فیلم و سریال

سریال پدر گواردیولا / تصاویر و معرفی بازیگران + زمان پخش و خلاصه داستان

سریال پدر گواردیولا سریالی ایرانی است که در سال ۱۴۰۲ و اواسط مرداد ماه در پلتفرم تماشاخونه منتشر شد و هم اکنون در حال پخش است. در این فیلم بازیگران معروف و محبوبی از جمله حمید فرخ نژاد و مهران مدیری نقش آفرینی می‌ کنند. اگر می‌ خواهید به طور کامل با این فیلم و بازیگران آن آشنا شوید، در این مطلب از کارمادیو ما را همراهی کنید تا به معرفی این سریال پرداخته و زمان پخش، خلاصه داستان و بازیگران آن را به شما معرفی کنیم.

معرفی سریال پدر گواردیولا

این فیلم اثری از سعید نعمت الله است که در ژانر رام، اجتماعی و خانوادگی توسط این کارگردان با تجربه،  در سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱ ساخته شده است. این کارگردان همچنین فیلم‌ ها و سریال‌ های مختلف دیگری از جمله برادر جان، عقیق، پشت بام تهران و زیر پای مادر را کارگردانی کرده است. گفتنی است که سعید نعمت الله، فیلمنامه این سریال را نیز نوشته است. از عوامل سازنده دیگر این سریال سعید براتی مدیر فیلمبرداری، مصطفی سلطانی مدیر تولید، میثم کیام مرثی مدیر صدابرداری می‌ را توان نام برد.

نکته جالب در مورد این سریال  این است که یکی از جنجالی‌ ترین سریال‌ های سال های اخیر است؛ زیرا گفته می‌ شود ۵۰ میلیارد تومان هزینه ساخت آن شده است و نیز بازیگران معروف و ممنوع التصویر در آن نقش آفرینی می‌ کنند. از جمله بازیگران معروف این سریال می‌ توان به حمید فرخ نژاد، ستاره اسکندری، مرجانه گلچین و مهران مدیری اشاره کرد.

سریال پدر گواردیولا / تصاویر و معرفی بازیگران + زمان پخش و خلاصه داستان

زمان پخش و تعداد قسمت‌ های سریال پدر گواردیولا

۱۲ مرداد ۱۴۰۲ را زمان پخش این سریال اعلام کرده اند که ابتدا قرار بود از فیلمو پخش شود؛ اما اکنون توسط پلتفرم تماشاخانه در حال انتشار است. ساعت و زمان پخش سریال پدر گواردیولا روزهای پنجشنبه و ساعت ۸ صبح است. این فیلم به احتمال زیاد در ۱۵ قسمت، ۴۵ دقیقه‌ای پخش خواهد شد.

خلاصه‌ ای از داستان سریال پدر گواردیولا

در خلاصه این فیلم آمده است که سریالی اجتماعی و درام درباره یک خانواده است که اتفاقاتی سبب شده، روابطشان تغییر کرده و دگرگون شود و در نتیجه سرنوشت متفاوتی برای هر کدام از آنها رقم زده است. کارگردان این فیلم سعید نعمت اللهی درباره موضوع آن می‌ گوید، این فیلم در مورد مردی است که تنها راه نجات خود را بازگشت به خانواده‌ دانسته و یک فوتبالیستی قدیمی می باشد که در زندگی خود اشتباهات زیادی را مرتکب شده است.

دانلود قانونی تمام قسمت های سریال پدر گواردیولا با کیفیت بالا

شما می توانید برای دانلود سریال پدر گواردیولا، بر روی لینک های زیر بزنید و اقدام به دانلود این سریال نمایید.

دانلود قسمت ۱ سریال پدر گواردیولا با کیفیت بالا

دانلود قسمت ۲ سریال پدر گواردیولا

دانلود قسمت ۳ سریال پدر گواردیولا

دانلود قسمت ۴ سریال پدر گواردیولا

دانلود قسمت ۵ سریال پدر گواردیولا

دانلود قسمت 6 سریال پدر گواردیولا

معرفی بازیگران سریال پدر گواردیولا

در زیر به معرفی بازیگران فیلم پدر گواردیولا می پردازیم:

حمید فرخ نژاد در نقش اسماعیل

حمید فرخ نژاد در نقش اسماعیل در سریال پدر گواردیولا

تولد: ۲۸ فروردین ۱۳۴۸

محل تولد: آبادان در استان خوزستان

حرفه: بازیگری و فیلمنامه نویسی

وضعیت تأهل: متاهل

فرزند: یک پسر به نام فرید

حمید فرخ نژاد هنرپیشه زاده خوزستان و اهل شهر آبادان است که تا سن ۹ سالگی در جنوب کشور زندگی می‌ کرد. او دیپلم خود را با معدل ۱۰ و ۲۵ به پایان رساند؛ اما با پشت کار و علاقه بسزایی که به تئاتر و بازیگری داشت، در دانشگاه تهران در رشته کارگردانی و تئاتر قبول شد.

حمید فرخ نژاد اولین تجربه بازیگری خود را در سن ۲۱ سالگی با بازی در فیلم کوچه ‌های عاشق آغاز کرد سپس در سال ۱۳۷۶ اولین فیلمنامه خود تحت  عنوان کوچه پاییز به نگارش درآورد و با گذشت زمان یکی از فیلمنامه نویسان مشهور شد و اکنون در این فیلم هنرنمایی می‌کند. حمید فرخ نژاد یکی از افرادی است که به دلیل فعالیت در اعتراضات ۱۴۰۱ ممنوع تصویر شده است.

مهران مدیری در نقش بیوک

مهران مدیری در نقش بیوک در سریال پدر گواردیولا

  • تولد: ۱۸ فروردین سال ۱۳۴۶
  • محل تولد: تهران
  • وضعیت تاهل: متاهل
  • فرزندان: به نام فرهاد و شیرین
  • حرفه: بازیگری، کارگردانی، مجری‌گری و خوانندگی.

مهران مدیری یکی از معروف‌ ترین و محبوب‌ ترین ترین هنرمندان کشورمان است و فرزند آخر خانواده ۶ نفری می باشد؛ که پس از گرفتن دیپلم وارد دانشگاه شد؛ اما به خاطر بازیگری دانشگاه را رها کرد و مشغول بازیگری شد. این بازیگر در سال ۱۳۶۸ به مدت ۶ سال کار خود را در رادیو در برنامه داستان شب آغاز کرد و در سال ۱۳۷۲ با بازی در مجموعه طنز نوروز ۷۲ معروف شد.

مهران مدیری در سال ۱۳۷۳ در سریال باغ گیلاس نبش پررنگی داشت و با گذشت زمان از معروف‌ ترین بازیگران و حتی کارگردانان ایران شد. مهران مدیری جوایز بسیاری از جمله جایزه مربوط به حافظ را در ۹ دریافت کرده است و از حقایق جالب در مورد این بازیگر، می‌ توان به علاقه او به مارها اشاره کرد.

ستاره اسکندری در نقش زری

ستاره اسکندری در نقش زری

تولد: ۲۵ خرداد ۱۳۵۳

محل تولد: تربت حیدریه

حرفه: بازیگر تئاتر و تلویزیون و سینما

ستاره اسکندری از بازیگران محبوب نزد بسیاری از ایرانیان است. این بازیگر دانشجوی رشته مترجمی زبان انگلیسی بوده است که به خاطر علاقه به تئاتر و بازیگری از دانشگاه انصراف داده و فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز کرد.

اولین تجربه بازیگری ستاره اسکندری در سال ۱۳۷۵ در فیلمی به نام (حریف دل ) آغاز شد و در فیلم‌های مختلفی مانند،سریال نرگس،  ملی وراه‌ های نرفته‌اش، سریال دندان طلا، سریال شوق پرواز و غیره ایفای نقش کرده است.

مرجانه گلچین در نقش خانم جان

مرجانه گلچین در نقش خانم جان

تولد: ۲ اسفند ۱۳۴۷

محل تولد: تهران

حرفه: بازیگری

مرجانه دلدار گلچین از هنرمندان محبوب کمدی ایران است. این بازیگر پدر خود را در کودکی از دست داد  و با مادرش بزرگ شد. خانم گلچین در نوجوانی به هنرستان موسیقی رفت و در رشته تخصصی نوازندگی تار آموزش دید. این بازیگر در دانشکده سوره به فراگیری رشته کارگردانی مشغول شد و با تشویق خواهرش منیژه به بازیگری در تئاتر پرداخت.

مرجان گلچین در سال ۱۳۶۴ با بازی در سریال آینه وارد تلویزیون شد و بعد از آن در فیلم‌ های مختلفی مانند سریال خوش نشین‌ها و سریال سه دونگ محبوبیت فراوان یافت. مرجانه به مدت ۱۰ سال از سال ۱۳۷۴ تا ۱۳۸۳ در کشور انگلیس زندگی کرد ولی دوباره به کشور بازگشت و با بازی در سریال کلانتر فعالیت خود را از سر گرفت.

آرش عدل پرور (آرش AP) در نقش مازیار

آرش عدل پرور (آرش AP) در نقش مازیار در سریال پدر گواردیولا

تولد: ۲۱ مرداد ۱۳۶۹

محل تولد: تهران

حرفه: خواننده، بازیگر و آهنگساز

آرش عدل پرور که به آرش AP شهرت دارد؛ از خوانندگان معروف است که به همراه برادرش مسی علاوه بر خوانندگی، آهنگسازی را انجام می‌ دهند. این دو خواننده در خارج از کشور در رشته آهنگسازی به تحصیل پرداختند.

آن ها از سال ۱۳۸۳ شروع به فعالیت کرده و آهنگ‌ هایی ساختند و در نهایت از مهر ۱۳۹۵ به طور رسمی و با مجوز در این زمینه فعالیت می‌ کنند. جالب این است که اولین کنسرت آرش و مسیح در۱۷ اسفند ۱۳۹۶ در تالار وزارت کشور در تهران برگزار شده است.

سایر بازیگران فیلم سریالی پدر گواردیولا افراد زیر هستند

  • سیامک صفری در نقش پوری
  • امیر مهدی ژوله در نقش حمیدرضا
  • هنگام قاضیانی در نقش نوری
  • نسیم ادبی در نقش مریم
  • علی اوجی در نقش داوود
  • آرشام شاد در نقش مکرم
  • محمدرضا علیمردانی در نقش مکروک
  • امریل ارجمند در نقش غلامرضا

و مهدی سلطانی، سارا خوئینی، علیرضا خمسه، پریوش نظری، نرگس محمدی، مهران غفوریان، مریم بوبانی، فریبا نادری و داریوش سلیمی دیگر بازیگران این سریال هستند.

 

منبع: کارمادیو

4.2/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا