فیلم و سریال

زمان پخش سریال سرزمین مادری [شبکه ۳ / شبکه تماشا / تلوبیون]

سریال سرزمین مادری به نویسندگی علیرضا طالب زاده و کارگردانی کمال تبریزی با بازی هنرمندان سرشناس از جمله شهاب حسینی و نیکی کریمی از شبکه سه سیما پخش می شود. سریال تاریخی سرزمین مادری به نویسندگی علیرضا طالب زاده و کارگردانی کمال تبریزی جمعه ها از شبکه سه سیما پخش می شود. با کارمادیو همراه باشید.

سریال “سرزمین مادری” با نام اصلی “سرزمین کهن” در دی ماه 1392 روی آنتن رفت و پس از 3 قسمت به دلیل مشکلاتی پخش آن متوقف شد. اکنون پس از انجام اصلاحاتی در نام ها، پس از ده سال با عنوان «سرزمین مادری» آماده پخش می شود. در این سریال علی شادمان و شهاب حسینی بازیگر نقش رهی اردکانی هستند.

زمان پخش سریال سرزمین مادری در شبکه ۳

زمان پخش سریال سرزمین مادری در شبکه ۳ پنج شنبه و جمعه ها ساعت 20:30 و بازپخش آن روز بعد ساعت 01:00 و ساعت 10:00 و 16:00 از شبکه سه سیما می باشد. توجه داشته باشید که ممکن است زمان پخش این سریال با نیم ساعت تاخیر و یا نیم ساعت زودتر شروع شود.

سریال سرزمین مادری از تلوبیون کی پخش می شود؟

ژانر سریال سرزمین مادری تاریخی است. قرار بر این بود که این مجموعه در سال 1402 از تلویزیون پخش شود اما سرانجام تصمیم بر این شد تا این سریال از روز چهارشنبه 5 مهر 1402 به صورت اختصاصی از تلوبیون منتشر شد.‌ هر چهارشنبه ۲ قسمت از این سریال منتشر می شود.

زمان پخش سریال سرزمین مادری از شبکه تماشا

سریال سرزمین مادری پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۲:۰۰ شب از شبکه تماشا نیز پخش می شود و در شبکه تماشا تکرار آن در هیچ ساعتی پخش نمی شود. معمولا شبکه تماشا، چند قسمت از شبکه ۳ عقب تر می باشد و اگر یک قسمت از این سریال را ندیدید، می توانید در شبکه تماشا آن را مشاهده کنید.

3.9/5 - (59 امتیاز)

نوشته های مشابه

1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهسا
6 ماه قبل

امکانش هست هر شب پخش بشه

دکمه بازگشت به بالا