تکنولوژی

مشخصات فنی شیائومی 13T Pro / دوربین و امکانات

شیائومی در مراسمی از دو گوشی شیائومی 13T و شیائومی 13T Pro رونمایی کرد. گوشی‌هایی که در کشور چین با نام Redmi K60 Ultra شناخته می‌شدند. گوشی شیائومی 13T و شیائومی 13T Pro در مقایسه Redmi K60 Ultra در قسمت دوربین بهبود یافته‌اند و از گواهی IP68 بهره می‌برند. این اولین‌بار است که گوشی‌های سری T در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم می‌شوند. با کارمادیو همراه باشید.

شیائومی 13T پرو

شیائومی 13T پرو از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد و قلب تپنده‌ی آن تراشه‌ی قدرتمند Dimensity 9200 پلاس است.

سیستم دوربین پشتی شیائومی 13T پرو شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سوم ۱۲ مگاپیکسلی می‌شود که با همکاری لایکا ساخته شده‌اند. این دستگاه از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد.

مشخصات فنی شیائومی 13T Pro / دوربین و امکانات

از دیگر ویژگی‌های شیائومی 13T پرو می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X و حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 4.0 اشاره کرد که در سه نسخه‌ی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت و یک ترابایت روانه‌ی بازار می‌شود.

تفاوت مهم دیگر نسخه‌ی پرو شیائومی 13T با مدل استاندارد این گوشی پشتیبانی از شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ واتی موسوم‌ به HyperCharge است که باتری آن را فقط در ۱۹ دقیقه از ۰ تا ۱۰۰ درصد شارژ می‌کند.

هر دو مدل شیائومی 13T از اسپیکر دوگانه‌ بهره می‌برند و از فناوری دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند. این گوشی‌ها به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و رابط‌ کاربری MIUI 14 را اجرا می‌کنند.

شیائومی 13T پرو نیز در رنگ‌بندی مشابه مدل استاندارد و با قیمت پایه‌ی ۸۰۰ یورو برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شود.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا