فیلم و سریال

دانلود قسمت دوازدهم شب های مافیا: زودیاک (قسمت 12 – آخر) با کیفیت بالا

دانلود قسمت دوازدهم شب های مافیا: زودیاک (قسمت 12 – پایانی) با کیفیت بالا از سایت کارمادیو به صورت قانونی می باشد و شما می توانید این سریال را خریداری و دانلود نمایید. «شب های مافیا»، گیم شوی جذابی است که در آن یک قاتل سریالی به نام «زودیاک»، شهروندان و مافیای سیسیل را هدف قرار می دهد. در این برنامه محمد بحرانی نقش گرداننده بازی را بر عهده دارد.

دانلود قسمت 12 شب های مافیا: زودیاک

دانلود قسمت آخر زودیاک با کیفیت 480

دانلود با کیفیت 720

دانلود با کیفیت 1080

دانلود با کیفیت بالاتر

 

 

درباره شوی شب های مافیا: زودیاک

سریال شب های مافیا: زودیاک به کارگردانی محمدرضا رضائیان در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر گیم شو و خانوادگی می‌باشد. شب های مافیا زودیاک شب های مافیا زودیاک محصول کشور ایران و در ژانر شوی بازی می‌باشد و به کارگردانی سعید ابوطالب در سال 1402 ساخته شده است. در شب های مافیا زودیاک بازیگرانی چون فرزاد فرزین، حسین مهری، Mahya Dehghani، ملیکا شریفی نیا، محمد بحرانی، شهرام قائدی، شیدا یوسفی، سیاوش خیرابی، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

 

نقش‌های بازی شب های مافیا: زودیاک

گاد (روایتگر): به عهده داشتن نظارت بر بازی است و هدایت‌کننده اصلی است. وظیفه‌ی گاد، اطلاع از هویت نقش‌ها و روند بازی را بر عهده دارد. او همچنین مسئول روایت داستان‌های جذاب و پرمحتوا از طیف گسترده‌ای از رویدادها در طول بازی می‌باشد.

مافیا (3 نفر): 3 نفر از بازیکنان را به عنوان مافیا انتخاب می‌کنید. مافیا‌ها شب‌ها با هم همکاری می‌کنند و هدفشان نابودی شهروندان است. آن‌ها به صورت مخفیانه تصمیم‌گیری کرده و شب‌ها یک نفر را به عنوان قربانی انتخاب می‌کنند.

کارآگاه (1 نفر): همچنان نقش کارآگاه باقی است. او در طول بازی می‌تواند با تحلیل‌های خود نقش مافیا را شناسایی کند. برای کارآگاه، اطلاع از هویت یک نفر در شب بسیار مهم است.

دکتر (1 نفر): همچنان یک دکتر در بازی وجود دارد. دکتر می‌تواند هر شب یک نفر را انتخاب کند تا نجات دهد و از مرگ او جلوگیری کند.

شهروندان (5 نفر): تعداد شهروندان به 5 نفر کاهش پیدا کرده است. این شهروندان هدفشان کشف مافیا‌ها و نجات شهر از تهدید آن‌هاست.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا