فیلم و سریال

معرفی بازیگران سریال بازپرس + داستان سریال و تعداد قسمت ها

سریال بازپرس به کارگردانی “احمد معظمی” و تهیه‌کنندگی “محمدرضا شفیعی” از روز شنبه 10 تیر 1402 روی آنتن شبکه 1 قرار گرفت. داستان فیلم درباره بازپرسی به نام “صدرا” است که در جریان سوءاستفاده اقتصادی بزرگی قرار می‌گیرد. وی در جریان سرنخ‌های پرونده به یک آقازاده و تهیه‌کننده رانت‌خوار می‌رسد. با کارمادیو همراه باشید.

بازیگران سریال بازپرس

در این بخش به معرفی بازیگران این سریال جدید و جذاب می‌پردازیم.

محسن قصابیان بازیگر نقش صدرا در سریال بازپرس

محسن قصابیان بازیگر نقش صدرا در سریال بازپرس

متولد 1 مرداد 1348 قوچان استان خراسان است. وی دارای لیسانس نمایش با گرایش بازیگری و فوق‌لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت‌مدرس است. وی کار هنری خود را با تئاتر شروع کرده و برای اولین‌بار در سال 1371 با فیلم سینمایی “تونل” جلوی دوربین رفت.

فرهاد قائمیان

فرهاد قائمیان در سریال بازپرس

متولد 15 اسفند 1344 در اردبیل است و بازیگری را با تئاتر شروع کرد. در سال 1372 با فیلم سینمایی “دمرل” جلوی دوربین رفت و در سال 1383 با فیلم “قارچ سمی” موردتوجه بسیاری از کارگردانان و فیلمسازان قرار گرفت.

محمدرضا شریفیان

محمدرضا شریفیان

محمدرضا شریفیان متولد 25 خرداد 1334 تهران، بازیگر و اهل تهران است. دارای مدرک لیسانس تربیت‌بدنی است. برای اولین‌بار در سال 1370 با سریال امام علی علیه‌السلام به کارگردانی داوود میرباقری جلوی دوربین رفت.

فریبا کوثری

فریبا کوثری بازیگر سریال بازپرس

فریبا کوثری بازیگر جنوبی و اهل زاهدان، متولد اول آذر 1345، بازیگر تلویزیون و سینما و مجری است. وی دارای مدرک دیپلم اقتصاد بوده و اولین حضور وی جلوی دوربین به فیلم “چهره” در سال 1367 برمی‌گردد. فریبا کوثری در سال 1386 با سریال بی‌گناهان به شهرت رسید.

مهدی فخیم‌زاده

مهدی فخیم‌زاده

مهدی فخیم‌زاده بازیگر، کارگردان و فیلمنامه‌نویس معروف ایرانی است. وی متولد 20 تیر 1321 در تهران است. بازیگری را با تئاتر شروع کرد و برای اولین‌بار در سال 1351 با فیلم “سرکار غضنفر” جلوی دوربین ظاهر شد. مهدی فخیم‌ زاده فارغ‌التحصیل و دارای مدرک لیسانس هنرهای دراماتیک از دانشگاه تهران است. وی با حضور در سریال مذهبی “ولایت عشق” در سال 1379 به شهرت رسید.

فریبا متخصص

فریبا متخصص

بازیگر تلویزیون و سینما و متولد اول آذر 1340 در بروجرد لرستان است. ایشان فارغ‌التحصیل لیسانس جامعه‌شناسی هستند. خانم متخصص در سال 1363 با بازی در فیلم “شب مکافات” برای اولین‌بار جلوی دوربین ظاهر شد.

پوران‌دخت مهیمن

بازیگر سینما و تلویزیون متولد 15 فروردین 1331 در اصفهان است. وی فارغ‌التحصیل فوق‌دیپلم دانشگاه هنر است.

شهین تسلیمی

بازیگر، دیپلمه و متولد 19 شهریور 1334 در خشک‌رود است. بازیگری را با تئاتر شروع کرده و برای اولین‌بار در سال 85 با سریال “باغ مظفر” جلوی دوربین رفت. شهین تسلیمی در سال 1387 با سریال “بزنگاه” به شهرت رسید.

جواد هاشمی

جواد هاشمی در بازپرس

جواد هاشمی بازیگر و کارگردان متولد 27 دی‌ ماه 1344 در محلهٔ نواب تهران متولد شد. خانوادهٔ او از گیلان و شهر پره‌سر در شهرستان رضوانشهر به تهران مهاجرت کرده بودند. وی دارای لیسانس کارگردانی از دانشگاه تهران است و ابتدا از تئاتر شروع کرد. بازیگری جلوی دوربین را با فیلم “پرواز در شب” آغاز نمود و با فیلم سینمایی “اخراجی‌ها” مسعود ده‌نمکی در سال 1385 به شهرت رسید.

اندیشه فولادوند

اندیشه فولادوند

بازیگر و شاعر، متولد 7 مهر 1361 در تهران است. وی دارای مدرک لیسانس فلسفه و کلام اسلامی است. برای اولین‌بار در فیلم “مریم مقدس” به ایفای نقش پرداخت. اما شهرت وی به فیلم “شیدایی” در سال 1390 برمی‌گردد.

حمیدرضا هدایتی

متولد 9 فروردین 1339 در تهران و بازیگر است. وی بازیگری را در سال 1370 با فیلم “مسافران” شروع کرد. حمیدرضا هدایتی با سریال‌هایی همچون “مختارنامه” و “در چشم باد” به شهرت رسید.

سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی بازیگر سریال بازپرس

سوگل طهماسبی متولد اصفهان در تاریخ 25 بهمن 1364 هستند. وی دارای مدرک فوق‌دیپلم گرافیک است. بازیگری را با تئاتر شروع کرده و برای اولین‌بار در سال 1380 در سریال “روزگار قریب” جلوی دوربین رفت. وی با بازی در سریال “کیمیا” در نقش نرگس به شهرت رسید.

ایوب آقاخانی

بازیگر و کارگردان، متولد اول آبان 1354 در تبریز است. وی دارای لیسانس نمایش و فوق‌لیسانس نمایش با گرایش ادبیات نمایشی است. آقاخانی فعالیت هنری خود را از سال 1372 در رادیو شروع کرد.

شهروز دل افکار

بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد 9 بهمن 1362 در تهران است. وی فارغ‌التحصیل لیسانس هنر از دانشکده سینما و تئاتر است. در سال 89 با فیلم سینمایی “توماج” جلوی دوربین رفت و  در سال 99 با سریال “قورباغه” به شهرت رسید.

کاظم هژیر آزاد

متولد اول فروردین 1329 در تهران است. وی تا سال دوم هنرستان صنعتی تحصیل‌کرده و کار هنری خود را با تئاتر شروع کرد.

رسول نجفیان

بازیگر و  خواننده متولد 28 دی‌ماه 1330 در تهران است. وی دارای مدرک لیسانس روان‌شناسی از بخش علوم تربیتی مدرسه عالی پارس سابق است. وی در زمینه‌های خوانندگی، موسیقی، ترانه سرایی و بازیگری فعالیت دارد.

مجید پتکی

متولد 25 شهریور 1353 در رشت و بازیگر است. وی لیسانس کامپیوتر از دانشکده فنی شهید رجایی لاهیجان دارد. اولین‌بار در سال 1379 با سریال “فردای روشن” جلوی دوربین رفت.

سایر بازیگران

محسن بهرامی، هادی دیباجی، آذین احرامی، مهرداد رضایی، ستاره سادات قطبی، سیامک راشدی، رضا مولایی و مرتضی تهرانی از دیگر بازیگران سریال بازپرس هستند.

سریال بازپرس چند قسمت است؟

به گزارش کارمادیو، احمد معظمی، کارگردان مجموعه بازپرس، کارگردان سریال‌های مسافران شهر، برخی اپیزودهای شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، جاده چالوس، سایبر، دیوار شیشه‌ای، سارق روح، ترور خاموش و ملکاوان است و در دیگر قالب‌ها مثل تله‌فیلم و سایر رسانه‌ها از جمله سینما هم تجاربی همچون فیلم حریم خصوصی را دارد.

تعداد قسمت های سریال بازپرس به صورت رسمی اعلام نشده اما این مجموعه حدود 30 قسمت است.

 

ساعت پخش و تکرار سریال بازپرس شبکه ۱

شبکه یک این سریال را هر شب حدود ساعت 10 و ربع پخش می کند و تکرار آن نیز در ساعت های 3 بامداد، 9 و نیم صبح و 3 بعد از ظهر خواهد بود.

 

3.9/5 - (15 امتیاز)

نوشته های مشابه

2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سامان
7 ماه قبل

جواد هاشمی اهل انزلی نیست. اهل پره سر از توابع تالش است.

دکمه بازگشت به بالا