فیلم و سریال

دانلود مسابقه تی ان تی حامد آهنگی قسمت 21 (امیر کاظمی و عبدالله روا)

دانلود مسابقه تی ان تی قسمت 21 (بیست و یکم) از سایت کارمادیو. قراره در تی ان تی آدرنالین‌مون بچسبه به سقف… مسابقه تی‌ان‌تی با نگاهی به آیتم‌های جذاب مسابقه‌های مشهور دنیا ساخته شده است. در این مسابقه، اتفاقات هیجان‌انگیز در هر لحظه برای شرکت‌کنندگان رخ می‌دهد و حامد آهنگی فضایی سرگرم‌کننده و بانشاط برای مخاطبان و شرکت‌کنندگان می‌سازد…

درباره سریال و مسابقه تی ان تی – قسمت 21

سریال تی ان تی به کارگردانی حامد آهنگی در سال 1401 ساخته شده است و در سال ۱۴۰۲ در شبکه نمایش خانگی در حال پخش می باشد. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر ریلیتی شو و گیم شو می‌باشد.

دانلود مسابقه تی ان تی TNT حامد آهنگی - قسمت 21

دانلود مسابقه تی ان تی TNT حامد آهنگی – قسمت 21

دانلود با کیفیت ۴۸۰ (مناسب موبایل)

دانلود با کیفیت ۷۲۰ (مناسب تبلت و تلویزیون)

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰ (مناسب تلویزیون)

دانلود با کیفیت بالاتر

 

سایر اطلاعات تکمیلی درباره مسابقه TNT حامد آهنگی

تهیه‌کننده تی ان تی محمدرضا رضاییان است. او پیش از این سابقه ساخت برنامه‌های موفقی در تلویزیون داشته است. از جمله می‌توان به برنامه کتاب باز و مسابقه سیم آخر اشاره کرد که نشان می‌دهد رضاییان و تیمش در زمینه ساخت برنامه‌های ترکیبی و سرگرمی دارای مهارت‌های بسیاری هستند.

مجری طرح: حمید مراوندی / کارگردان هنری: رضا مهرانفر / مدیر هنری: محمد مراوندی / سرپرست گروه ایده‌پردازی: افشین صادقی‌زاده / مدیر نور و تصویر: حسین حاتمی / طراح صحنه: پیمان قانع / مدیر تولید: حسین امیری / تدوین: مهیار صادقیان / سرپرست گروه موسیقی صحنه: سینا ذکایی و…

حامد آهنگی مقدم (زادهٔ ۱۷ تیر ۱۳۵۸) کمدین، مجری، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون اهل ایران است. آهنگی فعالیت هنری را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و از سال ۱۳۹۵ با اجرا در برنامه خندوانه به شهرت رسید.

3.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا