فیلم و سریال

ساعت دقیق پخش سریال چاردیواری از شبکه آی فیلم [آبان 1402]

سریال کمدی چاردیواری به کارگردانی سیروس مقدم، در حال حاضر از شبکه آی‌فیلم پخش می شود. برای آشنایی با خلاصه داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال چاردیواری از شبکه آی فیلم در آبان ماه 1402 با کارمادیو همراه باشید.

سریال چاردیواری به قلم محسن تنابنده و سعید آقاخانی به نگارش درآمده است. این مجموعه طنز اجتماعی خانوادگی اولین بار در نوروز 1389 از شبکه یک سیما پخش شد و جزو سریال‌های پرطرفدار نوروز شد.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های خانوادگی و کمدی هستید، می‌توانید سریال چاردیواری را از روز سه‌شنبه (9 آبان ماه 1402) از شبکه آی فیلم تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال چاردیواری ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

زمان پخش سریال چاردیواری از شبکه آی فیلم

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال چاردیواری از سه‌شنبه 9 آبان ماه هر شب ساعت 21:00 است. این سریال جایگزین پدر سالار در آی فیلم شده است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 05:00 و 13:00 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال چاردیواری از آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

در سریال چار دیواری بازیگرانی مطرح از جمله امیر جعفری، سعید آقاخانی، بهنوش طباطبایی، آتیلا پسیانی، مریم امیرجلالی، ناهید مسلمی، آزیتا لاچینی، جواد عزتی و محمد فیلی بازی کردند.

خلاصه داستان سریال چاردیواری

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال چاردیواری از شبکه آی فیلم، سراغ قصه‌ی این مجموعه طنز اجتماعی خانوادگی می‌رویم که درباره‌ی زندگی جوانی به نام نادر است که با دختری ثروتمند به نام مریم ازدواج ظاهری کرده است.

در خلاصه داستان سریال چاردیواری آمده است: «جوانی به نام نادر، در گذشته درخواست دختر جوان و متمولی به نام مریم را برای ازدواج ظاهری و رسمی قبول کرده است. دختر که قصد داشته با این ازدواج در خارج از کشور ادامه تحصیل دهد، حالا پس از چند سال از خارج از کشور برگشته و قصد دارد به ازدواج با نادر خاتمه بدهد. به همین خاطر، با همکاری نادر طوری در برابر پدرش صحنه‌سازی می‌کند که گویی او و نادر پس از چند سال زندگی مشترک، با هم اختلاف دارند. از سوی دیگر نادر در رابطه با خانواده پدری‌اش هم دچار مسائلی است که وضعیت او را پیچیده‌تر می‌کند.»

سریال چار دیواری چند قسمتی است؟

این سریال در 15 قسمت 50 دقیقه‌ای به کارگردانی سیروس مقدم ساخته شده است.

4.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا