تکنولوژی

بتا سوم One UI 6 برای سامسونگ Galaxy S23 منتشر شد

به گزارش کارمادیو، در اوایل این ماه، گزارش دادیم که سامسونگ شروع به عرضه One UI 6 Beta 3 در آلمان کرده است. بروزرسانی با تغییرات قابل توجهی همراه بود. به عنوان مثال، گزینه های جداگانه WLAN و Mobile Data و حالت تاریک اکنون می توانند از پنل سریع فعال شوند. طبق گزارش‌های اخیر، این شرکت شروع به عرضه One UI 6 Beta 3 در هند برای سری Galaxy S23 کرده است.

سومین نسخه آزمایشی رابط کاربری One UI 6.0 برای سری گلکسی S23 اکنون در ایالات متحده آمریکا و هند عرضه شده است. این نسخه با فریم‌ور S91xUSQU1ZWI8 و وصله امنیتی سپتامبر 2023 عرضه می‌شود که حجم آن در حدود 1.3 گیگابایت است.

رابط کاربری One UI 6.0 سامسونگ بر مبنای اندروید ۱۴ توسعه پیدا کرده است. تاریخ عرضه نهایی آن هنوز رسما مشخص نیست. با این حال اگر بخواهیم به عملکرد سال گذشته این برند در عرضه آپدیت One UI 5.0 نگاه کنیم، احتمالا باید از اواسط پاییز آغاز شده و تا اواسط زمستان همه محصولات واجد شرایط به روز شوند.

بتا سوم One UI 6 برای سری گلکسی S23 از راه رسید

مهم‌ترین تغییرات این رابط کاربری را می‌توان تغییرات در بخش کنترل سریع و نوتیفیکیشن بار دانست. همچنین شخصی سازی صفحه قفل بیشتر و بهتر شده است. پیشرفت‌های متمرکز بر حریم خصوصی و امنیت نیز در آن لحاظ می‌شوند.

تصاویر نشان می‌دهند که گزینه‌های دسترسی سریع WLAN و Mobile Data از هم جدا شده‌اند که طبق گزارش‌ها می‌توان آن‌ها را بر اساس اولویت‌ها تنظیم کرد. این پست همچنین تأیید می‌کند که حالت تاریک اکنون می‌تواند از پنل سریع، درست در زیر نوار «تنظیم روشنایی» تصویر فعال شود. جدا از تغییرات بصری در پنل سریع One UI 6 Beta 3، One UI 6 Beta 2 که قبلا معرفی شده بود طیف وسیعی از بهبودها و ویژگی ها را ارائه می دهد. کسانی که مایلند در مورد این تغییرات بدانند می توانند داستان تغییرات One UI 6 Beta 2 را در اینجا بررسی کنند.

نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که تنها تعداد کمی از مردم در آلمان و بریتانیا تا کنون این به روز رسانی را دریافت کرده اند. ما هنوز در حال تعیین این هستیم که آیا این به اصطلاح بتا 3 برای مخاطبان گسترده‌تری برای دستگاه‌های گلکسی S23 عرضه می‌شود یا خیر. اما با گذشت زمان، انتظار داریم اطلاعات بیشتری در مورد One UI 6 Beta 3 دریافت کنیم.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا