تکنولوژی

همه چیز درباره ارز دیجیتال همستر کامبت + راهنمای گام به گام بازی

همستر کامبت HAMSTER KOMBAT یک ستاره نوظهور در دنیای بازی های کریپتویی است که کاربران تلگرام با فعالیت در آن می توانند، سکه های مجازی تولید کنند در این مقاله از کارمادیو تصمیم داریم تا همه چیز درباره ارز دیجیتال همستر کمبات را برای شما شرح دهیم.

همستر کمبات HAMSTER KOMBAT چیست؟

همستر کمبات که بعضی از افراد به آن همستر کامبت نیز می گویند یک بازی کلیکی بسیار جذاب می باشد که بر بستر تلگرام و بعد از هیاهوی نات کوین به کاربران ارائه شده است.

در بازی تلگرامی همستر کمبات، فرد به عنوان یک بازیکن با ضربه زدن و کلیک کردن بر روی بازی همستر که در صفحه گوشی ظاهر می شود، توکن جمع آوری می کند. به احتمال زیاد این توکن ها در آینده ای نه چندان دور در بین کاربران فعال توزیع می شوند.

اساس این بازی جمع آوری سکه به عنوان سرمایه اولیه جهت راه اندازی صرافی ارز دیجیتال است، در این بازی بازیکنان یک صرافی ارز دیجیتال را از فهرستی که در اختیارشان قرار دارد، انتخاب می کنند.

توسعه صرافی ارز دیجیتال در قسمت های گوناگونی مانند تیم توسعه و روابط عمومی، بازارسازی، گرفتن مجوز برای فعالیت در کشورهای گوناگون، پیشرفت جانبی و انطباق با قوانین انجام می شود.

آموزش بازی همستر کامبت

در بازی همستر کمبات برخلاف نات کوین شما فقط با ضربه زدن و انجام تسک های روزانه کسب درآمد نمیکنند بلکه شما به عنوان یک مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال کار می کنید و از این بازی درآمد ساعتی دارید.

درآمد ساعتی را هرچه بیشتر و بیشتر توسعه دهید، درآمد ساعتی شما نیز بیشتر می شود ولی نکته مهم درباره درآمد ساعتی این است که این درآمد تنها برای سه ساعت فعال است و بعد از آن غیرفعال است تا هنگامی که وارد بازی شوید.

شما باید هر سه ساعت یک بار وارد بازی شوید تا درآمد ساعتی این بازی برای سه ساعت دیگر فعال بماند.

عضویت در بازی همستر کامبت

عضویت و آغاز بازی همستر کمبات بسیار ساده است برای انجام این بازی کافی است روبات این بازی را در صفحه تلگرام خود باز کنید، ناگفته نماند که بازی همستر کمبات در تلگرام دسکتاپ قابل اجرا نیست و تنها بر روی تلگرام گوشی باز می شود.

راهنمای گام به گام بازی همستر کمبات

ساده ترین و اولین روش برای دریافت توکن در این بازی ضربه زدن به وسیله انگشتان بر روی همستر ظاهر شده در صفحه گوشی است در این روش هر ضربه ای که بر روی همستر بزنید یک سکه از نوار انرژی پایینی کم می‌شود و به موجودی شما اضافه می گردد.

زمانی که نوار انرژی خالی میشود، باید صبر کنید تا این نوار پر شود و مجددا بتوانید سکه دریافت کنید.

بازی همستر کمبات

 Boost کردن و افزایش درآمد همستر کامبت

در بخش پایینی صفحه اول بازی، دکمه Boost مشاهده می شود که بوسیله آن می توانید درآمد سکه ای خود را افزایش دهید با کلیک کردن بر روی Full energy هر روز ۶ بار می توانید نوار انرژی را پر کنید.

البته هر دفعه که از آیت قابلیت بازی استفاده میکنید تا یک ساعت بعد غیرفعال می شود بخش Turbo که تعداد سکه های دریافتی را در هر ضربه افزایش می دهد، هنوز فعال نیست تقویت کننده های رایگان بازی همستر کمبات این دو گزینه هستند.

بازی همستر کمبات مثل بازی نات کوین، تقویت کننده پولی دارد که جهت استفاده از آنها باید از سکه های خودتان خرج کنید با هر بار افزایش سطح Multitap، یک عدد سکه به تعداد سکه های دریافتی شما در هر ضربه اضافه می شود.

بخش های مختلف بازی همستر کمبات

این بازی از چهار بخش تشکیل شده که در این قسمت به هرکدام از آنها به صورت جداگانه می پردازیم.

۱- بخش Exchange:

در بخش Exchange کاربر با انتخاب یک صرافی می تواند نقش مدیر عامل را بر عهده بگیرد، بعد از انتخاب صرافی کاربر می تواند از بخش Mine صرافی خود را توسعه دهد و از آن درآمد روزانه داشته باشد.

۲- بخش Mine:

کاربران در بخش Mine صرافی خود را در ابعاد گوناگون توسعه می دهند، توسعه صرافی دارای چهار قسمت است.

  • قسمت Markets: این قسمت برای قابلیت های صرافی مثل انواع ترید و تنوع ارزها است.
  • قسمت PR & Team: این قسمت به رویدادهای مختلف کریپتویی، شبکه های اجتماعی و اینفلوئنسرها مربوط است.
  • قسمت Legal: به دریافت مجوز از کشورهای مختلف و مسائل حقوقی مربوط است.
  • قسمت Specials: در این قسمت کارت های ویژه در آن قرار دارند.

با خرید کارت های هر بخش بوسیله پرداخت توکن های داخل بازی، کاربر می تواند درآمد ساعتی خود را افزایش دهد مقدار سکه های دریافتی از این کارت‌ها در قسمت Profit per hour نمایش داده می شود.

بازی همستر کمبات

دعوت از دوستان و ریفرال

کاربران با دعوت کردن دوستان خود به بازی همستر کمبات می توانند توکن های بیشتری به دست آورند برای دعوت از دوستان کافیست درصفحه اصلی بازی همستر کمبات به قسمت Friend ورود کنید سپس کد ریفرال اختصاصی خودتان را کپی و برای دوستان ارسال نمایید.

برای هر دعوت عادی موفق پنج هزار سکه و برای دعوت افرادی که اکانت پرمیوم تلگرام را دارند دو هزار و پانصد سکه دریافت می کنید.

بخش Earn

در این قسمت، با انجام دادن تسک هایی که هر روز اضافه می شوند مثل دنبال کردن حساب توییتر و کانال تلگرام همستر کمبات، می توانید توکن های اضافه کسب کنید.

همچنین این بازی در بخش Daily reward هدایای روزانه در نظر می گیرد که کاربران باید هر روز آن را چک و هدیه خود را دریافت کنند لازم به ذکر است اگر یک روز هدیه خود را دریافت نکنید، از بین می رود و روز بعد هم نمی توانید آن را دریافت کنید.

ایردراپ همستر کامبت

برنامه ایردراپ این بازی شامل ۴ مرحله است: مذاکره کردن با صرافی ها، همکاری کردن با مارکت میکرها، انجام همکاری با همه مجموعه ها و در نهایت تهیه کردن لیستی از تسک ها جهت شرکت در ایردراپ.

سه مرحله اول تمام شده اند و فقط مرحله آخری یعنی تهیه لیست تسک ها مانده است که انتظار کاربران این است که ایردراپ همستر کمبات به زودی شروع شود.

گرچه تاریخ دقیق ایردراپ این بازی را هنوز اعلام نکرده اند ولی احتمالا در آینده ای نه چندان دور شاهد این ماجرا باشیم. جزئیاتی نظیر قیمت هر واحد، نحوه توزیع توکن، فروش و شیوه برداشت آن هنوز مشخص نیست.

جمع بندی

همستر کامبت که اخیرا توجه کاربران بسیار زیادی را جلب کرده است یک بازی تلگرامی کلیکی است که کاربران با انجام این بازی می توانند سکه های مجازی دریافت کنند.

در این مقاله از کارمادیو همه چیز درباره ارز دیجیتال همستر کمبات را برای شما بررسی کردیم امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما مفید واقع شود.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا