خواندنی

برای خواندن رشته هنر و موسیقی به کجا مهاجرت کنیم؟

آیا دوست دارید در نیویورک و دانشگاهی درس بخوانید که مایلز دیویس یکی از نوابغ موسیقی جز را تربیت کرده است؟ در مورد مهاجرت تحصیلی به اتریش چه؟ آیا دلتان می‌خواهد در مهد موسیقی کلاسیک جهان و محل زندگی بزرگانی مثل بتهوون و موتزارت درس بخوانید؟

آن‌هایی که به رشته‌های هنر و موسیقی علاقه دارند یا می‌خواهند در این رشته‌ها در مقاطع تکمیلی درس بخوانند، به‌خوبی با شهرت و اعتبار دانشگاه‌های هنر و موسیقی آمریکا و اتریش آشنایی دارند؛ اما بهترین مقاصد برای تحصیل رشته موسیقی و هنر تنها به این 2 کشور محدود نمی‌شود. از طرف دیگر، امکان دارد شرایط هر کسی برای گرفتن پذیرش و ویزای تحصیلی آمریکا و اتریش مناسب نباشد.

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین کشورها برای تحصیل موسیقی و هنر بپردازیم. همچنین شما را با مؤسسه اپلایرز آشنا می‌کنیم که با مشاوره مهاجرت تحصیلی حرفه‌ای آن می‌توانید بهترین مقصد را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید.

چرا مشاوره مهاجرت تحصیلی اپلایرز شما را به موفقیت می‌رساند؟

موفقیت در گرفتن پذیرش تحصیلی از بهترین دانشگاه‌های هنر و موسیقی خارجی به شرایط، سوابق و پس‌زمینه تحصیلی شما بستگی دارد. اگر دانشگاه و کشور موردنظر خود را بدون در نظر گرفتن این شرایط انتخاب کنید، احتمال ریجکتی شما بالا می‌رود.

مشاوره مهاجرت تحصیلی با مشاوران اپلایرز در درجه اول بهترین مقصد ممکن را با توجه به شرایط و سوابق تحصیلی شما برایتان انتخاب می‌کنند و از این طریق شانس گرفتن ویزا و پذیرش تحصیلی شما را به حداکثر می‌رسانند.

در درجه دوم هم مشاور مهاجرت تحصیلی اپلایرز در تمامی مراحل اپلای، همراه شما است و با دانستن ریزه‌کاری‌های هر مرحله، به شما کمک می‌کند که از اشتباهات رایج در فرایند گرفتن پذیرش و ویزا دوری کنید و ریجکت نشوید.

از طرفی شما با‌ استفاده از مشاوره رایگان مهاجرت تحصیلی https://applyers.ir/consultant به‌سادگی می‌توانید اطلاعات کافی در مورد شرایط و نیازمندی‌های خود پیدا کنید.

برای خواندن رشته هنر و موسیقی به کجا مهاجرت کنیم؟

بهترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی در رشته موسیقی و هنر

در این بخش، بهترین مقاصد برای مهاجرت تحصیلی در رشته موسیقی و هنر را معرفی می‌کنیم که مشاوران اپلایرز یکی از آن‌ها را با توجه به شرایط شما برایتان انتخاب می‌کنند. البته تعداد کشورهای ایده‌آل برای تحصیل موسیقی و هنر بیشتر از چیزی است که در فهرست زیر می‌بینید.

اتریش

موسیقی کلاسیک منشأ و الهام‌بخش بسیاری از سبک‌های موسیقی مدرن است و کشور اتریش محل رشد و نمو این سبک محسوب می‌شود.

بسیاری از بزرگان موسیقی کلاسیک در این کشور زندگی کرده‌اند و بهترین آثار خود را در وین و سایر شهرهای دوستدار موسیقی این کشور ساخته‌اند. دانشگاه هنر و موسیقی وین، از معتبرترین دانشگاه‌های جهان در این رشته است.

آمریکا

آمریکا مهد انواع و اقسام سبک‌های مدرن موسیقی مثل پاپ، راک، جز و بلوز است و بسیاری از بزرگان این سبک‌ها در دانشگاه‌های هنر و موسیقی آمریکا تحصیل کرده‌اند.

مدرسه جولیارد یکی از مشهورترین و معتبرترین دانشگاه‌های هنر جهان است که علاوه بر بزرگان موسیقی جز، کلاسیک و … تعدادی از بهترین بازیگران جهان را نیز تربیت کرده است.

آلمان

آلمان هم از نظر اعتبار دانشگاه‌های موسیقی و هنر و تربیت بزرگان این عرصه، دست‌کمی از آمریکا و اتریش ندارد. بزرگ‌ترین مزیت مهاجرت تحصیلی به این کشور، تحصیل رایگان به زبان آلمانی در مقطع کارشناسی و شهریه کم برای تحصیل به زبان انگلیسی در این مقطع است. همچنین تحصیل به انگلیسی در مقاطع ارشد و دکترا هم شهریه ندارد.

دانشگاه هنر برلین یکی از معتبرترین دانشگاه‌های هنر جهان است که برای تحصیل رایگان در آن باید به زبان آلمانی مسلط باشید.

انگلیس

انگلستان سال‌ها است که شروع به پذیرش تنوع فرهنگی و قومیتی کرده و از این نظر یکی از بهترین مقاصد مهاجرت تحصیلی محسوب می‌شود. از طرف دیگر تعداد زیادی از دانشگاه‌های این کشور و از جمله دانشگاه‌های هنر آن رتبه بالایی در سطح جهانی دارند.

آکادمی سلطنتی موسیقی بریتانیا بهترین دانشگاه موسیقی این کشور است که در تمامی مقاطع تحصیلی دانشجو می‌پذیرد.

برای خواندن رشته هنر و موسیقی به کجا مهاجرت کنیم؟

ژاپن

ژاپنی‌ها با وجود پایبندی به فرهنگ و به‌خصوص موسیقی خود، پذیرش بالایی در قبال سبک‌های مدرن موسیقی دارند و تعدادی از بهترین زیرشاخه‌های سبک‌های راک، پاپ و … در این کشور متولد شده است. کالج موسیقی توکیو مشهورترین دانشگاه موسیقی این کشور است و ارکسترسمفونیک آن شهرتی جهانی دارد.

چگونه با اپلایرز مهاجرت کنیم؟

برای استفاده از خدمات مهاجرت تحصیلی اپلایرز(www.applyers.ir) ، می‌توانید از مشاوره رایگان 30 دقیقه‌ای این مؤسسه شروع کنید. در این جلسه، اپلایرز بهترین مقصد را با توجه به شرایط شما برایتان انتخاب می‌کند.

برای ارتباط با موسسه مهاجرت تحصیلی اپلایرز کلیک کنید.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا