فیلم و سریال

سریال خط قرمز از شبکه آی فیلم کی پخش می شود؟

سریال خط قرمز که به قلم علیرضا بذرافشان به نگارش درآمده است، نخستین بار از ۱۳ آذر ۱۳۸۰ تا ۴ تیر ۱۳۸۱ به صورت هفتگی از شبکه سه تلویزیون پخش شد. مجموعه‌ی درام و اجتماعی خط قرمز به کارگردانی قاسم جعفری از شبکه آی فیلم روی آنتن می‌رود. در این مطلب به خلاصه داستان و ساعت پخش سریال خط قرمز می‌پردازیم.

خط قرمز یکی از پربیننده‌ترین سریال های دهه‌ی هشتاد تلویزیون بود که در سال‌های بعد نیز بازبخش شد. اگر از علاقه‌مندان سریال‌های قدیمی هستید، می‌توانید سریال خط قرمز را از روز پنجشنبه (23 شهریور 1402) از شبکه آی فیلم فارسی تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال خط  قرمز ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم. با کارمادیو همراه باشید.

ساعت پخش سریال خط قرمز از شبکه آی فیلم

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال خط قرمز از پنجشنبه ۲۳ شهریور ماه هر شب ساعت 20:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 04:00 بامداد و 12:00 صبح روز بعد که زمان تکرار سریال خط قرمز از شبکه آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

در سریال خط قرمز شهرام حقیقت دوست، سروش گودرزی، پویا امینی، ایمان اشراقی، علیرضا نیک پی، شهرام عبدلی، علی منصوری، علی جاویدفر، مجید مشیری، مهسا کرامتی، زهرا اویسی، ساناز کیهان، حسن اسدی، رضا امامی، اردلان آذربهرام، فریده دریا مج، رضا میرمعنوی، علی جلالی، هما خاکپاش، هوشنگ بنایی، فرزاد مسروری، صدرا سید قاسمی و علی اسیوند نقش‌آفرینی کردند.

خلاصه داستان سریال خط قرمز

«خط قرمز» روایتگر زندگی جوانانی است که برای فرار از مشکلات و تنهایی، خانه‌ و خانواده خود را رها ‌کرده و برای رسیدن به آرزوها و آرمان‌های‌شان راهی سفر می‌شوند؛ سفری که حوادث ناگوار و غیرمنتظره‌ای را برای آنها ‌رقم زده و بازگشت‌شان به سوی خانواده را دشوار می‌کند.

سریال خط قرمز چند قسمت است؟

این سریال در 25 قسمت 40 دقیقه‌ای به کارگردانی قاسم جعفری ساخته شده است.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا