مد و استایل

چگونه موهای خود را مثل یک آرایشگر حرفه ای شامپو کنیم

به گزارش کارمادیو، آرایش مو یکی از اصلی ترین عوامل تاثیر گذار در زیبایی شماست. آیا چیزی بهتر از آرایش کردن مو در سالن وجود دارد؟ رسیدن به آرایشگر و داشتن موهای تازه یکی از چیزهای مورد علاقه خانم ها در تمام دنیاست! یکی از بهترین بخش‌های این تجربه، کاسه شامپو است. در این مقاله از کارمادیو، به شما آموزش می‌دهیم که چه طور مثل یک آرایشگر حرفه‌ای، موهای خود را شامپو کنید.

فراموش نکنید که مراقبت از پوست سر مهم است، اما آیا زمانی که شامپو خود را کف می کنید و موهای خود را تمیز می کنید، این تمیزی به طور طبیعی اتفاق نمی افتد؟ “نه لزوما”.

نحوه شستن حرفه‌ای موها در منزل

چگونه موهای خود را مثل یک آرایشگر حرفه ای شامپو کنیم-کارمادیو

یکی از مسائلی که باید به آن توجه زیادی داشته باشید، این است که یک آرایشگر حرفه‌ای، زمان زیادی را به پوست سر اختصاص می‌دهند. و این عمل فقط یک ماساژ آرامش بخش برای شما نیست بلکه این امر از تجمع پوست مرده روی پوست سر شما جلوگیری می‌کند.

اول از همه، شامپو را به یک کف بسیار خوب تبدیل کنید. توجه داشته باشید که هنگام استفاده از شامپوی بدون سولفات، به سختی می‌توانید حجم کف دلخواه خود را به دست بیاورید.

برای شروع، مقدار کمی را روی هر ناحیه از سر خود شامل: شقیقه ها، تاج و پشت گردن بمالید و آرام آرام شروع به کار کنید تا کف کند. سپس سر خود را به سرعت برای تنها یک ثانیه زیر آب ببرید. آب اضافی به شامپوی شما کمک می کند تا کفی غنی پیدا کند.

حالا دوباره به ماساژ دادن پوست سر خود بپردازید و با استفاده از نوک انگشتان خود با اعمال فشار متوسط، حدود دو دقیقه مشغول باشید. بعد از این مرحله موهای خود را به آرامی آبکشی کنید.

استفاده از نرم کننده

چگونه موهای خود را مثل یک آرایشگر حرفه ای شامپو کنیم-کارمادیو

همانطور که شامپو برای سلامت پوست سر شما است، نرم کننده نیز باید از وسط موها به پایین، تا نوک موها استفاده شود. مطمئن شوید که به مدت کافی روی موهای شما بماند تا اثر درست و کافی را روی موهای شما بگذارد. معمولاً چند دقیقه خوب صبر کنید. سه دقیقه زمان مناسبی است. مگر نرم کننده هایی که حالت درمانی دارند که طبق دستورشان از حدود ده دقیقه تا یک شب زمان می‌برد.

استفاده از یک شانه با دندانه پهن واقعا به شما کمک می کند تا نرم کننده را به طور یکنواخت بین موهایتان توزیع کنید تا جایی که ممکن است بسیاری از رشته های موهایتان را بپوشاند. شما همچنین می‌توانید قبل از اضافه کردن نرم کننده به موهایتان، رطوبت اضافی را از موهایتان بگیرید تا نرم کننده بتواند به خوبی به موهای شما نفوذ کند و کار خود را انجام دهد.

نکات تکمیلی

چگونه موهای خود را مثل یک آرایشگر حرفه ای شامپو کنیم-کارمادیو

برای اینکه شامپو شما به بهترین شکل کف کند و هر تار به درستی تمیز شود، باید مطمئن شوید که موهایتان قبل از شروع شامپو کردن، کاملاً خیس شده است.

کاسه شامپو دارای اسپری‌های فوق‌العاده‌ای است که به راحتی کار را انجام می‌دهد، اما زمانی که زیر دوش هستید کمی سخت‌تر است. همانطور زمانی که شامپو یا نرم‌کننده را از موهای خود آبکشی می‌کنید؛ مگر اینکه موهای مجعد داشته باشید، پس ممکن است ترجیح دهید از مقداری نرم کننده، صرف نظر کنید.

ممکن است لازم باشد کمی بیشتر از آنچه قبلاً عادت داشتید زمان مصرف کنید تا مطمئن شوید که تمام محصول، استفاده شده است تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید.

امیدواریم نکات ذکر شده در این مقاله از کارمادیو، برای شما مفید بوده باشند، و دفعه بعد که شامپو می‌زنید، آن احساس با شکوه و شادابی سالن را احساس کنید.

امتیاز بدهید

منبع
abeautifulmessکارمادیو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا