سفر و گردشگری

بهترین هتل‌های تهران / لوکس، ۵ ستاره و اقتصادی

افراد بسیاری روزانه از شهرستان‌ های مختلف و با اهداف مختلف به تهران سفر می‌ کنند و یکی از نیازهای این افراد هتل برای استراحت است. بنابراین ما در این مقاله از کارمادیو تصمیم داریم تا به معرفی هتل‌ های لوکس و نزدیک به جاذبه‌ های گردشگری این شهر تا هتل‌ های اقتصادی برای کسانی که به دلایل دیگر به پایتخت سفر می‌ کنند را به شما معرفی کنیم.

معرفی بهترین هتل‌های تهران

در پایتخت کشورمان تهران هتل‌ های مختلفی برای اقامت ساخته شده است که در زیر به معرفی برخی از آنها می‌ پردازیم.

هتل ۴ ستاره رمیس تهران

هتل ۴ ستاره رمیس تهران

هتل ۴ ستاره رمیس یا همان ایبیس یا اکسیس سابق یکی از نخستین هتل‌ های فرودگاهی بین المللی در تهران است که در سال‌ های گذشته به خاطر ارائه خدمات استاندارد و نیز نزدیکی به ترمینال اصلی فرودگاه امام خمینی معروف شده است.

هتل ۴ ستاره رمیس تهران دارای ۲۰۰ اتاق مجزا است و امکانات متنوعی از جمله اینترنت وای فای تلویزیون رستوران پارکینگ لاوی خودپرداز بانک صرافی صندوق امانت کافی شاپ و…رابع مشتریان خود ارائه می‌ دهد.

هتل ویستریا تهران

هتل ویستریا تهران

این هتل ۵ ستاره یکی از هتل‌ های نوساز و بسیار لوکس است که در سال ۱۳۹۸ در خیابان دربند با کمک مهندسان کانادایی تاسیس شده است و دارای اتاق‌ های استاندارد، دبل، اتاق کانکت، اتاق  کینگ، سوئیت ویستریا و سوئیت پرزیدنت است.

از جمله امکانات هتل ۵ ستاره ویستریا می توان به سالن همایش، رستوران، کافی شاپ، تالار عروسی، مجموعه ورزشی آبی، استخر سونا بخار، سالن بدنسازی، جکوزی در اتاق صندوق و پارکینگ با ظرفیت ۱۰۰ خودرو اشاره کرد. از دیگر مزیت‌ های هتل ویستریا و اقامت در آن نزدیکی به متروی تهران و دسترسی آسان به تاکسیرانی و بی آر تی برای رفت و برگشت است.

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی تهران

این هتل در تلاقی بزرگراه چمران و یادگار امام و همچنین در محله اوین قرار دارد و امکان دسترسی به اکثر نقاط شهر را برای مسافران خود مهیا می‌ کند و دارای ۴۵۰ اتاق و ۵۰ سوئیت می باشد.

از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران و کافی شاپ، گالری طلا، خشکشویی، تاکسی سرویس، پارکینگ، انواع سالن برای برگزاری نشست‌ ها و سمینارها و امکانات ورزشی و تفریحی اشاره کرد.

هتل لاله تهران

هتل لاله یکی از باسابقه‌ ترین هتل‌ های تهران است و دارای بیش از ۵۰۰ سال سابقه درخشان یکی از هتل‌ های مجلل در خیابان کشاورز به شمار می‌ رود‌ و دارای شعبه‌ های متعددی در سراسر کشور می باشد.

هتل لاله تهران در ۱۳ طبقه بازسازی شده و مطابق با استانداردهای هتل ۵ ستاره در حال فعالیت است و دارای امکانات مختلفی از جمله رستوران، کافه، باشگاه ورزشی، استخر، سالن کنفرانس و پارکینگ است و با وجود این امکانات اقامتی به یاد ماندنی برای شما را رقم می‌ زند.

هتل هما

هتل هما از دیگر هتل‌ های ۵ ستاره تهران است که نام آن از شرکت هواپیمایی هما گرفته شده است و بر اساس استانداردهای بین المللی ساخته شده و دارای بیش از ۱۱۷ واحد اقامتی است.

هتل هما در خیابان ونک قرار دارد و به خاطر دسترسی آسان به خیابان ولیعصر و مراکز خرید کافه‌ ها و رستوران‌ ها طرفداران بسیاری دارد.

هتل اسپیناس خلیج فارس

هتل اسپیناس خلیج فارس

این هتل یکی از هتل‌ های نوساز و لوکس است که در میان خیابان‌ های قدیمی شهر و در بلوار کشاورز ساخته شده است و دارای امکاناتی مانند پارکینگ سرپوشیده، اینترنت رایگان و نامحدود، خدمات خانه‌داری، صندوق امانات، استخر، سونا  و لباسشویی است.

هتل پرشین پلازا

این هتل نوساز که کار خود را از سال ۱۳۹۷ شروع کرده است در منطقه اداری عباس آباد قرار دارد و دارای ۹۸ اتاق و سوئیت در ۱۶ طبقه است و به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو و تاکسی و اتوبوس بسیاری از مسافران آن را به عنوان اقامتگاه انتخاب می‌ کنند.

هتل پرشین پلازا دارای امکاناتی نظیر پارکینگ سرپوشیده خدمات خانه‌داری، اتاق چمدان، پله اضطراری، خودپرداز و اینترنت رایگان، باشگاه ورزشی،استخر، جکوزی، رستوران، سالن کنفرانس می‌ باشد و آدرس خیابان سهروردی شمالی خیابان، زینالی شرقی است.

هتل پارسیان اوین

این هتل که در بزرگراه چمران قرار گرفته است یکی از هتل‌ های ۴ ستاره پارسیان اوین است که ۱۵۰ اتاق و سوئیت لوکس دارد و دارای امکانات مختلفی مانند اینترنت در اتاق و لابی، روم سرویس، فضای سبز، صندوق امکانات در اتاق، اتاق چمدان و سیستم تهویه مطبوع است

هتل آپارتمانی نیلو

این هتل در سال ۱۳۸۸ راه اندازی شد و نیز در سال ۱۳۹۷ بازسازی شده است به عنوان یکی از هتل‌های ۴ ستاره برای سفرهای کاری و تفریحی گزینه مناسبی است.

این هتل دارای امکاناتی مانند اینترنت رایگان و نامحدود، در لابی،پارکینگ سرپوشیده اتاق چمدان لباسشویی خدمات خانه داری اسپای رایگان سالن کنفرانس رستوران می‌ باشد.

آدرس:  دقیق این هتل در خیابان ولیعصر خیابان هفتم خیابان نیروی شمالی پلاک ۳ است.

هتل آپارتمان تاج محل

اگر به دنبال یک هتل دوست در تهران هستید هتل تاج محل گزینه عالی است و دارای دسترسی آسان به میدان ونک و بزرگراه کردستان است. از جمله امکانات این هتل می‌ توان به پارکینگ روباز، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، خدمات خانه داری، اتاق چمدان، کافه، استخر، جکوزی،سونا و بدنسازی رایگان اشاره کرد.

آدرس: در میدان ونک خیابان ملاصدرا خیابان شیخ بهایی جنوبی

هتل رامتین

هتل رامتین در یکی از طولانی‌ ترین خیابان‌ های پایتخت یعنی ولیعصر ساخته شده است یک هتل ۴ ستاره می‌ باشد که دسترسی خوبی به تاکسی و ایستگاه اتوبوس دارد. درباره این هتل کاربران نظرات مثبتی دادند و از تمیزی اتاق‌ ها برخورد خوب کارکنان و خدمات خوب و دسترسی راحت تعریف می‌ کنند.

از امکانات هتل رامتین تهران می‌ توان به پارکینگ سرپوشیده، سونا، اتاق چمدان، کافی نت و تاکسی سرویس اینترنت رایگان و نامحدود در لابی و لباسشویی اشاره کرد.

آدرس: خیابان ولیعصر ۵۰۰ متری جنوب پارک ساعی

هتل کارون

این هتل یکی از هتل‌ های سه ستاره است که در نزدیکی میدان ولیعصر قرار دارد و دسترسی خیلی خوبی به مترو تاکسی و ایستگاه اتوبوس دارا است و دارای امکانات مختلفی مانند صندوق امکانات، سرویس سرمایش و گرمایش، آسانسور، لباسشویی، اتاق چمدان، رستوران، فضای سبز و سرویس رفت و برگشت به فرودگاه و روم سرویس ۲۴ ساعت است.

هتل‌ های اقتصادی تهران

از جمله هتل‌ های اقتصادی تهران می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد.

هتل ساینا

هتل ساینا

این هتل سه ستاره سال ۱۳۸۹ افتتاح شد و دارای ۵ طبقه و ۳۰ اتاق و سوئیت می‌ باشد و کاربران به رفتار دوستانه کارکنان آن تمیزی اتاق و کالای خواب و اقامت راحت در این رستوران اشاره می‌ کنند و از امکانات آن می‌ توان به اینترنت نامحدود و رایگان در لابی، خدمات خانه داری، لباسشویی، کافی نت و اتاق چمدان اشاره کرد.

آدرس: یوسف آباد خیابان فتحی شقاقی.

هتل گلستان

از دیگر هتل‌ های اقتصادی تهران هتل یک ستاره گلستان است که در چند قدمی ایستگاه مترو حسن آباد قرار گرفته است و به تاکسی و ایستگاه اتوبوس، میدان تاریخی حسن آباد، بازار بزرگ تهران و کاخ گلستان دسترسی دارد.

از جمله امکانات هتل گلستان می‌ توان به لباسشویی اینترنت نامحدود و رایگان در لابی خدمات خانه داری، اتاق چمدان، روم سرویس و کافه رستوران اشاره کرد.

آدرس: خیابان حافظ نرسیده به حسن آباد

هتل نادری

هتل نادری

این هتل قدیمی از ۱۳۰۶ کار خود را شروع کرده است و دارای دو طبقه و ۲۴ اتاق می‌باشد و به عنوان یکی از هتل‌های یک ستاره به موزه‌های آبگینه و مقدم کاخ گلستان و باغ نگارستان دسترسی دارد.

این هتل همچنین به تاکسی و مترو سعدی و ایستگاه اتوبوس و نیز وشگاه‌ های صوتی و تصویری خیابان جمهوری نزدیک است از امکانات آن می‌ توان به کپسول آتش نشانی،یخچال در اتاق اشاره کرد.

آدرس: خیابان جمهوری بین خیابان تیر و چهارراه استانبول

هتل ونک

هتل ونک یکی از هتل‌ های یک ستاره است که همانطور که از نام آن مشخصه از نزدیک میدان ونک قرار دارد و در سال ۱۳۷۲ کار خود را شروع کرده است اما در سال ۱۳۹۷ با تجهیزات نور بازسازی شده است.

این هتل دارای امکانات مختلفی نظیر اینترنت پارکینگ آسانسور لباسشویی اتاق چمدان و تاکسی سرویس و صندوق امانات است و برخورد خوب کارکنان و کیفیت خدمات آنها و تمیزی اتاق‌ ها اولین موردی است که رضایت مسافران را به خود جلب کرده است.

آدرس: میدان ونک خیابان برزیل شرقی

هتل مارلیک

هتل مارلیک

هتل مارلیک در سال ۱۳۴۲ راه اندازی شد و در سال ۱۳۹۲ بازسازی شده است و به میدان ۷ تیر نزدیک بوده و برای سفرهای کاری و تفریحی گزینه مناسبی است.

هتل مارلیک دارای امکاناتی مانند لباسشویی تاکسی سرویس و صندوق امانات است. همچنین این هتل مجهز به استخر و حمام سنتی غیر رایگان، سونا، کافی شاپ، چایخانه سنتی، سفره خانه و رستوران می‌ باشد.

آدرس: خیابان مفتح نبش چهارراه سمیه

بهترین هتل‌ های تهران برای عروسی

در تهران بیشتر عروسی‌ ها در تالارها و هتل‌ها برقرار می‌ شود و هتل استقلال یکی از هتل‌ هایی است که چندین تالار و رستوران اختصاصی دارد برای برگزاری جشن‌ های عروسی یک گزینه مناسب است. علاوه بر هتل استقلال هتل دیگری که برای برگزاری مراسم عروسی در تهران مناسب است هتل آزادی است.

جمع‌بندی

در این مقاله به معرفی معروف‌ترین هتل‌های تهران هتل‌ های نوساز و لاکچری تا هتل‌ های اقتصادی و قدیمی پرداختیم شما همچنین می‌ توانید در مقاله 8 مورد از بهترین هتل های کیش را مطالعه کنید تا اگر قصد سفر به کیش را دارید، بهترین انتخاب را داشته باشید.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا