فیلم و سریال

زمان پخش جومونگ 3 (سریال امپراطور افسانه ها) از تماشا

به گزارش کارمادیو، سریال جومونگ ۳ یا امپراطور افسانه ها به کارگردانی میونگ وو لی، از شبکه تماشا روی آنتن خواهد رفت. برای اطلاع از داستان و ساعت پخش سریال امپراطور افسانه ها یا جومونگ 3 با ما همراه شوید.

مجموعه امپراطور افسانه ها (Ja Myung Go) یا جا میونگ گو (자명고)، که دنباله‌ای بر سریال پربیننده‌ی جومونگ است، پس از پایان سریال امپراطور بادها، برای اولین بار از تلویزیون پخش خواهد شد. این سریال همان جومونگ ۳ می باشد.

سریال کره ای «پرنسس جا میونگ» در سال 2009 ساخته شده و روایتی از دوران امپراطوری موهیول و درگیری بین گوگوریو و کشور ناک رانگ است.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های کره ای و تاریخی هستید، می‌توانید سریال امپراطور افسانه ها یا جومونگ ۳ را پس پایان سریال امپراطور بادها، از شبکه تماشا دنبال کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال امپراطور افسانه ها ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

ساعت پخش سریال امپراطور افسانه ها از شبکه تماشا

سریال کره‌ ای امپراطور افسانه ها یا جا میونگ گو، پس پایان سریال امپراطور بادها (جومونگ 2) پخش خواهد شد. بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه تماشا، زمان پخش سریال امپراطور افسانه ها ساعت 19:00 خواهد بود. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات ۱ بامداد، ۷ صبح و ۱۳ ظهر روز بعد که زمان پخش تکرار سریال امپراطور افسانه ها از شبکه تماشا است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

می‌توان گفت در جا میونگ گو (자명고) ماجرای جنگ‌های بین نوه‌های جومونگ و سوسانو به تصویر کشیده شده است. در سریال جا میونگ گو برخی از بازیگران سریال امپراطور بادها نیز حضور دارند. موهیول در این سریال پیر مردی جاه‌طلب است. شخصیت اصلی داستان شاهزاده هودونگ است و داستان حول محور او می‌چرخد.

البته این مجموعه بر خلاف «افسانه جومونگ» و «امپراطور بادها»، موفقیت چشمگیری در زمان پخش در کره به دست نیاورده و به جای 50 قسمت در 39 قسمت به پایان رسید.

خلاصه داستان جومونگ 3 (سریال امپراطور افسانه ها)

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال امپراطور افسانه ها از شبکه تماشا، سراغ قصه‌ی این مجموعه‌ی درام، تاریخی و اکشن می‌رویم که درباره‌ی ادامه دوران حکمرانی موهیول، نوه جومونگ است؛ البته پسر او شاهزاده هودونگ، شخصیت اصلی داستان سریال جا میونگ گو است.

در خلاصه داستان سریال امپراطور افسانه ها آمده است: «می‌گویند امپراطوری ناکرانگ طبل مقدسی داشت که از پوست گاو درست شده بود و این طبل در زمان حمله دشمن خودبه‌خود به صدا درمی‌آمد و همه را مطلع می‌کرد تا گرفتار شبیخون نشوند.

البته به احتمال زیاد، طبل توسط راهب اعظم که دختر امپراتور بود به صدا درمی‌آمد. این مسئله موجب ترس و هراس همه اقوام و امپراطوری‌های همسایه بود. به طوری که ناکرانگ را کشوری مقدس می‌پنداشتند که طبل خدایان از آن محافظت می‌کند.

در این میان موهیول، امپراتور گوگوریو، که در فکر تسخیر ناکرانگ بود به همراه پسرش هودونگ، نقشه‌ای می‌چیند تا با نابودی این طبل، راه تسخیر این امپراطوری هموار شود؛ پیش از این گوگوریو چند بار به خاک ناکرانگ تجاوز کرده بود اما هر بار به دلیل به صدا درآمدن طبل، نیروهای مدافع به موقع مانع از ورود مهاجمان می‌شدند.

هودونگ فرزند موهیول طبق نقشه به ناکرانگ فرار می‌کند و پناهنده می‌شود. پس از مدتی دختر دوم امپراتور چویری، لاهی، به هودونگ علاقه‌مند می‌شود و با او ازدواج می‌کند. اما هودونگ عاشق دختر اول امپراتور (جا میونگ) است.»

کدام بازیگرها در سریال امپراطور افسانه ها نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در سریال امپراطور افسانه ها جونگ ریو-وون، یونگ یو، جونگ کیونگ هو، جین-گو، کانگ سو هان، پارک مین یونگ، جی هی، لی می سوک، سونگ هیون آ، کیم سونگ ریونگ، هونگ یو سئوب، مون سونگ کئونگ، کیم سو-هیون، لیجو هیون، پارک گون تائه، یو اوک هوان، یون چان، گو سو-هی، لی وون جونگ و جو می ریونگ نقش‌آفرینی کردند.

سریال جومونگ ۳ چند قسمتی است؟

سریال امپراطور افسانه ها در 39 قسمت ۶۵ تا ۷۰ دقیقه‌ای، به کارگردانی میونگ وو لی ساخته شده است.

 

3/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا