خودرو

معرفی کامل نیسان پاترول 2025

به گزارش کارمادیو، مدل Y63 جدید نیسان پاترول 2025 برای ارائه عملکرد و پیچیدگی بیشتری نسبت به Y62 ارجمند در نظر گرفته شده استنیسان پاترول 2025 که مدت ها در انتظارش بودیم، بالاخره اولین حضور جهانی خود را داشت و هر ذره یک جنگنده واجد شرایط لندکروز است .

Y63 نیسان پاترول 2025 که قرار است در اواخر سال 2025 وارد استرالیا شود، از یک موتور 3.5 لیتری V6 بنزینی توربوشارژ، اصطلاح عامیانه توربو، سامانه‌ای کمکی است که با تزریق هوای بیشتر به محفظه احتراق، توان خروجی و راندمان موتورهای درون‌سوز را افزایش می‌دهد. نمای برش خورده یک توربوشارژر با یاتاقان هوا-فویلی، دوقلو استفاده می کند که هر چهار چرخ را از طریق یک گیربکس اتوماتیک 9 سرعته و یک سیستم 4×4 تمام وقت به حرکت در می آورد.

خروجی موتور جدید نیسان پاترول 2025، کوچک شده اما به اندازه 317 کیلووات/700 نیوتن متر است، به این معنی که موتور 3.3 لیتری V6 توئین توربو دیزل سری 300 را برای قدرت (227 کیلووات) در هم می ریزد و در عین حال برای گشتاور (700 نیوتن متر) و بهترین لکسوس (بنزینی) برابری می کند. LX 600 از هر دو نظر (305 کیلووات/650 نیوتن متر).

خروجی V6 جدید نیسان پاترول 2025

معرفی کامل نیسان پاترول 2025شاید مهمتر از آن، خروجی V6 جدید 19 کیلووات/140 نیوتن متر بیشتر از موتور V8 بسیار کاریزماتیک 5.6 لیتری Y62 است.

این پیشرانه در بدنه‌ای بسیار بزرگ‌تر و لوکس پوشیده شده است که به وضوح از مجموعه رنج روور الهام گرفته شده است، اما همچنان برخی از جعبه‌های خاص نیسان پاترول 2025 خود را حفظ کرده است، همانطور که توسط تصاویر جاسوسی و رندرهای غیررسمی منتشر شده در 18 ماه گذشته پیش‌نمایش شده است.

در جلو یک پیش بند مربعی جدید با چراغ های جلوی فرو رفته، E-clamp های دقیق DRL و یک جلوپنجره ذوزنقه ای معکوس جدید وجود دارد، در حالی که نمای جانبی با نمای عقب تر و خط سقف شناور مشخص می شود.

قسمت عقب تا حد زیادی از نظر نورپردازی کلیدی و قامت ماچو با کمی پیچیدگی بیشتر از طریق نوار ترمز با عرض کامل و پخش کننده دو حباب جلو را منعکس می کند.

پلتفرم معرفی کامل نیسان پاترول 2025

معرفی کامل نیسان پاترول 2025نیسان هنوز تایید نکرده است که آیا Y63 نیسان پاترول 2025 از یک پلتفرم کاملاً جدید استفاده می کند یا یک نسخه تکامل یافته از Y62 است، اما تأیید کرده است که سیستم تعلیق بادی تطبیقی ​​در نسخه های پرچمدار ارائه می شود که عمدتاً توسط شش حالت رانندگی تغییر می کند:

  1. استاندارد
  2. شن
  3. سنگ
  4. گل و لای
  5. اکو
  6. ورزش

یکی از سخنگویان شرکت گفت:

نیسان پاترول 2025، کاملاً جدید همچنین یک سیستم اینترلاک حالت انتقال 4WD را معرفی می‌کند، اولین مورد برای نیسان، که هندلینگ بصری را در مسیرهای مختلف ارائه می‌دهد و به رانندگان این امکان را می‌دهد تا به راحتی بین حالت‌ها جابجا شوند و مناظر چالش برانگیز را به راحتی کنار بیاورند.

در داخل کابین، چینش داشبورد دو صفحه‌نمایش استاندارد کنونی صنعت را می‌بینید که شامل یک جفت نمایشگر 14.3 اینچی اطلاعات سرگرمی و خوشه ابزار، در بالای صفحه کنترل آب و هوای وسیعی است که انتخابگر حالت رانندگی و انتخابگر دنده را نیز در خود جای داده است.

صندلی‌های جلو توسط یک کنسول مرکزی فوق عریض تقسیم می‌شوند در حالی که سیستم اطلاعات سرگرمی اولین برنامه نسل بعدی Nissan Connect 2.0 است که Google Built-in، ناوبری ماهواره‌ای، آینه‌کاری تلفن هوشمند و خدمات متصل (از طریق برنامه My NISSAN) را ارائه می‌کند.

انواع رده بالا صدا را از طریق یک سیستم صوتی پریمیوم Klipsch با 12 بلندگو پخش می‌کنند و رابط‌های 12.8 اینچی خود را برای سرنشینان عقب فراهم می‌کنند تا بتوانند محتوا را پخش کنند و بازی‌ها را از طریق دستگاه‌های خود (اتصال Miracast، HDMI یا USB) پخش کنند.

نیسان می‌گوید نیسان پاترول 2025 حدود 30 درصد فضای بار بیشتری را «در مقایسه با مدل‌های قبلی» به لطف چیدمان کابین کاملاً جدید، نسبت‌ها و گوشه‌های ذخیره‌سازی عملی پراکنده در فضای داخلی ارائه می‌کند.

معرفی کامل نیسان پاترول 2025نمونه کارها، قیمت و جزئیات تجهیزات خاص بازار هنوز اعلام نشده است و حداقل تا 12 تا 18 ماه دیگر برای استرالیا نخواهد بود، همانطور که نیسان پاترول 2025 در خارج از جاده و قابلیت‌های مفید، می‌توان انتظار داشت ظرفیت بکسل 3500 کیلوگرمی ترمز و حداقل عمق 800 میلی متری.

با توجه به مطالب گفته‌شده، درج عنوان‌ها در سطح جهانی شامل پد شارژ بی‌سیم، سیستم اطلاعات سرگرمی فوق‌الذکر، پورت‌های USB-C در هر سه ردیف، نمایشگر هدآپ، کنترل حرکتی، دوربین 360 درجه، کروز کنترل تطبیقی، درب عقب برقی، نور محیط و صندلی های جلو با قابلیت تنظیم برقی در هشت جهت.

ایوان اسپینوزا، مدیر ارشد برنامه ریزی نیسان گفت:

نسل هفتم جدید به عنوان قدیمی ترین نام نیسان و با دانستن احترامی که پاترول در آن برگزار می شود، عملکرد بیشتر، با مصرف سوخت بهتر، و همچنین فناوری برجسته و آسان برای استفاده را به ارمغان می آورد. پاترول کاملاً جدید یک تور فنی است که با مهارت، دقت و عملی ترکیب شده است. خانواده‌ها و دوستان را در آسایش بی‌دردسر از سخت‌ترین تپه‌ها، کوه‌های چالش برانگیز یا جنگل‌های شلوغ شهری عبور می‌دهد.

تولید قلاب چپ در این مرحله اولیه برای تامین بازارهای کلیدی مانند خاورمیانه در اولویت قرار گرفته است، از این رو خودروهای استرالیایی تا نیمه دوم سال 2026 در خاک محلی قرار نخواهند گرفت، احتمالاً به عنوان محصول MY27. امیدوارم این مقاله از کارمادیو برای شما مفید بوده باشد.

امتیاز بدهید

منبع
carsalesکارمادیو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا