سفر و گردشگری

بهترین زمان خرید بلیط شیراز استانبول

فرض کنید هفته دیگر تعطیلات جدیدی پیش روی شما است و دلتان می‌خواهد بلیط شیراز استانبول را تهیه کنید. وقتی صفحه جست‌وجوی گوگل را باز می‌کنید، تمام شور و شوق اولیه زمان تصمیم‌گیری شما از بین می‌رود؛ از یک طرف بلیطی برای تاریخ مد نظر شما نیست. از طرف دیگر با بودجه سفر محدود، باید بی‌خیال این سفر خارجی شوید؛ چون قیمت بلیط‌ها گران است. اگر شما هم چنین تجربه‌ای داشته‌اید، باید بدانید که برای تهیه بلیط و برنامه‌ریزی سفر باید از مدت‌ها قبل از تاریخ مد نظر اقدام کرد. در ادامه برایتان می‌گوییم که بهترین لحظه برای خرید بلیط چه زمانی است و چطور بلیطی با قیمت مناسب تهیه کنید.

شهر استانبول؛ مرکز تفریحی و فرهنگی کشور ترکیه

شهر استانبول با معماری‌های منحصربه‌فرد و تفریحات فراوانی که فراهم کرده‌است، هر ساله از گردشگران زیادی استقبال می‌کند. این شهر از جمله شهرهای قدیمی کشور ترکیه است که تاریخ پربار آن را می‌توان در معماری بی‌نظیر آن دید. همین‌طور، استانبول امکانات بی‌نظیری را فراهم کرده است. با این خدمات رفاهی بالا، گردشگران هنگام حضور در این شهر لحظات به‌یادماندنی فراوانی از خود به جا می‌گذارند که تا مدت‌ها یاد آن‌ها لبخند را به گوشه لبانشان می‌آورند. به دلیل این استقبال زیاد، علاوه‌بر تهران در شهرهای دیگر ایران هم پرواز مستقیم به این شهر ترکیه وجود دارد. یکی از راه‌های سفر به این شهر تهیه بلیط شیراز استانبول است.

 

ماه‌ های کم‌ مسافر؛ بهترین زمان لذت ‌بردن از استانبول

هر تاریخ سال را که انتخاب کنید، بهترین زمان تهیه بلیط شیراز استانبول است. موقعیت جغرافیایی شهر باعث شده ‌است که تمام فصل‌های سال در این شهر زیبا و مطلوب باشد؛ به همین خاطر، سفر به آن در تمام زمان‌ها انتخاب درستی است. اگر دلتان می‌خواهد که در این سفر خود هزینه بالایی برای خود نتراشید، بهتر است که در مواقعی که از تعطیلات خبری نیست به آن سفر کنید. مناسبت‌های مهم و تعطیلاتی مانند جشن سال نو افراد زیادی را به استانبول می‌کشاند و همین باعث می‌شود که هزینه سفر به آن مانند تهیه بلیط و رزرو هتل ها گران‌تر از زمان‌های دیگر سال باشد.

 

تهیه بلیط ارزان در اواسط هفته نسبت به اواخر هفته

در اوقاتی از هفته هم تقاضا برای بلیط شیراز استانبول کمتر از سایر زمان‌ها است؛ به همین خاطر، بلیط‌ها قیمت مناسبی دارند. اگر دلتان می‌خواهد از این تخفیف و مقرون ‌به‌صرفه بودن بلیط‌ها بهره‌مند شوید، بهترین زمان خرید، روزهای دوشنبه و سه‌شنبه است. در سایر روزها، قیمت‌ها بیشتر می‌شوند.

بهترین زمان خرید بلیط شیراز استانبول

خرید بلیط شیراز استانبول از چند ماه قبل از سفر

در تمام اوقات سال می‌توانید برای تهیه بلیط شیراز استانبول اقدام کنید؛ اما بهتر است که در چند ماه قبل از تاریخ دلخواه خود، بلیط این سفر را بخرید. در این زمان، قیمت بلیط ارزان‌تر از روزهای نزدیک به تاریخ سفر است. همین‌طور، گفتیم برای مناسبت‌های خاصی مانند تعطیلات سال نو میلادی پروازها به سرعت پر می‌شوند. به همین خاطر، ممکن است علاوه‌بر پیدا‌نکردن بلیط ارزان، تمام پروازها هم زودتر از موعد پر شوند و هیچ پروازی به سمت این مقصد پیدا نکنید.

 

بلیط ارزان سفر به استانبول با پرواز در صبح تاریخ مورد نظر

یکی از راه‌های دیگر برای تهیه بلیط شیراز استانبول با قیمت مناسب، رزرو بلیط برای ساعات صبح است. در این زمان از روز، قیمت بلیط‌ها ارزان‌تر از بقیه زمان‌ها است. همین‌طور، اگر عجله داشته ‌باشید یا فردی باشید که سریع حوصله‌تان سر می‌رود، این زمان خلوت‌تر از سایر اوقات روز است. همین خلوت‌بودن هم به شما کمک می‌کند تا کارهایتان مانند تحویل بار را زودتر انجام دهید و سریع‌تر سفرتان را آغاز کنید.

 

خرید بلیط چارتر و تخفیفات ناگهانی در روزهای مانده به سفر

یکی از راه‌های دیگر که بهترین بلیط شیراز استانبول را با قیمت مناسب بخرید، خرید چارتر و استفاده از تخفیف‌های ناگهانی است. گاهی اوقات در چند روز مانده به پرواز، بلیط‌هایی با تخفیف فراوان وجود دارد. شما می‌توانید نگاهی به آن‌ها داشته‌ باشید و اگر برایتان مناسب بودند، آن‌ها را برای سفر به استانبول انتخاب کنید. البته نکته مهمی که هنگام انتخاب این نوع بلیط‌ها وجود دارد، این است که نمی‌توانید در این نوع از بلیط‌ها تاریخ و ساعت پرواز را خودتان انتخاب کنید و باید از میان گزینه‌های محدود انتخابی داشته باشید.

بهترین زمان خرید بلیط شیراز استانبول

خرید بلیط شیراز استانبول در فلای تودی

شما می‌توانید بهترین بلیط شیراز استانبول را از فلای تودی بخرید. کافیست به این سایت سر بزنید و سفرتان را برای تاریخ دلخواه به همراه کلاس پرواز مشخص کنید. سپس، تمام ایرلاین‌های پرواز به همراه هزینه آن‌ها به شما نشان داده می‌شوند. در این هنگام، با یک بررسی جامع آنلاین متوجه می‌شوید که کدام بلیط را تهیه کنید که قیمت مناسبی داشته‌ باشد. اگر نمی‌توانید همیشه گوشی به دست سایت‌ها را برای انتخاب بلیط خوش‌قیمت بالا و پایین کنید، بهتر است از تقویم قیمتی فلای تودی استفاده کنید. با استفاده از این تقویم، تمام پروازهای ارزان استانبول در حوالی تاریخ انتخابی شما برایتان به نمایش درمی آید. همچنین می‌توانید رزرو هتل در استانبول را در این سایت از میان متنوع ترین گزینه متناسب با بودجه و شرایط خود انجام دهید.

 

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا