سفر و گردشگری

معرفی جاذبه های دیدنی نزدیک به هتل سنسیتیو پریمیوم بلک آنتالیا

با نزدیک‌شدن به فصل تابستان بازار سفرهای تابستانه به کشوری مثل ترکیه داغ‌تر از همیشه می‌شود. به‌خصوص اگر علاقه‌مند به تفریحات آبی باشید، شهر آنتالیا مقصدی بی‌نظیر برای سفری خاطره‌انگیز خواهد بود. برای آن که لذت سفر دوچندان شود، پیشنهاد می‌کنیم یک هتل مناسب مثل هتل سنسیتیو پریمیوم آنتالیا را انتخاب کنید که علاوه‌بر امکانات متعدد، به جاذبه‌های دیدنی نیز نزدیک باشد. اگر چیزی درباره این هتل لوکس و منحصربه‌فرد نمی‌دانید، در این مقاله همراه ما باشید تا دسترسی آن به جاذبه‌های مختلف آنتالیا را بررسی کنیم.

معرفی هتل سنسیتیو پریمیوم در شهر زیبای آنتالیا

هتل سنسیتیو پریمیوم یک هتل پنج ستاره لوکس و مدرن است که در سال ۲۰۱۶ افتتاح شده است و حالا ۸ سال از آغاز فعالیت آن می‌گذرد. به‌سبب دیزاین منحصربه‌فرد سازه و محوطه آن و همچنین خدمات باکیفیتی که در این هتل ارائه‌ می‌شوند، سنسیتیو پریمیوم طی این سال‌ها توانسته است نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب کند. این هتل زیبا ۴۰۲ اتاق دارد که هریک به بهترین نحو دیزاین و تجهیز شده‌اند. هرنوع امکاناتی که برای اقامتی مطلوب نیاز دارید، در هتل سنسیتیو پریمیوم در اختیارتان قرار می‌گیرد.

یکی از محبوب‌ترین امکانات این هتل، ساحل اختصاصی آن است. شما می‌توانید در این ساحل شنی قدم بزنید، آفتاب بگیرید یا حتی در آبی بی‌کران دریای مدیترانه شنا کنید. رستوران‌های هتل هم محبوبیت ویژه‌ای دارند و همیشه مملو از مسافرینی هستند که می‌خواهند طعم یک وعده غذای ترکی اصیل را بچشند. البته این هتل ۴ رستوران دارد که غذاهای بین‌المللی هم در آن‌ها سرو می‌شود. هتل سنسیتیو پریمیوم آنتالیا انواع خدمات رفاهی و تفریحی مثل اسپا و ماساژ یا سالن‌های ورزشی را هم به شما ارائه می‌کند تا نهایت لذت را از مدت زمان اجرای اقامت خود ببرید. به‌طور کلی سنسیتیو پریمیوم را می‌توان یکی از بهترین هتل های آنتالیا دانست که باتوجه‌به قیمت، امكانات مناسبی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

این هتل در کدام قسمت شهر واقع شده است؟

یکی از مهم‌ترین نکات درباره یک هتل، موقعیت مكانی و نحوه دسترسی به آن است. این هتل لوکس در یکی از بهترین مناطق آنتالیا، یعنی منطقه بلک، واقع شده است. این ناحیه پر رفت‌وآمد است و بسیاری از مراکز مهم شهر در آن‌جا واقع شده‌اند. اغلب مسافران برای رزرو هتل آنتالیا، منطقه بلک را به‌عنوان یکی از اولویت‌های خود درنظر می‌گیرند. هتل سنسیتیو پریمیوم در محله «بوغاز کنت» از منطقه بلک واقع شده است و تنها با یک خط اتوبوس به مرکز آنتالیا متصل می‌شود. کاربرانی که تجربه اقامت در این هتل را داشته‌اند، اعلام می‌کنند که هتل موقعیت مکانی مناسبی دارد و آن‌ها توانسته‌اند ازطریق ایستگاه اتوبوس دولنوش، که روبه‌روی هتل واقع شده است به مرکز آنتالیا برسند.

با جاذبه‌های دیدنی نزدیک هتل سنسیتیو پریمیوم آشنا شوید

از مهم‌ترین نکاتی که یک هتل را به اقامتگاهی مطلوب تبدیل می‌کند، نزدیکی آن به جاذبه‌های دیدنی مختلف است. هتل سنسیتیو پریمیوم آنتالیا به بسیاری از جاذبه‌های دیدنی این شهر نزدیک است و از آن‌جا که در منطقه پرتردد بلک واقع شده است، به‌راحتی به وسایل نقلیه عمومی دسترسی دارد. برخی از پرطرفدارترین جاذبه‌های اطراف این هتل را با هم مرور می‌کنیم.

پارک ساحلی بلک

یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های دیدنی نزدیک به هتل سنسیتیو پریمیوم آنتالیا، پارک ساحلی بلک است. ساحل بلک را می‌توان یکی از زیباترین و مهیج‌ترین سواحل آنتالیا دانست که زیبایی خیره‌کننده‌ای دارد. این ساحل که به طول ۱۷ کیلومتر در کرانه دریای مدیترانه کشیده شده است، پر از تفریحات آبی متنوعی است که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. ساحل بلک از هتل سنسیتیو پریمیوم، ۷ کیلومتر فاصله دارد و ظرف پنج دقیقه می‌توانید با خودرو خودتان را به این ساحل زیبا برسانید. تفریحات متنوع ساحل بلک، آن را به یک مقصد هیجان‌انگیز برای مسافران تبدیل کرده‌اند.

معرفی جاذبه های دیدنی نزدیک به هتل سنسیتیو پریمیوم بلک آنتالیا

مسجد بلک

مسجد بلک یکی‌دیگر از جاذبه‌های نزدیک به این هتل است که ۹ کیلومتر با آن فاصله دارد. این مسجد برخلاف سایر مسجدهای شهر، تاریخی نیست و در سال ۲۰۱۲ ساخته شده است. چیزی که سبب متمایز‌شدن مسجد بلک می‌شود، قرارگیری آن در میان انبوهی از درختان سرسبز و همچنین مجاورت با دریا در سواحل بلک است. بازدید از این مسجد به همه مسافران توصیه می‌شود.

برج ساعت بلک

در چند قدمی مسجد بلک آنتالیا، برج ساعتی قرار گرفته است که به‌عنوان یک جاذبه دیدنی، نظر مسافران را به خود جلب می‌کند. امکان ورود به داخل این برج وجود ندارد و البته موزه‌ای هم در قسمت داخلی آن ساخته نشده است. بااین‌حال بسیاری از مسافران برای عکس انداختن با برج ساعت، مسافت کوتاه میان هتل سنسیتیو پریمیوم آنتالیا تا برج را طی می‌کنند.

معرفی جاذبه های دیدنی نزدیک به هتل سنسیتیو پریمیوم بلک آنتالیا

دره کوپرولو

از دیگر جاذبه‌های دیدنی نزدیک به هتل، دره کوپرولو است. این دره شگفت‌انگیز مکان مناسبی برای تفریح و استراحت است و می‌تواند بهترین مکان برای تفریحات آبی نیز باشد. قایق سواری و زیپ لاین ازجمله تفریحات هیجان‌انگیزی هستند که می‌توانید در دره کوپرولو تجربه کنید.

معرفی جاذبه های دیدنی نزدیک به هتل سنسیتیو پریمیوم بلک آنتالیا

با فلای تودی به شهرهای توریستی ترکیه سفر کنید

برای آن‌که سفری دلچسب و دلپذیر به ترکیه داشته باشید، خوب است با وب‌سایت فلای تودی همراه شوید. این پلتفرم یکی از فعال‌ترین مراجع در زمینه ارائه خدمات گردشگری است که بهترین خدمات را با هزینه‌ای منصفانه ارائه می‌کند. حتی اگر بخواهید به سرتاسر دنیا سفر کنید، فلای تودی در هر شهر و هر کشور همراه شما خواهد بود. کافی است وارد سایت فلای تودی شوید و هریک از خدمات مدنظر خود نظیر رزرو هتل های آنتالیا یا خرید بلیط هواپیما آنتالیا را انتخاب کنید. می‌توانید ظرف مدت زمان کوتاهی پروسه خرید را پیش ببرید؛ همچنین، برای اخذ ویزای توریستی یا رزرو تور و خرید بیمه مسافرتی می‌توانید با کارشناسان فلای تودی ارتباط بگیرید.

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا