سبک زندگی

لیست کارهای قبل عروسی ، ۱۰ کار مهم برای یک ماه قبل از عروسی

اگر قرار است در یک ماه آینده به خانه بخت بروید احتمالا اکنون مجبور هستید کارهای زیادی انجام دهید؛ از لیست تهیه مهمان‌ها گرفته تا تهیه غذا و لباس همه و همه ممکن است استرس زیادی به شما وارد کند. ما در کارمادیو برای شما ۱۰ تا از لیست های مهم را قبل از عروسی برای شما آماده کرده ایم تا با آماده کردن آنها، کمی از استرس قبل از عروسی را کاهش دهید.  درست است که برگزار شدن بی‌عیب و نقص مراسم بسیار مهم است اما داشتن چهره‌ای جذاب و زیبا در شب عروسی آرزوی بسیاری از دختر خانم‌هاست. قدم به قدم همراه ما باشید و با خواندن این مطلب برنامه‌ریزی دقیقی از انتخاب آرایشگاه گرفته تا استفاده از ماسک‌ها را برای شما بگوییم.

۱. خریدهای قبل از عروسی

خریدهای قبل از عروسی مانند خرید لوازم آرایش، حوله، لباس، سرویس طلا و… را به اتمام برسانید، با پایان یافتن این خریدها باری از دوش شما برداشته خواهد شد.

خریدهای قبل از ازدواج و عروسی

۲. رزرو لباس عروس

از یک ماه قبل لباس عروستان را رزرو کنید و از یک هفته قبل از عروسی، لباس را پرو کنید تا قبل از روز عروسی اگر لباس برایتان تنگ یا گشاد بود، بتوانید آن را برایتان اندازه کنند.چیزی وحشتناک تر از این نیست که در روز عروسی زیپ لباس عروس شما بالا نرود!

۳. انتخاب مدل آرایش و مو

آرایشگر مورد نظر خود را انتخاب کرده و کارهای او را از نزدیک ببینید، مدل مو، سبک آرایش و تاج مورد علاقه خود را انتخاب نمایید و چند نمونه عکس داشته باشید تا به آرایشگر خود نشان دهید.

۴. انتخاب آهنگ

آهنگ هایی که مدنظرتان است که در مراسم عروسیتان پخش شود را انتخاب کنید و به تمرین با این آهنگ ها بپردازید، هفته آخر زمان مناسبی برای انتخاب آهنگ نیست.

۵. پخش کارت های عروسی

شروع به پخش نمودن کارت های عروسی کنید تا زمان کافی داشته باشید و بتوانید مهمان هایی که قادر به شرکت در مراسم عروسی نیستند را با مهمانان دیگر جایگزین کنید. از اقوام و آشنایان خواهش کنید خبر حضور داشتن خود را اعلام کنند.

۶. تقویت سیستم ایمنی

سیستم ایمنی بدنتان را تقویت نمایید، ویتامین های لازم بدن را تامین کنید، دمنوش های آرامش بخش بنوشید و از انجام تفریحات پر ریسک مانند اسکی و اسکیت بپرهیزید.

۷. رسیدگی به پوست و زیبایی

به سلامت پوست و زیبایی خود اهمیت دهید، آب و میوه و سبزی زیاد استفاده نمایید، از کرم های آب رسان استفاده نمایید، از همان ماسک ها و محصولات پوستی که امتحان کرده و موثر بوده اند، استفاده نمایید و به هیچ وجه سراغ استفاده از محصولات پوستی جدید نروید.

سفارش کیک عروسی - کارمادیو

۸. سفارش کیک عروسی

یک ماه مانده به عروسی زمان کافی وجود دارد که بتوانید متناسب با سلیقه خود و تم جشن عروسی طرح کیک تان را انتخاب کنید.

۹. مشورت با آتلیه و رزرو آتلیه برای فیلمبرداری و عکاسی

برای خرید و انتخاب تور عروس، به مدل لباس عروس دقت نمایید که تور شما با آن هماهنگی و هارمونی بر اساس جنس پارچه‌ داشته باشد، همچنین با آتلیه عکاسی خود مشورت کنید که تور بلند تهیه کنید یا کوتاه زیرا عکاسان در این زمینه تجربه خوبی دارند.

مشورت با آتلیه و رزرو آتلیه برای فیلمبرداری و عکاسی

۱۰. مراجعه به دندانپزشک

یک‌ماه قبل از عروسی، رسیدگی به ظاهر دندان بسیار توصیه می‌شود پس به دندان‌پزشک مراجعه کنید تا هم سلامت دندان‌هایتان بررسی شود و هم جرم‌گیری و سفید کردن دندان‌ها را انجام دهیدتا لبخند زیباتری در شب عروسی داشته باشید.

نکات مهم قبل از عروسی

  • از تغییر رنگ موی خود قبل از عروسی بپرهیزید.
  • یک ماه قبل از عروسی، پیرایش مختصری به اندازه‌ی چند سانت، برای قیچی زدن به انتهای آسیب دیده مو داشته باشید. اما بعد از آن از قیچی زدن به موها بپرهیزید!
  • برنامه ورزشی قبلی و نرمال خود را حفظ کنید و برنامه جدید ورزشی ایجاد نکنید.
  • از حمام آفتاب و آفتاب گرفتن دوری کنید.
  • اگر آرایشگرتان حرفه ای است، به او اعتماد کنید.
  • قبل از عروسی شما باید وعده‌های غذایی مناسب و نرمالی داشته و هیچ وعده غذایی را حذف نکنید.
  • لایه‌برداری و پاکسازی پوست، قبل از جشن عروسی کاملاً ممنوع است.
  • خواب کافی داشته باشید تا برای روز عروسی شاداب‌تر و آرام‌تر باشید.
  • مصرف کافئین خود را افزایش ندهید، کافئین آب بدن را جذب نموده و باعث تیرگی زیر چشم می‌شود.
4.5/5 - (6 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا