تکنولوژی

تصاویر واقعی از آیفون 15 و آیفون 15 پرو مکس قبل از رونمایی لو رفت

به گزارش کارمادیو، چند روز پیش اپل اولین دعوتنامه‌های رسمی‌ مراسم رونمایی از آیفون 15 را ارسال کرد که نشان می‌دهد روز 21 شهریور ماه، جدیدترین سیب‌های گاز زده معرفی خواهند شد. اما ساعتی پس از این خبر نیز اتفاق دیگری افتاد که امسال خیلی دیرتر از سالیان گذشته، شاهد آن هستیم؛ انتشار عکس‌هایی از نسخه نهایی آیفون 15 و آیفون 15 پرو مکس.

از آیفون 11 به بعد، اپل روی یک طراحی گیر کرده و هر سال کمترین تغییرات ممکن را در ظاهر گوشی‌های خود ایجاد کرده و باز هم انبوه طرفداران را به سمت گوشی‌های جدید خود می‌کشد. به نظر این رویه برای امسال نیز تغییر نخواهد کرد و پنجمین آیفون با طراحی تقریباً یکسان با نسل قبل را از کوپرتینویی‌ها شاهد خواهیم بود.

اولین تصاویر واقعی از آیفون 15 و آیفون 15 پرو مکس

ساعتی پیش یکی از لیکسترهای توییتری تصاویری منتشر نموده و ادعا کرده که مرتبط با نسخه‌های جدید آیفون یا همان آیفون 15 نسخه پایه است که حداقل می‌توانند به ما رنگ‌هایی که اپل برای سال جدید و آیفون جدید در نظر گرفته را نشان دهند.

 

در حالی که هیچ توضیحی برای هیچ یک از تصاویر وجود ندارد، به نظر می‌رسد ساختار لنز دوربین (البته با دقت زیاد) به آیفون‌های قبلی تعلق نداشته و به احتمال فراوان همه این تصاویر مربوط به محدوده آیفون 15 هستند. همچنین، دکمه اکشن که پیش از این اخبار زیادی در مورد آن شنیده بودیم در این طرح وجود ندارد. شاید بتوان گفت که این دکمه مخصوص نسخه‌های پرو آیفون 15 بوده و روی نسخه پایه نقشی از آن وجود نخواهد داشت.

تصاویر واقعی از آیفون 15 و آیفون 15 پرو مکس قبل از رونمایی لو رفت

باید توجه داشت که Dickson، لیکستر این عکس‌ها که سابقه‌ای عالی در نشت اطلاعات و تصاویر گوشی‌های مختلف دارد ولی همچنان منشأ این تصاویر را نمی‌توان به طور قطعی تعیین کرد.

جدای از این مورد، افشاکننده دیگری ادعا نموده که آخرین دعوت نامه اپل، لوگوی این شرکت را با همان رنگ هایی که برای مدل های آیفون 15 پرو انتظار می‌رود، طراحی نموده است.

البته لحظاتی پیش نیز تصویری لو رفته که ادعا می‌شود مربوط به رنگ‌های مختلف آیفون 15 پرو مکس است. این تصویر را در ادامه مشاهده می‌کنید.

تصاویر واقعی از آیفون 15 و آیفون 15 پرو مکس قبل از رونمایی لو رفت

اپل اکنون قرار است در رویداد Wonderlust خود در تاریخ 12 سپتامبر (چهارشنبه 21 شهریور) کل مجموعه 4 دستگاهی آیفون 15 و حداقل یک Apple Watch جدید را معرفی کند.

انتظار می‌رود که درگاه USB-C برای شارژ، بزرگترین تغییر ظاهری نسبت به نسخه‌های سال گذشته باشد که آن هم به نوبه خود پس از تغییرات قانونی در اتحادیه اروپا و الزام به استفاده از این درگاه و ممانعت از گسترش درگاه‌های ثالث مانند Lightning ایجاد شده است.

البته فراموش نکنید که برخی منابع نیز این موضوع را مطرح کرده‌اند که به احتمال فراوان امسال پسوند پرو مکس بازنشسته شده و جای خود را به پسوند “Ultra” خواهد داد. در نهایت استفاده از شاسی تیتانیومی را نیز نباید از قلم بیندازیم که به نظر بسیاری از منتقدان می‌تواند بهترین تغییر نسبت به سال گذشته در طراحی و ساخت آیفون 15 و آیفون 15 پرو مکس باشد.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا