فیلم و سریال

همه چیز درباره سریال وراثت Succession + تصاویر بازیگران

سریال وراثت Succession مجموعه تلویزیونی کمدی-درام آمریکایی، اثر جسی آرمسترانگ و محصول شبکه HPO است که اولین قسمت از آن در تاریخ ۳ ژوئن ۲۰۱۸ از این شبکه پخش شد. این مجموعه دارای داستانی با موضوع خانواده است؛ خانوادهٔ از هم پاشیده‌ای که مالک یک امپراتوری رسانه‌ای هستند و با توجه به وضعیت نامشخص سلامت پدرسالار خانواده‌شان، لوگان روی، بر سر کنترل شرکت در کشمکش قرار دارند. با کارمادیو همراه باشید.

وراثت در سال ۲۰۱۸ یکی از برندگان جایزهٔ ده برنامهٔ تلویزیونی برتر بنیاد فیلم آمریکا شد. این مجموعهٔ تلویزیونی در سال ۲۰۱۹ برندهٔ جوایز بهترین برنامهٔ بین‌المللی بفتا، بهترین فیلنامهٔ سریال درام در هفتاد و یکمین جوایز امی ساعات پربیننده و جایزه گلدن گلوب بهترین مجموعه تلویزیونی – درام شد. برایان کاکس نیز در سال ۲۰۱۹ برای بازی در نقش لوگان روی در این مجموعه، جایزهٔ بهترین بازیگر مرد گلدن گلوب را دریافت کرد.
این سریال نقدهای مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کرده و در جشنواره‌های مختلف افتخارات متعددی را بدست آورده که از میان آنها می‌توان به نامزدی دریافت چهار جایزه گلدن گلوب و کسب سه جایزه امی اشاره کرد.

درخشش سریال Succession ادامه دارد. حالا این اثر تبدیل به یکی از معدود سریال‌ها در تاریخ تلویزیون شده است که به میانگین نمرات ۱۰ از ۱۰ تماشاگرها در IMDB دست یافته‌اند.
قسمت جدید سریال ساکسشن از لحاظ تعداد بینندگان در اولین نوبت پخش نیز تمام اپیزودهای قبلی آن را پشت سر گذاشت.

داستان سریال وراثت Succession

داستان حول خانواده‌ای به‌نام روی متمرکز گشته است که صاحب امپراطوری رسانه‌ای عظیمی بوده و با وجود داشتن قدرت و ثروت فراوان عملکرد به شدت ناکارآمدی دارند. لوگان روی که فردی پا به سن گذاشته و بزرگتر خاندان می باشد ریاست این تجارت خانوادگی را بر عهده داشته و بنا دارد تا پس از خود اداره امور را به پسر بزرگترش کندال که هم اکنون نیز ریاست بخشی از شرکت را عهده دار است واگذار نماید. این در حالیست که برادر کوچکتر صریح و دوست داشتنی کندال به نام روم که هنوز در هیات مدیر حضور دارد دیگر در شرکت کار نکرده و شیو تنها دختر خانواده نیز به دنبال ساخت آینده ی برای خود در دنیای سیاست می باشد.

وراثت یک سریال کمیک و هم‌زمان تراژیک درخشان درباره سرمایه‌داران و نخبگان فعال در شرکت‌های بزرگ است که توسط جسی آرمسترانگ نویسنده بریتانیایی آثار کمدی خلق شده. کل سریال بر یک سوال ساده متمرکز است: چه کسی وارث لوگان -‌ مردی ترسناک و یک غول رسانه‌ای شبیه به روپرت مرداک – خواهد بود و مجموعه بزرگ رسانه‌ای او را اداره خواهد کرد؟ گرچه در ابتدا به نظر می‌رسد کندال یکی از پسران او در مقام وارث قرار گرفته اما به سرعت در می‌یابیم که نه او و نه خواهر و برادران به اندازه خود او تشنه قدرتش، برای این مقام در نظر گرفته نشده‌اند.

سریال وراثت چند فصل دارد؟

در حال حاضر فصل چهارم این سریال منتشر شده است و گمان می رود که این فصل، آخرین فصل سریال Succession می باشد.
تقریبا یک هفته پس از پخش اولین قسمت از فصل سوم سریال، اعلام شد که فصل چهار م در دست تولید است. موضوعی که نشان می‌دهد شبکه HBO نسبت به این سریال اطمینان و اعتماد خاصی دارد. چندی پیش نایب رییس شبکه در اظهارنظری گفته بود جسی آرمسترانگ با تولید هر فصل جدید از این سریال فراتر از تندترین انتظاراتمان ما را با شوخ طبعی، انسانیت و دقت همیشگی‌‌اش به درون خلوتگاه خانواده روی می‌کشاند. با این اوصاف گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد و براساس آن این احتمال مطرح شده که سریال ممکن است پس از فصل ۴ یک فصل دیگر هم داشته باشد. گرچه این احتمال با ابهام زیادی همراه است.

خالق مجموعه پیش از پخش فصل سوم درمصاحبه‌ای با ورایتی درباره فصول دیگر سریال گفته بود که نمی‌شود انتظار داشت سریال چندان طولانی شود. یکی از نویسندگان هم در مصاحبه‌ای با نشریه تایمز ادعا کرد گمان می‌کند این سریال حداکثر پنج فصل داشته باشد، البته احتمال قوی‌تر از نگاه او پایان سریال در فصل چهار است. نهایتا سارا اسنوک از بازیگران سریال هم در گفت‌وگویی خالق این مجموعه را نویسنده‌ای درجه یک خوانده بود که قرار نیست مجموعه را به قیمت افت کیفیت طولانی کند.

درباره سریال وراثت (ساکسشن)

سریال وراثت به کارگردانی مارک مایلود و آندیاج پارخ و آدام آرکین و میگل آرتتا و آدام مک کی و کوین برای در سال 2018 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام می‌باشد. در این سریال هیام عباس، نیکلاس براون، برایان کاکس، کیرن کالکین، پیتر فریدمن، متی مک فیدین، آلن راک و سارا اسنوک به هنرمندی پرداخته‌اند.

بازیگران سریال وراثت Succession

brian cox بازیگر نقش Logan Roy

brian cox بازیگر نقش Logan Roy

sarah snook بازیگر نقش Shiv Roy شیو روی

sarah snook بازیگر نقش Shiv Roy شیو روی - کارمادیو

 

4.7/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا