فیلم و سریال

سریال عقرب عاشق، همه چیز درباره بازیگران، داستان فیلم و زمان پخش

سریال عقرب عاشق جدیدترین اثر فانتزی درام نماوا به کارگردانی حسین سهیلی زاده است. قسمت اول این سریال نمایش خانگی از روز دوشنبه 12 تیر 1402 پخش شد. سریال عقرب عاشق هر هفته روزهای دوشنبه ساعت 20:00 به طور اختصاصی و انحصاری از پلتفرم خانگی نماوا پخش می‌شود.

در ادامه مقاله همراه کارمادیو باشید تا در مورد موضوع فیلم و بازیگران آن مطالب بیشتری با شما در میان بگذاریم.

درباره فیلم عقرب عاشق

فیلم عقرب عاشق تازه‌ترین اثر حسین سهیلی زاده در ژانر درام، علمی – تخیلی است. وی در کار جدید خود، از برخی بازیگران که در کارهای قبلی با وی همکاری داشتند، نیز دعوت به همکاری نموده است. محمدرضا فروتن در سریال مانکن و آرمان درویش در ملکه گدایان، دو بازیگری هستند که همکاری مجدد با این کارگردان موفق و تخیلی دارند.

داستان سریال عقرب عاشق

رضا محقق تهیه‌کننده سریال عقرب عاشق است. فیلم در 20 قسمت 50 دقیقه‌ای و یک‌فصل تولید و پخش می‌شود. سناریوی آن به نویسندگی حامد افضلی و امین محمودی به رشته تحریر درآمده است.

داستان سریال عقرب عاشق

داستان فیلم اقتباسی از “رمان عقرب و پروانه” و لوکیشن آن در تهران است. بهداد پسری جوان است که می‌میرد. دوستان و خانواده بهداد، او را در سردخانه می‌گذارند. در این حال دیگر همه چیز برای او و اطرافیانش تمام می‌شود. اما در ادامه فیلم مشاهده می­کنیم بهداد بعد از مدتی سرحال و سرزنده در خیابان‌های تهران به دنبال خون می‌گردد، خونی برای عقرب…

معرفی بازیگران عقرب عاشق

در این بخش به معرفی بازیگران سریال عقرب عاشق می‌پردازیم:

محمدرضا فروتن

محمدرضا فروتن در سریال عقرب عاشق - کارمادیو

محمدرضا فروتن بازیگر، خواننده و صداپیشه، متولد 7 دی‌ماه 1347 در تهران، دارای دکترای روان‌شناسی بالینی از دانشگاه آزاد است. وی اولین‌بار در سال 1371 جلوی دوربین رفت و با سریال مرسدس در سال 1379 به شهرت رسید.

آرمان درویش

آرمان درویش در سریال عقرب عاشق

آرمان درویش بازیگر سینما و تلویزیون متولد 29 مرداد 1366 در لرستان است. وی دانشجوی لیسانس رشته کارگردانی در دانشگاه سوره است. درویش در فیلم “کمدی انسانی” بازی درخشانی از خود به نمایش گذاشت که موردتوجه خیلی‌ها قرار گرفت.

بهاره افشاری بازیگر سریال عقرب عاشق

بهاره افشاری بازیگر و کارگردان، متولد 14 تیرماه 1363 در شاهرود است. بهاره افشاری دارای لیسانس نقاشی و دیپلمه بازیگری است. وی در سال 1384 با بازی در سریال مناسبتی ماه مبارک رمضان، با نام “او یک فرشته بود” به شهرت رسید.

حسین پاکدل

حسین پاکدل در سریال عقرب عاشق

حسین پاکدل نویسنده، نمایشنامه‌نویس، مجری تلویزیون، تهیه‌کننده و بازیگر است. وی متولد 1338 و همسر عاطفه رضوی است. حسین پاکدل کار هنری خود را با تئاتر شروع کرد و در سال 1396 با بازی در سریال “ازیادرفته‌ها” شناخته شد.

عاطفه رضوی

عاطفه رضوی بازیگر و چهره‌پرداز، متولد 15 اسفند 1347 در تهران، بازیگری را با تئاتر شروع کرد و چهره‌پردازی را در کلاس‌های استاد عبدالله اسکندری گذرانده است.

سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی بازیگر سریال عقرب عاشق

سیاوش خیرابی متولد 29 آذر 1363 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون، فوق‌دیپلم نرم‌افزار کامپیوتر از دانشگاه آزاد است. وی با بازی در سریال “مهر مادری” به­خوبی توانست توجه همگان را به خود جلب کند.

متین ستوده در سریال عقرب عاشق

متین ستوده در عقرب عاشق

متین ستوده بازیگر سینما و تلویزیون، متولد 22 اردیبهشت 1364 در تهران و دانشجوی انصرافی رشته مدیریت بازرگانی است. وی با بازی در سریال طنز لیسانسه‌ها به شهرت رسید.

آتنه فقیه نصیری

آتنه فقیه نصیری متولد 23 آبان 1347 در خوزستان، بازیگر و فارغ‌التحصیل رشته زبان اسپانیایی از دانشگاه آزاد است. وی با سریال “خاله سارا” در سال 1371 شناخته شد. آتنه فقیه نصیری همسر سابق فریبرز عرب‌نیا است.

شقایق فراهانی

شقایق فراهانی شقایق فراهانی 2 مرداد 1351 در خانواده‌ای هنرمند در تهران به دنیا آمد. بازیگر معروف سینما و تلویزیون، فارغ‌التحصیل لیسانس نقاشی از دانشگاه آزاد است. وی با بازی در فیلم “چتری برای دو نفر” به موفقیت بزرگی در بازیگری رسید.

ساقی حاجی‌پور

ساقی حاجی‌پور در سریال عقرب عاشق

ساقی حاجی‌پور متولد 26 مهره 1374 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون که با بازی در سریال “هم گناه” به شهرت رسید. ساقی حاجی­پور بازیگری را با تئاتر شروع کرد.

سمیرا حسینی

به گزارش کارمادیو، سمیرا حسینی بازیگر، کارگردان و فیلمنامه‌نویس متولد 1363 در تهران، فارغ‌التحصیل ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد است. وی با بازی در سریال “آسمان همیشه ابری نیست” به شهرت رسید.

مهران رنجبر

مهران رنجبر نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر و بازیگر، متولد 15 خرداد 1361 در خرم‌آباد و فارغ‌التحصیل رشته ادبیات دراماتیک است. مهران رجبی با بازی در سریال “آوای باران” به شهرت رسید.

رضا فیاضی

رضا فیاضی بازیگر و کارگردان، متولد 15 تیر 1332 در اهواز و فارغ‌التحصیل دانشکده هنرهای زیبای تهران است. وی در سال 1369 با بازی در سریال “آرایشگاه زیبا” شناخته شد.

رویا جاوید نیا

رویا جاوید نیا در سریال عقرب عاشق

رویا جاوید نیا متولد 10 مرداد 1344 و فارغ‌التحصیل هنرهای تجسمی در رشته سفالگری است. وی در سال 1396 با بازی در سریال “سایه‌بان” به شهرت رسید.

هدایت‌الله سجادی، شیدا یوسفی، رضا بهبودی، علی صلاحی، سارا والیانی، بهشاد چنگیزی و خاطره جهانگیری دیگر بازیگران سریال عقرب عاشق هستند.

4.5/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا