خواندنی

طراحی سایت فروشگاه آنلاین و طراحی فوری سایت درسی ام اس ایران

با افزایش تعداد سازندگان وب سایت بدون کدنویسی، بسیاری از غیر طراحان بدون کمک متخصصان وب به طراحی سایت فروشگاه آنلاین می پردازند. از تضاد رنگ‌ها تا به هم ریختگی‌های طراحی، طراحی فوری سایت می‌تواند باعث شود که برند شما کمتر قابل اعتماد به نظر برسد و مشتریان بالقوه را دور کند. در اینجا و در سی ام اس ایران، نکات ساده وب سایت حرفه ای وجود دارد که به شما کمک می کند تا اعتبار سایت خود را افزایش دهید.

طراحی سایت فروشگاه آنلاین

ایجاد یک پالت رنگ ساده

رنگ ها توجه را به خود جلب می کنند، معنی را نشان می دهند و زیبایی شناسی را افزایش می دهند. رنگ ها می توانند به طور ناخودآگاه بر تصمیمات ما تأثیر بگذارند. اما وقتی اشتباه استفاده می شود، هیچ چیز بیشتر از رنگ ها وب سایت های آماتور را فریاد نمی زند. اشتباهات رایج در مورد رنگ وب سایت عبارتند از:

رنگ های بیش از حد

این می تواند وب سایت شما را شلوغ، بدون تمرکز و کودکانه به نظر برساند.

بدون رنگ

کاربران شما به سرعت خسته می شوند. وب سایت شما به یک عنصر پاپ نیاز دارد تا آنها را درگیر نگه دارد.

رنگ های متضاد

وب سایت شما به ترکیبی از رنگ های غالب و حمایت کننده نیاز دارد. رنگ های خیلی قوی باعث حواس پرتی می شوند.

عدم تضاد

اگر رنگ‌هایی را انتخاب کنید که خیلی شبیه هم هستند، تشخیص بین عناصر و خواندن محتوا دشوار خواهد بود.

برای ایجاد پالت رنگ وب سایت خود با 1 رنگ اصلی که نشان دهنده شخصیت برند شما است شروع کنید

در حالی که روانشناسی رنگ ها جهانی نیست، احساسات و معانی مشترکی با هر رنگ مرتبط است. برای پیدا کردن رنگ اصلی خود، ابتدا مشخص کنید که می خواهید دیگران برند شما را چگونه درک کنند. سپس، به روانشناسی رنگ ها نگاه کنید و رنگی را پیدا کنید که با شخصیت برند شما مطابقت داشته باشد.

3-4 رنگ دیگر که با رنگ برند شما هماهنگ هستند را پیدا کنید

وب سایت شما نباید بیش از 5 رنگ استفاده کند، به طوری که هر رنگ در چندین مکان در سراسر یک صفحه و در سراسر وب سایت ظاهر می شود. پالت رنگ شما ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • 1-2 رنگ مارک. این ها را می توان در لوگو، دکمه ها، لینک ها یا متون عنوان استفاده کرد.
  • 1 رنگ تیره برای استفاده برای متون و پس زمینه تیره
  • 1 رنگ روشن و خنثی برای استفاده برای پس‌زمینه‌های روشن
  • عکس های شما نیز باید رنگ های مشابه پالت رنگ شما داشته باشند.

طراحی سایت فروشگاه آنلاین و طراحی فوری سایت درسی ام اس ایران

طراحی فوری سایت

با روند طراحی وب سایت همراه باشید

بله بله. حتی روندهای بیشتری برای همگام شدن با آنها. این تفاوت را ایجاد می کند که تقریباً همه ما هر روز از چندین وب سایت بازدید می کنیم. سپس خوب به آنها نگاه کنید، زیرا چه چیزی در آنها جذاب است؟ آیا الگویی بین وب سایت های مختلف می بینید؟ سپس این احتمالاً می تواند یک روند برای وب سایت ها باشد. خوشبختانه، وبلاگ‌های زیادی وجود دارند که به طور منظم به این موضوع پاسخ می‌دهند، برای مثال HubSpot این روند را به دقت زیر نظر دارد. آنها همچنین در طراحی وب سایت تخصص دارند. در یک پست وبلاگ اخیر، آنها روندهای جدید را برای شما برجسته می کنند.

اعتماد اجتماعی ایجاد کنید

در وبلاگ کوین ورتومن، او در مورد اهمیت ایجاد اعتماد در رهبری بحث می کند. یک اعتمادساز مهم اثبات اجتماعی است. همانطور که فردی متخصص می گوید: “مردم حیوانات گله هستند. ما اغلب از رفتار دیگران کپی می کنیم، معمولاً ناخودآگاه.» بنا به دلایلی، اگر ببینیم که شخص دیگری نیز تجربیات خوبی با شرکت مورد نظر داشته است، برای همه ما احساس امنیت بیشتری دارد. اثبات اجتماعی، همچنین به عنوان “اثبات اجتماعی” شناخته می شود، بنابراین یک عامل اساسی در وب سایت شما است. به عنوان مثال، ارجاعات واضح به رسانه های اجتماعی را در وب سایت خود قرار دهید، دکمه هایی که تعداد لایک ها و واکنش ها را نشان می دهد. یا نام برندهای محبوب را نام ببرید، این می تواند تداعی های مثبتی را برانگیزد.

وب سایتی ساده و قابل فهم

هرچه طراحی وب سایت ساده تر باشد، تجربه بهتری برای بازدیدکنندگان خواهد داشت. در سال 2012، گوگل مطالعه ای را به این موضوع اختصاص داد. در این مطالعه، گوگل نتیجه می گیرد که کاربران وب سایت هایی با پیچیدگی بصری کم را ترجیح می دهند. در حال حاضر به اندازه کافی وب سایت های شلوغ و پیچیده در اینترنت وجود دارد. تاثیر این؟ مردم به سرعت کلیک می کنند، زیرا حجم اطلاعات یک کل درهم و برهم ایجاد می کند.

کافی است موضوعات اصلی شرکت خود را نام ببرید و امکان کلیک بر روی یکی از آن قسمت ها را ارائه دهید. بنابراین، اجازه دهید وب سایت شما تسکین دهنده پیشروی شما باشد و از پیچیدگی کم اطمینان حاصل کنید. فقط یک منوی ساده، بدون پس‌زمینه خیلی شلوغ و یک راه‌اندازی «تمیز».

سی ام اس ایران

تیم آژانس دیجیتال ممکن است متشکل از افراد زیر باشد:

مدیر بازاریابی دیجیتال – استراتژی های بازاریابی را ایجاد می کند، کمپین های بازاریابی را اجرا و مدیریت می کند

مدیر حساب – با مشتری و تیم ارتباط برقرار می کند، وظایف را بین اعضای تیم محول می کند، اطمینان حاصل می کند که همه در مسیر درست حرکت می کنند.

مدیر محتوا – استراتژی بازاریابی محتوا را توسعه، توزیع و ارزیابی می کند

کپی رایتر– محتوای مورد نیاز تیم را می نویسد

متخصص رسانه های اجتماعی – استراتژی رسانه های اجتماعی را ایجاد و مدیریت می کند

متخصص سئو – تجزیه و تحلیل، تغییر و آزمایش یک وب سایت برای رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجو در موتورهای جستجوی اصلی.

طراح گرافیک – محتوای بصری برای وب سایت ها، تبلیغات، محتوای رسانه های اجتماعی، وبلاگ و غیره ایجاد می کند.

توسعه دهنده وب – وب سایت را برنامه ریزی می کند و عملکرد بی عیب و نقص را در همه دستگاه ها تضمین می کند

طراحی سایت فروشگاه آنلاین و طراحی فوری سایت درسی ام اس ایران

شرکت سی ام اس به آدرس وب سایت cms-iran.com در زمینه تولید و ایجاد وب سایت های متفاوت فعالیت می کند. این وب سایت سابقه مناسبی در تولید انواع وب سایت دارد. اگر به دنبال خریداری وب سایتی مناسب خود هستید، یا سوالی در مورد این مطالب دارید، به این وب سایت نگاهی بیندازید.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا