فیلم و سریال

سریال خون سرد + اسامی و تصاویر بازیگران

سریال خون سرد در ژانر پلیسی جنایی به کارگردانی امیرحسین ترابی، داستان فردی است که عاملین پرونده‌های زن آزاری را در دام انداخته و به مجازات می‌رساند. این سریال به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه‌کنندگی بهمن کامیار محصول شبکهٔ اینترنتی فیلم‌نت است که پخش خود را در ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ آغاز کرده‌است. بازیگران این مجموعه شهرام حقیقت‌دوست، لیندا کیانی، امیر آقایی، سارا بهرامی، حسین سحرخیز، سارا رسول‌زاده و جلال فاطمی هستند. با کارمادیو همراه باشید تا با عوامل و بازیگران سریال خود سرد بیشتر آشنا شوید. اگر تاکنون این فیلم را ندیده اید، توضیحات مربوط به بازیگران را مطالعه نکنید زیرا بخش هایی از متن، داستان را لو می دهد.

بازیگران سریال خون سرد

امیر آقایی

امیر آقایی در نقش کسری کیا سریال خون سرد
امیر آقایی در نقش کسری کیا سریال خون سرد
امیر آقایی در نقش کسری کیا سریال خون سرد - کارمادیو
امیر آقایی در نقش کسری کیا سریال خون سرد

امیر آقایی، بازیگر نقش کسری کیا در سریال خون‌سرد است که یک پزشک در مرکز پزشک قانونی می باشد اما شغل دوم او از بین بردن مردانی است که در حق خانمها ظلم کرده اند. او آنها را با روشهای مختلف یافته و با دخالت در کار قانون و به روش خود، به قتل می رساند اما در برخورد با خانمها به ویژه همسر و خواهرش به شدت حساس و مهربان است.

شهرام حقیقت دوست

شهرام حقیقت دوست در نقش سرگرد طلوعی سریال خون سرد
شهرام حقیقت دوست در نقش سرگرد طلوعی سریال خون سرد

شهرام حقیقت دوست، امیرعلی طلوعی در سریال خون‌سرد است که یک سرگرد آگاهی بوده و دوست صمیمی کسری کیا می باشد. او به دنبال یافتن قاتل قتل های زنجیره ای است و در این میان به دوست خود نیز شک کرده و به تعقیب او می پردازد.

سارا بهرامی

سارا بهرامی در نقش رعنا سریال خون سرد

سارا بهرامی، بازیگر نقش رعنا در سریال خون‌سرد است که کارآموز مهرنوش، همسر دکتر کیا در دفتر وکالت او می باشد. او که به راز دکتر کیا پی برده است به دنبال شراکت در قتل ها می باشد اما دکتر کیا هیچ وقت کسی را شریک قرار نداده و افراد مزاحم در هدف خود را از میان بر می دارد.

نیما شعبان نژاد

نیما شعبان نژاد بازیگر نقش سروش موعظی در سریال خونسرد

نیما شعبان نژاد بازیگر نقش سروش موعظی در سریال خون‌سرد است که یک خبرنگار فعال در خارج از مرزهای کشور می باشد که با گروههای خلافکار همکاری کرده و مورد تعقیب سرگرد طلوعی می باشد.

سارا رسول زاده

سارا رسول زاده در نقش سارا کیا سریال خون سرد

سارا رسول زاده در سریال خونسرد، ایفاگر نقش سارا کیا خواهر دکتر کسری کیا است. او مبتلا به یک بیماری روانی است اما همسرش دکتر امید، برای بدتر شدن حال او، داروهای قوی و غیر مربوط را تجویز می کند تا در دادگاه، به راحتی از او جدا شده و مهریه را پرداخت نکند.

بهار قاسمی

بهار قاسمی، بازیگر نقش مهرنوش همسر دکتر کیا در سریال خون‌سرد است. او وکیل بوده و در تمام مراحل زندگی حامی و همراه همسرش است اما در روزهای اخیر با یک مشکل بزرگی در زندگی خود مواجه می شود که از گفتن آن به همسرش امتناع می کند چرا که کسری مانند گذشته نیست و زمان زیادی را برای همسرش صرف نمی کند.

امیررضا دلاوری

امیررضا دلاوری، ایفاگر نقش امیر شاهسواری در سریال خون‌سرد است که یک باند قاچاق دختر به خارج از کشور را اداره می کند.

لیندا کیانی

لیندا کیانی بازیگر نقش لیلا کریمی در سریال خون‌سرد، یکی از قربانیان باند امیر شاهسواری است که به همراه دخترش به ترکیه مهاجرت می کند اما در آنجا با گم کردن فرزندش از کمپ دختران فرار کرده و به ایران باز می گردد.

مرتضی تقی‌زاده

مرتضی تقی‌زاده، بازیگر نقش نویدی در سریال خون‌سرد است که نبوغ زیادی در کامپیوتر داشته و برای جبران خطای گذشته خود، ناچار به همکاری با پلیس می شود.

مرتضی تقی‌زاده یکی دیگر از هنرمندانی است که با نمایش خانگی و سریال حرفه ای به شهرت رسید و برخلاف نقش خود در این سریال، شخصیت آرام و موجه ای را در سریال خون‌سرد ایفا می کند.

نادر فلاح

نادر فلاح مردی به نام فرید در سریال خون‌سرد است که یک بیماری روانی وخیم دارد و مادرش برای بهبود حالش، او را مجبور به ازدواج می کند، اما همسرهای خود را آزار داده و آنها را مجبور به فرار می کند. فرید همسر آخر خود را به اندازه ای کتک می زند که منجر به قتل او می شود.

الهام ایمانی

الهام ایمانی در سریال خون‌سرد نقش دکتر مددی، پزشک مرکز پزشک قانونی را ایفا می کند. او در روال کار بر روی قتل های زنجیره ای به دکتر کیا مشکوک شده و به دنبال یافتن مدرکی علیه او است، غافل از اینکه دکتر کیا متوجه شده و…

به گزارش کارمادیو، الهام ایمانی همسر زنده یاد خشایار الوند است که به همراه او، نویسندگی سریال دیوار به دیوار را بر عهده داشت. او همچنین در سریال خوب بد جلف، رادیو اکتیو و فیلمهای دستهای آلوده و طعم گیلاس نقش آفرینی کرده است.

عوامل سریال خون سرد

بازیگران امیر آقایی، شهرام حقیقت دوست، نیما شعبان‌نژاد، سارا بهرامی، سارا رسول‌زاده، جلال فاطمی، لیندا کیانی
کارگردان امیرحسین ترابی
تهیه کننده بهمن کامیار
ژانر پلیسی، جنایی
نویسندگان علیرضا عطاالله تبریزی، محمدمهدی عزیزمحمدی، احسان ابراهیمی، امین فرشادمهر
محصول فیلم نت
4.4/5 - (5 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا