و دل‌انگیزی که دارد طرفداران بسیاری دارد. در تابستان و زمستان شاهد افت چشمگیر هزینه‌ها برای سفر به این کشور رویایی خواهید بود.

نوید گشت مجری تور ژاپن در کشور

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به گردشگران عزیز می‌باشد. به طور کلی اخذ ویزای ژاپن بسیار زمانبر می‌باشد به همین دلیل بهتر است تا کارهای اخذ این نوع از ویزا را به کارشناسان خبره این مجموعه بسپارید. برای خرید تور ژاپن نوید گشت به این لینک مراجعه نمایید.

با انجام این کار تنها دغدغه ارائه مدارک و تکمیل آنها را خواهید داشت و صفر تا صد کارهای خود را به کارشناسان با تجربه این آژانس خواهید سپرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این تور و اخذ ویزای این کشور، می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید تا سوالات و ابهامات شما در این زمینه به صورت کامل برطرف گردد.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا