خواندنی

نوآوری در دنیای کسب‌وکارها: چرا از فروشگاه‌سازهای آنلاین استفاده کنیم؟

امروزه داشتن آنلاین‌شاپ در سوشال مدیا، یک کسب‌وکار خانگی پرطرفدار به حساب می‌آید چرا که هزینه‌های کمتری نسبت به شکل‌های دیگر فروش کالا دارد.

فروشند‌ه‌های آنلاین‌شاپ‌های اینستاگرامی و سوشال مدیا، در زمان توسعه فروش ، مشکلات زیادی پیش رو دارند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم و راه‌های حل این مشکلات را بررسی می‌کنیم.

مشکلات کسب‌وکارهای آنلاین در فضای شبکه‌های اجتماعی

یکی از مشکلاتی که فروشندگان هنگام استفاده از شبکه‌های اجتماعی با آن روبرو می‌شوند، نبود یک ویترین جامع و جذاب از تمام محصولاتشان است. یک ویترین کامل از محصولات باعث می‌شود خریداران مجبور نباشند برای مشاهده و مقایسه محصولات، زمان زیادی در میان پست‌ها و استوری‌ها صرف کنند؛ چرا که این فرایند، باعث بی‌انگیزه شدن کاربر و در نهایت منصرف شدن او از خرید می‌شود.

ساخت سایت رایگان با ویترو

پاسخ‌دهی سریع به مشتریان، نقش اساسی در فروش ایفا می‌کند. وقتی حجم پیام‌های دایرکت بالا برود پاسخ دهی به مشتریان دشوار خواهد بود و پاسخ دیر ممکن است امکان فروش را کاهش دهد. مسئله دیگر، نگرانی‌های مرتبط با امنیت پرداخت‌هاست. نبود یک سیستم پرداخت مطمئن و امن می‌تواند باعث ایجاد تردید در مشتریان شود و نتوانند به آسانی اعتماد کنند.

خلاصه مطلب:

آنلاین‌شاپ‌های اینستاگرامی و سایر سوشال مدیاها با مشکلات زیادی در فرآیند فروش خود مواجه می‌شوند.

مشکلاتی مانند؛

  • امکان مشاهده تمام محصولات در دسته‌بندی‌های مشخص

  • زمان طولانی برای پاسخ‌دهی به مشتریان

  • عدم وجود درگاه پرداخت مطمئن برای جلب اعتماد مشتریان

ویترو (Witro) تحولی در ساخت فروشگاه‌های آنلاین برای کسب‌وکارهای اینستاگرامی

در دنیای پرشتاب تجارت آنلاین، ابزارهای جدیدی برای راه‌اندازی و مدیریت فروشگاه‌های اینترنتی به بازار معرفی شده‌اند که هزینه‌ها را کاهش داده و فرآیندها را تسهیل می‌کنند. یکی از تازه‌ترین و پیشرفته‌ترین این ابزارها، ویترو (Witro) است که در بهار ۱۴۰۳ به عنوان یک راهکار اقتصادی برای کسب‌وکارهای فعال در شبکه‌های اجتماعی معرفی شده است.

ویترو (Witro) ، پلتفرم فروشگاه‌ساز آنلاین، به کسب‌وکارها کمک می‌کند به صورت کاملا رایگان، وبسایت فروشگاهی خود را به راحتی راه‌اندازی کنند. هدف از این پلتفرم، توانمندسازی فروش و ارائه راهکارهای عملی برای چالش‌های رایج در مدیریت آنلاین‌شاپ‌ها است. این پلتفرم برای حمایت از کسب‌وکارهای فعال در شبکه‌های اجتماعی طراحی شده است.

ساخت سایت فروشگاهی رایگان با ویترو (Witro) در ۱۰ دقیقه!

ویترو، سایت ساز فروشگاهی رایگان

ویترو (Witro) امکانات متعددی را برای تسهیل فرآیندهای فروش و ارتباط بین فروشندگان و خریداران ارائه می‌دهد. از جمله ویژگی‌های بارز این پلتفرم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده رایگان برای سه ماه اول: کاربران جدید ویترو (Witro) که تا پایان شهریور ۱۴۰۳ به این پلتفرم بپیوندند، می‌توانند از امکانات کامل ویترو (Witro) به مدت سه ماه بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای استفاده کنند.

  • ادغام با شبکه‌های اجتماعی: ویترو (Witro) به کاربران این امکان را می‌دهد تا محصولات خود را به راحتی از طریق اتصال به صفحه اینستاگرام فراخوانی کرده و نیاز به افزودن دستی محصولات نداشته باشند.

  • دسته‌بندی بهینه محصولات: ویژگی‌های طبقه‌بندی و دسته‌بندی محصولات به کاربران کمک می‌کند تا محصولات خود را به طور مؤثر سازماندهی کرده و جست‌وجوی آسان‌تری را برای مشتریان فراهم کنند.

  • ویرایش سریع و بی‌دردسر: ویترو (Witro) امکان ویرایش فوری اطلاعات محصولات را بدون نیاز به تأیید اضافی به فروشنده می‌دهد تا کارایی و سرعت مدیریت فروشگاه آنلاین تا حد زیاد افزایش یابد.

با این امکانات، ویترو (Witro) به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا فرآیند فروش خود را بهبود بخشند، ارتباط بهتری با مشتریان برقرار کنند و در نتیجه حضور موفق‌تر و موثرتری در فضای آنلاین داشته باشند.

برای ارتباط بیشتر با تیم پشتیبانی ویترو با شماره ۰۹۱۰۳۳۰۴۶۰۲ تماس بگیرید.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا