مد و استایل

زنجیر بدن چیست و از کجا بخریم؟

امروزه اکسسوری‌های متفاوتی استفاده می‌شوند، یکی از این اکسسوری‌ها زنجیر بدن است. زنجیرهای بدن امروزه به راحتی یافت می‌شوند. اما این نکته بسیار مهم است که زنجیر بدن مورد نظر دارای جنس عالی باشد. زنجیر بدن یک نوع اکسسوری برای زیبایی بدن و لباس است. این محصول دارای مدل‌های متفاوتی است. در ادامه می‌خواهیم برای مدل‌ها و انواع این محصولات به توضیحات کاملی بپردازیم. زنجیر بدن برای شکم، کمر، سینه، ران، شانه و… تولید شده است. این محصولات با زنجیرها و اتصالات استیل باید ساخته شوند. زیرا برای هماهنگ بودن با بدن بسیار مهم است.

انواع زنجیرهای بدن چیست؟

زنجیرهای بدن انواع مختلفی دارند. این محصولات با مدل‌های متفاوتی ساخته می‌شوند. در ادامه می‌خواهیم به توضیح برای انواع زنجیر بدن بپردازیم. بهترین جنس برای خرید زنجیر بدن، جنس استیل است. استیل ضد حساسیت و رنگ ثابت است. با هر نوع پوستی نیز هماهنگ است. اگر پوست حساسی دارید، تنها لازم است که زنجیر بدن استیل را خریداری نمایید. این محصول به راحتی با بدن شما هماهنگ است و هیچگونه خارش و حساسیتی ایجاد نمی‌کند. همینطور با توجه به مدل زنجیر بدن، می‌توانید آن را بر روی لباس یا زیر لباس بپوشید.

  • زنجیر شکم: همانگونه که از اسم این محصول مشخص است، برای شکم کاربرد دارد. این زنجیر را بر روی قسمت شکم می‌بندید و ایستایی آن بر روی شکم است.
  • زنجیر کمر: این محصول نیز بر روی کمر ایستایی دارد. بدین صورت که قفل محصول را بر روی کمر می‌بندید. ایستایی زنجیر کمر بسیار زیبا و جذاب است.
  • زنجیر شانه: این محصول یکی از محصولات جدید در حوضه زنجیر بدن است. همانگونه که از اسم این محصول مشخص است، برای شانه ساخته شده است. زنجیرهای ساخته شده برای این محصول بر روی شانه قرار می‌گیرند.
  • زنجیر ران: این محصول نیز بر روی ران ایستایی دارد. به راحتی می‌توانید مدل‌های مختلفی از این محصول را بر روی شلوار یا زیر لباس در سایه گالری تهیه نمایید.
  • زنجیر سینه: این نوع زنجیر نیز استفاده بالایی دارد. زنجیر سینه بر روی سینه ایستایی دارد. این محصول بر روی لباس یا در زیر لباس‌های یقه باز پوشیده می‌شوند.

زنجیر بدن را از کجا بخریم؟

برای اینکه خرید زنجیر بدن را انجام دهید، نیاز است که به یک سری نکات و خصوصیات در محصول انتخابی خود دقت نمایید. اول اینکه سایز مناسب بدن خود را سفارش دهید. پس از آن به جنس متریال محصول توجه داشته باشید. بهترین جنس برای زنجیر بدن، استیل است. این فلز کاملا زیبا و با رنگبندی متفاوتی موجود است. البته در برخی موارد که سایز زنجیرها درشت است، از زنجیر آلومینیومی استفاده شود بهتر است. زنجیر آلومینیومی نیز همانند استیل رنگ ثابت و ضد حساسیت است. تفاوت زنجیر آلومینیومی با استیل در وزن آن است. وزن زنجیر آلومینیوم بسیار کمتر از استیل است. به همین دلیل است که برای زنجیرهای درشت از این جنس استفاده شود بهتر است. زیرا اصلا سنگینی ندارد و بدن را اذیت نمی‌کند.
یکی از مراجع قابل اعتماد برای خرید بند سوتین زنجیر بدن استیل و ضد حساسیت، سایه گالری است. این فروشگاه تمامی محصولات خود را با جنس عالی و ضد حساسیت عرضه می‌کند.

3.5/5 - (11 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا